Z miłości do kawy. Marka Xavax to odpowiedź na wzrastającą kulturę picia kawy
W świecie w którym aromat świeżo parzonej kawy jest nieodłącznym elementem porannego rytuału setek milionów ludzi na całym świecie, marka Xavax wpisuje się w potrzeby nowoczesnego stylu życia. Specjalizuje się w produkcji małych akcesoriów AGD, głównie dla pasjonatów czarnego stawiającego na nogi napitku. Priorytetem jest tu funkcjonalność, ale także estetyka w domowych i korporacyjnych przestrzeniach.
Dawno minęły czasy, gdy kawa była sprowadzona jedynie do swojej funkcji konsumpcyjnej, to znaczy szybkim sposobem na pobudzenie w biegu pomiędzy licznymi służbowymi zadaniami. Jej popularność gwałtownie rośnie, jest to wręcz fenomen kulturowy i część wielkomiejskiego stylu życia. Statystyki pokazują, że dzienne spożycie kawy na świeci to aż 2 miliardy filiżanek! Przekłada się to na prawie 25 milionów litrów wypijanej kawy dziennie, czyli… ponad 7 basenów olimpijskich.
Dziś delektowanie się aromatycznym czarnym napojem stało się wręcz celebracją smaku, zapachu i kontemplowaniem chwili przerwy, samotnie lub podczas towarzyskich pogawędek. W tym dynamicznie rozwijającym się krajobrazie, niemiecka marka Xavax z pełną świadomością wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów. Dlatego oferuje produkty, które nie tylko ułatwiają przygotowanie ulubionego napoju, ale czynią ten proces wyjątkowym doświadczeniem.
Firma specjalizuje się w produkcji kuchennych akcesoriów AGD, ze szczególnym naciskiem na asortyment kawowy. Wyróżnia się unikatowym połączeniem niemieckiej precyzji i zamiłowania do designerskiego detalu, oczywiście z czystą pasją do kawy. Każdy produkt Xavax to wynik dogłębnych analiz, mających na celu nie tylko ułatwienie codziennych czynności, ale i przekształcenie ich w część naszego stylu życia.
Szeroki wybór i nacisk na detale
Xavax to cały kompleksowy system produktów przeznaczonych wszelkim aspektom raczenia się kawą, zaprojektowanych z myślą o różnorodnych preferencjach konsumentów. W ofercie marki znajdziemy szeroką gamę akcesoriów, które sprawiają, że każdy miłośnik kawy, niezależnie od swoich upodobań, znajdzie coś dla siebie.
Oto tylko najważniejszy wycinek całego portfolio:
- pojemnik ze stali nierdzewnej do kawy;
- spieniacz do mleka Barista;
- dzbanek do mleka z nierdzewnej stali o pojemności 350 ml;
- kawiarka na cztery filiżanki Barista pojemości 200 ml;
- zestaw dwóch sitek do ekspresu do kawy;
- stały filtr do kawy wielokrotnego użytku;
- tamper/ubijak do kawy Barista;
- pojemnik na fusy Barista;
- pojemnik na saszetki lub torebki do kawy;
- uniwersalny wężyk do mleka do ekspresów;
- stojak na kapsułki do kawy Tassimo.
Pasja i element stylu
Xavax to marka, która idzie ręka w rękę z rosnącą kulturą picia kawy. Poprzez swoje produkty, które charakteryzują się nie tylko wysoką jakością, ale także innowacyjnością, umożliwia każdemu smakoszowi odkrywanie coraz to nowszych wymiarów kawowego smaku i przyjemności, jaką niesie ze sobą jej przygotowanie oraz picie. Czy jest lepszy sposób na rozpoczęcie dnia niż filiżanka wybornej kawy zaparzonej z taką starannością i pasją, jaką kultywuje Xavax?
Wszelkie szczegóły i pełną ofertę producenta znajdziemy na oficjalnej stronie https://www.xavax.eu/.
SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?
MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia
Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.