Z miłości do kawy. Marka Xavax to odpowiedź na wzrastającą kulturę picia kawy
W świecie w którym aromat świeżo parzonej kawy jest nieodłącznym elementem porannego rytuału setek milionów ludzi na całym świecie, marka Xavax wpisuje się w potrzeby nowoczesnego stylu życia. Specjalizuje się w produkcji małych akcesoriów AGD, głównie dla pasjonatów czarnego stawiającego na nogi napitku. Priorytetem jest tu funkcjonalność, ale także estetyka w domowych i korporacyjnych przestrzeniach.
Dawno minęły czasy, gdy kawa była sprowadzona jedynie do swojej funkcji konsumpcyjnej, to znaczy szybkim sposobem na pobudzenie w biegu pomiędzy licznymi służbowymi zadaniami. Jej popularność gwałtownie rośnie, jest to wręcz fenomen kulturowy i część wielkomiejskiego stylu życia. Statystyki pokazują, że dzienne spożycie kawy na świeci to aż 2 miliardy filiżanek! Przekłada się to na prawie 25 milionów litrów wypijanej kawy dziennie, czyli… ponad 7 basenów olimpijskich.
Dziś delektowanie się aromatycznym czarnym napojem stało się wręcz celebracją smaku, zapachu i kontemplowaniem chwili przerwy, samotnie lub podczas towarzyskich pogawędek. W tym dynamicznie rozwijającym się krajobrazie, niemiecka marka Xavax z pełną świadomością wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów. Dlatego oferuje produkty, które nie tylko ułatwiają przygotowanie ulubionego napoju, ale czynią ten proces wyjątkowym doświadczeniem.
Firma specjalizuje się w produkcji kuchennych akcesoriów AGD, ze szczególnym naciskiem na asortyment kawowy. Wyróżnia się unikatowym połączeniem niemieckiej precyzji i zamiłowania do designerskiego detalu, oczywiście z czystą pasją do kawy. Każdy produkt Xavax to wynik dogłębnych analiz, mających na celu nie tylko ułatwienie codziennych czynności, ale i przekształcenie ich w część naszego stylu życia.
Szeroki wybór i nacisk na detale
Xavax to cały kompleksowy system produktów przeznaczonych wszelkim aspektom raczenia się kawą, zaprojektowanych z myślą o różnorodnych preferencjach konsumentów. W ofercie marki znajdziemy szeroką gamę akcesoriów, które sprawiają, że każdy miłośnik kawy, niezależnie od swoich upodobań, znajdzie coś dla siebie.
Oto tylko najważniejszy wycinek całego portfolio:
- pojemnik ze stali nierdzewnej do kawy;
- spieniacz do mleka Barista;
- dzbanek do mleka z nierdzewnej stali o pojemności 350 ml;
- kawiarka na cztery filiżanki Barista pojemości 200 ml;
- zestaw dwóch sitek do ekspresu do kawy;
- stały filtr do kawy wielokrotnego użytku;
- tamper/ubijak do kawy Barista;
- pojemnik na fusy Barista;
- pojemnik na saszetki lub torebki do kawy;
- uniwersalny wężyk do mleka do ekspresów;
- stojak na kapsułki do kawy Tassimo.
Pasja i element stylu
Xavax to marka, która idzie ręka w rękę z rosnącą kulturą picia kawy. Poprzez swoje produkty, które charakteryzują się nie tylko wysoką jakością, ale także innowacyjnością, umożliwia każdemu smakoszowi odkrywanie coraz to nowszych wymiarów kawowego smaku i przyjemności, jaką niesie ze sobą jej przygotowanie oraz picie. Czy jest lepszy sposób na rozpoczęcie dnia niż filiżanka wybornej kawy zaparzonej z taką starannością i pasją, jaką kultywuje Xavax?
Wszelkie szczegóły i pełną ofertę producenta znajdziemy na oficjalnej stronie https://www.xavax.eu/.
Nie śmieć w majówkę! - apel Operacji Czysta Rzeka
Majówkowy piknik w Elektrowni Powiśle
Cook Story w nowej odsłonie – teraz jeszcze bardziej smart
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.