Komunikaty PR

Łyk wiosennego orzeźwienia

2021-05-26  |  10:00

Łyk wiosennego orzeźwienia

Pogoda na zewnątrz nastraja do cieszenia się słońcem i spędzania czasu na świeżym powietrzu. Niezależnie od tego, czy spacerujesz, biegasz, jeździsz na rowerze czy chodzisz z kijkami, musisz pamiętać o odpowiednim nawodnieniu i uzupełnianiu mikroelementów oraz witamin. Jaki napój wybrać, by ugasił pragnienie, był zdrowy i orzeźwiający? Sprawdź!

Dlaczego woda jest ważna i co pić?

Właściwe nawodnienie jest kluczowe dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Woda stanowi około 70 procent masy ciała i składają się z niej komórki tworzące nasz organizm. Jest niezbędna m.in. do trawienia, zapewnienia odpowiedniej gęstości krwi, właściwego funkcjonowania mózgu czy utrzymania stałej temperatury ciała.

Wśród najpopularniejszych napojów na bazie wody jest herbata, kawa, woda mineralna, sok czy lemoniada. Decydując się na odpowiedni, powinniśmy zwrócić uwagę, by był stworzony na bazie naturalnych składników i pozbawiony zbędnych dodatków, takich jak sztuczny cukier. Dla fanów smacznych i orzeźwiających sposobów nawodnienia ostatnim hitem stała się lemoniada.

Jaką lemoniadę wybrać?

Dobra lemoniada powinna bazować na naturalnych składnikach i nie zawierać zbędnych konserwantów i niezdrowych dodatków. Owoce, z których została zrobiona muszą  być pełnowartościowe  - świeże, soczyste, nie sztuczne. Dobrze jest, gdy zawiera dodatkowo zioła i np. miód. Taka jest „Lmoniada”, czyli lemoniada bez E od BeeLemon dostępna w czterech orzeźwiających wariantach – cytryny z miodem, limonki z miętą, czerwonej pomarańczy oraz jabłka, cytryny i miodu. Pozbawione są konserwantów i są wyprodukowane w Polsce na bazie krystalicznie czystej wody oraz z dodatkiem zdrowego miodu. Dzięki dostępnych różnorodnych smakach każdy może wybrać coś dla siebie.

Cytryny, limonki i pomarańcze są świetnym źródłem wzmacniającej odporność witaminy C oraz mają swój wyjątkowy kwaskowy posmak. Jabłka zawierają błonnik, który pomaga w trawieniu i obniżaniu poziomu cholesterolu we krwi. Mięta świetnie orzeźwia i ma dobry wpływ na układ pokarmowy, a miód jest naturalnym słodzikiem, dodatkowo wzmacnia serce oraz ma właściwości antybakteryjne.

Przygoda, przygoda – każdej chwili szkoda!

Wiosenne spędzanie czasu nad rzeką, w parku, na łonie natury czy w przydomowym ogródku  to idealny sposób, by zażyć nieco słońca i odpocząć. Relaksując się po swojemu, warto pomyśleć też o odpowiednim nawodnieniu i wzmocnieniu organizmu, dzięki czemu będziemy czuć się lepiej, zdrowiej i pełniejsi energii. By mieć pyszną i naturalną lemoniadę nie trzeba kupować wszystkich składników i przyrządzać ją samemu – wystarczy postawić na dobre i sprawdzone napoje bez „E”, by móc cieszyć się świetnym smakiem.

https://beelemon.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.