XVIII EDYCJA KURSU NA HR – „CZŁOWIEK, TECHNOLOGIA, EKOLOGIA”.
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
18 listopada 2021 (o godz. 9:00) rusza XVIII edycja konferencji organizowanej przez Grupę Progres – Kurs na HR. Motywem przewodnim będzie hasło "Człowiek, technologia, ekologia", czyli koncentracja na roli człowieka w tworzeniu rynku pracy przyszłości. Niezbędne jest jednak odpowiedzialne i etyczne postępowanie, dbanie o klimat i zaprzyjaźnienie się z ekologią, ale też nowymi technologiami. Jak tego dokonać? Dowiemy się już 18 listopada. Udział w konferencji jest bezpłatny. Uczestnicy mogą się rejestrować na https://kursnahr.pl/#zapisy-obejrzyj.
18-tka Kursu na HR
Miniony rok był bardzo dynamiczny. Wielu z nas mierzyło się z przeszkodami, które niejednokrotnie decydowały o przyszłości firmy, organizacji czy instytucji, a także ich pracowników. Dziś jesteśmy mocniejsi niż kilkanaście miesięcy temu i gotowi na nowe wyzwania, a tych jest wiele.
Wydarzenie – w formie online – stworzy przestrzeń do rozmów o:
· trendach ekologicznych w świecie HR
· odpowiedzialnych i przemyślanych działaniach CSR-owych
· zespołach tworzonych przez ludzi i boty
· porażce, którą można przekuć w sukces
· modzie na przebranżowienie
· czasie pracy i jego wycenie
· różnorodności społecznej stanowiącej przyszłość biznesu, nauki i samorządu
Uczestnicy wydarzenia będą mogli posłuchać merytorycznych dyskusji i prelekcji ekspertów, których grono tworzą m.in. Aleksandra Kubicka (SentiOne), Damian Kupczyk (Czepczyński Family Foundation), Jarek Łojewski (Fundacja Dobra Porażka), Sylwia Molewska (Ecol Group), Piotr Sedlak (Sedlak & Sedlak), Anna Zadurska-Gołaszewska (Lemon Tree).
Patronem honorowym wydarzenia jest m.in. Prezydent Miasta Gdańska - Pani Aleksandra Dulkiewicz, Czepczyński Family Foundation i Fundacja Dobra Porażka.
Prace nad aktualną edycją trwają. Więcej informacji nt. wydarzenia jest dostępnych na https://kursnahr.pl/
KURS NA HR
KIEDY? 18.11.2021 (czwartek), godz. 9:00-14:00
GDZIE? ONLINE
CENA? WYDARZENIE JEST BEZPŁATNE
Kurs na HR to autorski projekt Grupy Progres – spotkania o wymiarze ogólnopolskim, integrujące środowiska związane z nauką, biznesem oraz samorządami. Firma dba o atrakcyjność lokalnych rynków pracy, otwartych dla nowych inwestycji i sprzyjających rozwojowi przedsiębiorstw, pracodawców, a także kandydatów.
Dla ⅔ przedsiębiorczyń prowadzenie firmy jest trudniejsze niż 4 lata temu
Wygraj nawet 10 tys. zł w konkursie organizowanym przez Trust Investment
Prawie połowa młodych Polek nie czuje się kompetentna w sytuacjach zawodowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.