Komunikaty PR

Z pasji do kawy

2021-12-02  |  09:48
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Kilkanaście lat temu przygotowanie tego napoju polegało na zalaniu zmielonych ziaren kawy gorącą wodą i ewentualnym dodaniu mleka. Obecnie kultura picia kawy znacząco się zmieniła. Coraz częściej zwracamy uwagę na kraj pochodzenia ziaren, intensywność palenia i mamy swoje ulubione metody parzenia. Dla niektórych kawa stała się prawdziwą życiową pasją, a jej przygotowywanie – rytuałem.

Kawa to najpopularniejszy napój świata. W 2020 roku ponad 80% dorosłych Polaków deklarowało regularne picie kawy, a 60% z nich odpowiedziało, że pije kawę codziennie, co przekłada się na wysoką jej sprzedaż.

Wciąż panuje opinia, że kawa włoska jest najlepsza. Marka U Kawiarza stara się obalić ten mit, podkreślając, że  ani w Polsce, ani we Włoszech kawa nie rośnie. To znaczy, że do obu tych krajów trafia z importu i dopiero na miejscu jest poddawana obróbce. Dlaczego więc włoską uznawać za lepszą od rodzimej? Jesteśmy prawdziwymi pasjonatami ziaren kawy. Naszą misją jest tworzenie wykwintnych kompozycji smakowych, które zachwycają aromatem i napełniają energią na cały dzień. Pracujemy z lokalnymi palarniami wyłącznie w Polsce, bo zależy nam na tym, żeby kawy, które od nas pochodzą były zawsze świeże i wyróżniały się najwyższą jakością ziaren – mówi Piotr Szlązak, miłośnik i znawca kawy, założyciel firmy U Kawiarza.  Ziarna  palone w Polsce wyróżniają się świeżością, ponieważ palone są na miejscu, a nie transportowane wiele godzin z Włoch.

Pandemia zmieniła nawyki Polaków, przez wiele miesięcy nie mogliśmy korzystać z umiejętności baristów, a kawę jak z kawiarni musieliśmy przygotowywać w domu. Sklep U Kawiarza  wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, dostarczając wysokiej jakości ziarna kawy wprost do naszych domów. W ofercie znajdują się zarówno klasyczne mieszanki ziaren, jak i propozycje dla miłośników wyrafinowanych smaków.

Kawa jako prezent

Dzięki temu, że kawa towarzyszy nam także przy okazji spotkań z innymi ludźmi,  picie jej nabrało wyjątkowego znaczenia, stało się rytuałem. A i ona sama urosła do rangi idealnego upominku. Za jej pomocą można wyrazić uczucia i sympatie. Wiele osób kupuje uniwersalne prezenty, takie jak np. czekoladki, zapominając o dużo lepszej alternatywie. Ze względu na ogromną popularność kawy oraz fakt, że tak wiele z nas pije ją codziennie, opakowanie tego produktu będzie praktycznym i na pewno trafionym prezentem dla bliskich. Jest bardzo uniwersalna, można ją podarować każdemu bez względu na wiek czy płeć. A jeśli skusimy się na specjalną etykietę, dajemy jednocześnie wyraz naszych intencji, np. dziekujeci.pl.

 

Kawa jest również uznawana za symbol prestiżu, dlatego można z jej pomocą podtrzymywać relacje biznesowe. Nie zawsze wypada w prezencie dać alkohol czy słodycze. Kawa jest zdecydowanie bardziej uniwersalnym i trafionym rozwiązaniem zarówno jako podarek dla pracowników, jak
i ważnych kontrahentów.

Jaką kawę wybrać?

Rynek kawy jest bardzo różnorodny. Wybór odpowiedniej jest ważną kwestią, zależną od indywidualnych preferencji np. kawa Arabica ma delikatny smak i niską kwasowość, a  Robusta to
z kolei ziarna o bardziej kwaśnym i momentami gorzkim wykończeniu.  Na smak kawy wpływa m.in. palenie ziaren: im dłuższe tym mocniejszy smak i nuty aromatu.

Podczas poszukiwań pomysłów na oryginalne i trafione prezenty dla bliskich warto pomyśleć
o wyjątkowej, kraftowej kawie od lokalnych producentów, takich jak marka U Kawiarza. Każdy kawosz doceni walory produktów, które można znaleźć w sklepie: www.kawiarz.com nie tylko ze względu na ich smak i zapach, ale także eleganckie opakowania ze specjalnymi, kolekcjonerskimi etykietami. Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia marka przygotowała również gotowe zestawy prezentowe wypełnione upominkami i przysmakami, które zachwycą bliskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Nowości produktowe FRoSTY – smak i różnorodność na każdą porę roku! Biuro prasowe
2024-10-03 | 12:00

Nowości produktowe FRoSTY – smak i różnorodność na każdą porę roku!

FRoSTA, znany producent mrożonek, kontynuuje rozwój swojej oferty, wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentów. Firma stawia na 100% naturalnego smaku i proste
Żywienie Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja
2024-10-03 | 12:00

Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja

  W portfolio krakowskiego producenta słodyczy pojawiły się teraz MINIczekolady funkcjonalne: Koncentracja z ekstraktem z korzenia ashwagandhy, Stres z witaminami B6 i C oraz ekstraktem
Żywienie Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo
2024-10-02 | 12:00

Blue Chai Latte jednym z głównych bohaterów jesiennego menu Tchibo

Tchibo otwiera nowy sezon w iście kolorowym stylu. W menu kawiarni Tchibo właśnie pojawił się napój Blue Chai Latte. Nowość charakteryzuje nietuzinkowy smak, unikatowy niebieski

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Qczaj: Alkohol niszczył moją rodzinę i moje dzieciństwo. Produkty z jego zawartością nie mogą być na wyciągnięcie ręki dla dzieci

Trener nie kryje oburzenia sprzedawaniem alkoholu w opakowaniach, które do złudzenia przypominają tubki z musem owocowym dla dzieci. Chodzi bowiem o zdrowie i bezpieczeństwo najmłodszych. Qczaj ze swojego doświadczenia wie, jak szybko można wpaść w uzależnienie, dlatego jest przeciwny promowaniu i reklamowaniu alkoholu. Sam od ponad dwóch lat z całych sił walczy o wytrwanie w trzeźwości. Z ostatnich informacji wynika, że w obliczu narastającej krytyki producent alkotubek, zdecydował się wycofać je ze sklepów i wstrzymać ich produkcję.

Żywienie

David Gaboriaud: Żabie udka i ślimaki są dla turystów. Francuzi nie jedzą ich codziennie, sam jadłem je trzy razy w życiu

Według Davida Gaboriauda przy ocenie kuchni francuskiej Polacy często kierują się stereotypami i wśród najbardziej popularnych wymieniają żabie udka i ślimaki. Jego zdaniem nic bardziej mylnego, ponieważ ten kraj ma niezwykle bogatą i tętniącą życiem kulturę kulinarną. Smakosze mają do wyboru wiele smacznych i często bardzo łatwych do przygotowania dań. Ale żeby poznać te smaki, trzeba pojechać do różnych regionów, nie tylko bazować na paryskich restauracjach.

Problemy społeczne

Seniorzy oczekują od miast oferty dla siebie. To mogłoby przeciwdziałać ich izolacji społecznej

70 proc. mieszkańców miast wskazuje, że samotność to jedna z głównych przyczyn złego stanu psychicznego – wynika z badania Kantar Polska przeprowadzonego dla Grupy LUX MED. Z takim stwierdzeniem zgodziło się ponad 80 proc. osób w najstarszej grupie wiekowej, co może oznaczać, że to one najczęściej zmagają się z takim problemem. Eksperci widzą tutaj dużą rolę dla miast – oferta różnych inicjatyw czy darmowa pomoc psychologiczna dla seniorów mogłyby pomóc w poprawie ich dobrostanu psychicznego.