Komunikaty PR

Z Orbit® bez ograniczeń !?

2021-05-24  |  11:15
Biuro prasowe
Do pobrania Orbit ( 0.46 MB )

Jak może wyglądać nasz pierwszy poranek po zniesieniu wszystkich restrykcji i obostrzeń? Nową starą rzeczywistość przedstawia najnowsza reklama gumy do żucia Orbit®, w której ludzie po długich miesiącach lockdownu i odosobnienia znów mogą beztrosko cieszyć się bezpośrednim kontaktem z innymi. Jak głosi początkowy napis reklamy – nastąpi to „w niedalekiej przyszłości”. I tego się trzymajmy!

Podekscytowanie, ożywienie i entuzjazm to emocje, które towarzyszą bohaterom nowej kopii reklamowej marki Orbit®, która w żartobliwy sposób prezentuje pierwszy poranek po zniesieniu wszystkich ograniczeń wprowadzonych wraz z pojawianiem się pandemii. Video  przedstawia ludzi, którzy z nową energią wracają do swojej upragnionej rzeczywistości. Obserwujemy jak pełni zapału wybiegają z domu, pracownicy znikają z wirtualnych firmowych spotkań, a ludzie w parku - nie musząc już przestrzegać dystansu – radośnie celebrują możliwości bliskiego kontaktu.

W tych cudownych chwilach bezcukrowa guma Orbit® dodaje im pewności siebie. Mając ją zawsze przy sobie jesteśmy gotowi na nieoczekiwane sytuacje, niezależnie od okoliczności.

Nowa kampania reklamowa marki pod hasłem “Odzyskaj swój BŁYSK!“ (Get Your Ding Back) wystartowała w internecie 21 maja. Będzie ją można zobaczyć w wersji 60- i 6-sekundowej na You Tube oraz 30-sekundowej w online video. Zaplanowano również działania w mediach społecznościowych. 15-sekundowy spot będzie też obecny w telewizji od 6 czerwca.

Za produkcję odpowiedzialna jest agencja Energy BBDO. Za zakup mediów w Polsce odpowiada Mediacom.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=14AY0tOo9Dg

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Żabka Jush łączy siły z wlodim4444 Biuro prasowe
2024-09-27 | 14:10

Żabka Jush łączy siły z wlodim4444

Żabka Jush, w ramach swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, rozpoczęła współpracę z popularnym grafikiem i instagramerem wlodim4444. Efektem tych działań jest
Styl życia Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
2024-09-27 | 13:10

Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI

DOMOTEKA, centrum designu z najbogatszą w Polsce ofertą do wnętrz premium, świętuje w tym roku 18. rocznicę swego powstania. Z tej okazji, 4 października 2024 r.
Styl życia Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
2024-09-27 | 07:30

Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord

Sokołów Podlaski obchodzi swoje 600-lecie i z tej okazji władze miasta postanowiły pobić Rekord Polski w kategorii „Najwięcej osób tańczących poloneza”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.