Komunikaty PR

Żabka Jush łączy siły z wlodim4444

2024-09-27  |  14:10
Biuro prasowe

Żabka Jush, w ramach swojej najnowszej kampanii wizerunkowej, rozpoczęła współpracę z popularnym grafikiem i instagramerem wlodim4444. Efektem tych działań jest limitowany drop wycieraczek wejściowych z hasłami, takimi jak: „jush otwieram”, „wytrzyj buty żabko”, „miłego dnia i ogólnie życia (szczególnie kurierom jush!)”, „miejsce na moje jush zakupy”. Produkty z limitowanej serii będzie można zdobyć na dwa sposoby: biorąc udział w konkursie na Instagramie lub dokonując zakupów w aplikacji marki.

Wyjątkowa współpraca

wlodi4444 zdobył ogromną popularność na Instagramie dzięki swoim wypełnionym pozytywną energią grafikom. Twórca stał się również rozpoznawalny dzięki swojej kultowej serii wycieraczek wejściowych z zabawnymi hasłami inspirowanymi memami takimi jak: „można wejść, jeśli jest się miłą osobą” czy „życie bez mizerii byłoby mizerne”.

Optymizm wlodiego4444 jest wyjątkowo bliski Żabce Jush, która dzięki funkcjonalnej aplikacji pozwala zaoszczędzić czas i spędzić go tak, jak lubimy. Właśnie dlatego marka zaprosiła twórcę do współpracy, by wspólnie stworzyć specjalny, limitowany drop wycieraczek wejściowych w „jushowych” barwach. W ramach projektu powstały cztery warianty haseł:

  • „miłego dnia i ogólnie życia (szczególnie kurierom jush!)”,
  • „jush otwieram”,
  • „miejsce na moje jush zakupy”,
  • „wytrzyj buty żabko”.

Żabka Jush chętnie wspiera młodych twórców. W przeszłości marka współpracowała z Frankiem Warzywa i Młodym Buddą, którzy nagrali piosenkę na cześć polskich szparagów od rolnika Czarka Czapli. Z kolei młode artystki Kinga Offert, Bogna Brewczyk i Karolina Woźniak przygotowały ilustracje, które ozdobiły witryny magazynów Żabka Jush.

Wycieraczka wlodiego4444 i Żabki Jush pod Twoimi drzwiami

Wycieraczki z limitowanej serii będzie można zdobyć na dwa sposoby. Pierwsza opcja to udział w konkursie na Instagramie, który rozpoczął się 19 września i potrwa do 23 września. Zadaniem uczestników będzie napisanie autorskiej odpowiedzi na pytanie konkursowe. Najciekawsze odpowiedzi według wlodiego4444 i jury zostaną nagrodzone wycieraczką. Od 26 września pojawi się także druga opcja zdobycia wycieraczek i będzie dotyczyła osób, które zrobią duże zakupy o wartości powyżej 200 zł za pośrednictwem aplikacji Żabka Jush w usłudze delio supermarket. Po dodaniu wycieraczki do koszyka i aktywowaniu kuponu w sklepie online limitowany produkt będzie dostępny do odebrania za 1 gr.

Hasła wlodiego4444 doskonale oddają filozofię Żabki Jush, aplikacji, która pomaga oszczędzać czas, dając klientom możliwość skupienia się na tym, co naprawdę lubią i co jest dla nich ważne. Wierzymy, że dzięki tej współpracy wprowadzimy do zakupów naszych klientów jeszcze więcej pozytywnej energii. Oferujemy nie tylko oryginalne wycieraczki, ale też ogromną wygodę zakupów. Klienci Żabki Jush mogą zamawiać zarówno małe, jak i duże zakupy z szybką dostawą, co odpowiada na potrzeby szerokiej grupy odbiorców — mówi Magdalena Marzec, head of brand w Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za Żabkę Jush.

Żabka Jush lubi mnie, a ja lubię Żabkę Jush oraz wycieraczki. Razem przygotowaliśmy cztery wzory, które są, myślę fajne, myślę zielone i ogólnie rzecz biorąc sympatyczne. Inspirowały nas żaby, kolor zielony oraz ja. Mam nadzieję, że jak ktoś spojrzy na taką wycieraczkę to sobie pomyśli “o, fajna”, ja bym tak pomyślał — dodaje wlodi4444.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.