Komunikaty PR

XVIII EDYCJA KURSU NA HR – „CZŁOWIEK, TECHNOLOGIA, EKOLOGIA”.

2021-10-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

18 listopada 2021 (o godz. 9:00) rusza XVIII edycja konferencji organizowanej przez Grupę Progres – Kurs na HR. Motywem przewodnim będzie hasło "Człowiek, technologia, ekologia", czyli koncentracja na roli człowieka w tworzeniu rynku pracy przyszłości. Niezbędne jest jednak odpowiedzialne i etyczne postępowanie, dbanie o klimat i zaprzyjaźnienie się z ekologią, ale też nowymi technologiami. Jak tego dokonać? Dowiemy się już 18 listopada. Udział w konferencji jest bezpłatny. Uczestnicy mogą się rejestrować na https://kursnahr.pl/#zapisy-obejrzyj

18-tka Kursu na HR

Miniony rok był bardzo dynamiczny. Wielu z nas mierzyło się z przeszkodami, które niejednokrotnie decydowały o przyszłości firmy, organizacji czy instytucji, a także ich pracowników. Dziś jesteśmy mocniejsi niż kilkanaście miesięcy temu i gotowi na nowe wyzwania, a tych jest wiele. 

Wydarzenie – w formie online – stworzy przestrzeń do rozmów o:

·       trendach ekologicznych w świecie HR

·       odpowiedzialnych i przemyślanych działaniach CSR-owych 

·       zespołach tworzonych przez ludzi i boty

·       porażce, którą można przekuć w sukces 

·       modzie na przebranżowienie 

·       czasie pracy i jego wycenie

·       różnorodności społecznej stanowiącej przyszłość biznesu, nauki i samorządu

Uczestnicy wydarzenia będą mogli posłuchać merytorycznych dyskusji i prelekcji ekspertów, których grono tworzą m.in. Aleksandra Kubicka (SentiOne), Damian Kupczyk (Czepczyński Family Foundation), Jarek Łojewski (Fundacja Dobra Porażka), Sylwia Molewska (Ecol Group), Piotr Sedlak (Sedlak & Sedlak), Anna Zadurska-Gołaszewska (Lemon Tree).

Patronem honorowym wydarzenia jest m.in. Prezydent Miasta Gdańska - Pani Aleksandra Dulkiewicz, Czepczyński Family Foundation i Fundacja Dobra Porażka. 

Prace nad aktualną edycją trwają. Więcej informacji nt. wydarzenia jest dostępnych na https://kursnahr.pl/

 

KURS NA HR

KIEDY? 18.11.2021 (czwartek), godz. 9:00-14:00

GDZIE? ONLINE

CENA? WYDARZENIE JEST BEZPŁATNE

Kurs na HR to autorski projekt Grupy Progres – spotkania o wymiarze ogólnopolskim, integrujące środowiska związane z nauką, biznesem oraz samorządami. Firma dba o atrakcyjność lokalnych rynków pracy, otwartych dla nowych inwestycji i sprzyjających rozwojowi przedsiębiorstw, pracodawców, a także kandydatów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Dla ⅔ przedsiębiorczyń prowadzenie firmy jest trudniejsze niż 4 lata temu Biuro prasowe
2024-10-29 | 17:00

Dla ⅔ przedsiębiorczyń prowadzenie firmy jest trudniejsze niż 4 lata temu

Ponad ⅔ polskich przedsiębiorczyń postrzega obecne przepisy jako blokadę w prowadzeniu firmy – wynika z badania przeprowadzonego przez Fundację WłączeniPlus na potrzeby konkursu
Kariera Wygraj nawet 10 tys. zł w konkursie organizowanym przez Trust Investment
2024-10-18 | 10:00

Wygraj nawet 10 tys. zł w konkursie organizowanym przez Trust Investment

Studiujesz architekturę na Politechnice Świętokrzyskiej? Już teraz weź udział w konkursie, na opracowanie spójnej koncepcji aranżacji wnętrz części wspólnych nowego
Kariera Prawie połowa młodych Polek nie czuje się kompetentna w sytuacjach zawodowych
2024-10-16 | 15:30

Prawie połowa młodych Polek nie czuje się kompetentna w sytuacjach zawodowych

Aż 75 proc. badanych kobiet uważa, że pewność siebie jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu zawodowego. Jednocześnie niemal trzy na cztery młode Polki zrezygnowały z działania ze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.