Z miłości do kawy. Marka Xavax to odpowiedź na wzrastającą kulturę picia kawy
W świecie w którym aromat świeżo parzonej kawy jest nieodłącznym elementem porannego rytuału setek milionów ludzi na całym świecie, marka Xavax wpisuje się w potrzeby nowoczesnego stylu życia. Specjalizuje się w produkcji małych akcesoriów AGD, głównie dla pasjonatów czarnego stawiającego na nogi napitku. Priorytetem jest tu funkcjonalność, ale także estetyka w domowych i korporacyjnych przestrzeniach.
Dawno minęły czasy, gdy kawa była sprowadzona jedynie do swojej funkcji konsumpcyjnej, to znaczy szybkim sposobem na pobudzenie w biegu pomiędzy licznymi służbowymi zadaniami. Jej popularność gwałtownie rośnie, jest to wręcz fenomen kulturowy i część wielkomiejskiego stylu życia. Statystyki pokazują, że dzienne spożycie kawy na świeci to aż 2 miliardy filiżanek! Przekłada się to na prawie 25 milionów litrów wypijanej kawy dziennie, czyli… ponad 7 basenów olimpijskich.
Dziś delektowanie się aromatycznym czarnym napojem stało się wręcz celebracją smaku, zapachu i kontemplowaniem chwili przerwy, samotnie lub podczas towarzyskich pogawędek. W tym dynamicznie rozwijającym się krajobrazie, niemiecka marka Xavax z pełną świadomością wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów. Dlatego oferuje produkty, które nie tylko ułatwiają przygotowanie ulubionego napoju, ale czynią ten proces wyjątkowym doświadczeniem.
Firma specjalizuje się w produkcji kuchennych akcesoriów AGD, ze szczególnym naciskiem na asortyment kawowy. Wyróżnia się unikatowym połączeniem niemieckiej precyzji i zamiłowania do designerskiego detalu, oczywiście z czystą pasją do kawy. Każdy produkt Xavax to wynik dogłębnych analiz, mających na celu nie tylko ułatwienie codziennych czynności, ale i przekształcenie ich w część naszego stylu życia.
Szeroki wybór i nacisk na detale
Xavax to cały kompleksowy system produktów przeznaczonych wszelkim aspektom raczenia się kawą, zaprojektowanych z myślą o różnorodnych preferencjach konsumentów. W ofercie marki znajdziemy szeroką gamę akcesoriów, które sprawiają, że każdy miłośnik kawy, niezależnie od swoich upodobań, znajdzie coś dla siebie.
Oto tylko najważniejszy wycinek całego portfolio:
- pojemnik ze stali nierdzewnej do kawy;
- spieniacz do mleka Barista;
- dzbanek do mleka z nierdzewnej stali o pojemności 350 ml;
- kawiarka na cztery filiżanki Barista pojemości 200 ml;
- zestaw dwóch sitek do ekspresu do kawy;
- stały filtr do kawy wielokrotnego użytku;
- tamper/ubijak do kawy Barista;
- pojemnik na fusy Barista;
- pojemnik na saszetki lub torebki do kawy;
- uniwersalny wężyk do mleka do ekspresów;
- stojak na kapsułki do kawy Tassimo.
Pasja i element stylu
Xavax to marka, która idzie ręka w rękę z rosnącą kulturą picia kawy. Poprzez swoje produkty, które charakteryzują się nie tylko wysoką jakością, ale także innowacyjnością, umożliwia każdemu smakoszowi odkrywanie coraz to nowszych wymiarów kawowego smaku i przyjemności, jaką niesie ze sobą jej przygotowanie oraz picie. Czy jest lepszy sposób na rozpoczęcie dnia niż filiżanka wybornej kawy zaparzonej z taką starannością i pasją, jaką kultywuje Xavax?
Wszelkie szczegóły i pełną ofertę producenta znajdziemy na oficjalnej stronie https://www.xavax.eu/.
![To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1836229496,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka
![WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA](/files/_uploaded/glownekonf_2140139824,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
![Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach](/files/_uploaded/glownekonf_2122847217,w_185,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Ochrona środowiska
![](/files/1922771799/fleming-otoczenie-2-foto-1-ram,w_274,r_png,_small.png)
Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew
Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.
Gwiazdy
Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem
![](/files/1922771799/191-herbus-joga-foto,w_133,_small.jpg)
Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto,w_133,r_png,_small.png)
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.