Komunikaty PR

Łyk wiosennego orzeźwienia

2021-05-26  |  10:00

Łyk wiosennego orzeźwienia

Pogoda na zewnątrz nastraja do cieszenia się słońcem i spędzania czasu na świeżym powietrzu. Niezależnie od tego, czy spacerujesz, biegasz, jeździsz na rowerze czy chodzisz z kijkami, musisz pamiętać o odpowiednim nawodnieniu i uzupełnianiu mikroelementów oraz witamin. Jaki napój wybrać, by ugasił pragnienie, był zdrowy i orzeźwiający? Sprawdź!

Dlaczego woda jest ważna i co pić?

Właściwe nawodnienie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Woda stanowi około 70 procent masy ciała i składają się z niej komórki tworzące nasz organizm. Jest niezbędna m.in. do trawienia, zapewnienia odpowiedniej gęstości krwi, właściwego funkcjonowania mózgu czy utrzymania stałej temperatury ciała.

Wśród najpopularniejszych napojów na bazie wody jest herbata, kawa, woda mineralna, sok czy lemoniada. Decydując się na odpowiedni, powinniśmy zwrócić uwagę, by był stworzony na bazie naturalnych składników i pozbawiony zbędnych dodatków, takich jak sztuczny cukier. Dla fanów smacznych i orzeźwiających sposobów nawodnienia ostatnim hitem stała się lemoniada.

Jaką lemoniadę wybrać?

Dobra lemoniada powinna bazować na naturalnych składnikach i nie zawierać zbędnych konserwantów i niezdrowych dodatków. Owoce, z których została zrobiona muszą  być pełnowartościowe  - świeże, soczyste, nie sztuczne. Dobrze jest, gdy zawiera dodatkowo zioła i np. miód. Taka jest „Lmoniada”, czyli lemoniada bez E od BeeLemon dostępna w czterech orzeźwiających wariantach – cytryny z miodem, limonki z miętą, czerwonej pomarańczy oraz jabłka, cytryny i miodu. Pozbawione są konserwantów i są wyprodukowane w Polsce na bazie krystalicznie czystej wody oraz z dodatkiem zdrowego miodu. Dzięki dostępnych różnorodnych smakach każdy może wybrać coś dla siebie.

Cytryny, limonki i pomarańcze są świetnym źródłem wzmacniającej odporność witaminy C oraz mają swój wyjątkowy kwaskowy posmak. Jabłka zawierają błonnik, który pomaga w trawieniu i obniżaniu poziomu cholesterolu we krwi. Mięta świetnie orzeźwia i ma dobry wpływ na układ pokarmowy, a miód jest naturalnym słodzikiem, dodatkowo wzmacnia serce oraz ma właściwości antybakteryjne.

Przygoda, przygoda – każdej chwili szkoda!

Wiosenne spędzanie czasu nad rzeką, w parku, na łonie natury czy w przydomowym ogródku  to idealny sposób, by zażyć nieco słońca i odpocząć. Relaksując się po swojemu, warto pomyśleć też o odpowiednim nawodnieniu i wzmocnieniu organizmu, dzięki czemu będziemy czuć się lepiej, zdrowiej i pełniejsi energii. By mieć pyszną i naturalną lemoniadę nie trzeba kupować wszystkich składników i przyrządzać ją samemu – wystarczy postawić na dobre i sprawdzone napoje bez „E”, by móc cieszyć się świetnym smakiem.

https://beelemon.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.