Komunikaty PR

Zadbaj o zdrowie w Galerii Klif w Gdyni

2020-09-11  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

W poniedziałek 14 września przy Galerii Klif w Gdyni będzie można wykonać darmowe badanie mammograficzne. Akcja skierowana jest do kobiet po pięćdziesiątce, które nie badały piersi w ciągu ostatnich dwóch lat. Mammografię będzie można wykonać w mammobusie w godzinach 9:00-16:00.

Mammobus stanie na parkingu przy Galerii Klif. Z bezpłatnych badań w ramach wydarzenia mogą skorzystać kobiety w wieku od 50 do 69 lat, które w ciągu ostatnich dwóch lat nie miały wykonywanej mammografii lub otrzymały pisemne skierowanie do przeprowadzenia kolejnej mammografii po 12 miesiącach i nie miały zdiagnozowanej zmiany nowotworowej piersi o charakterze złośliwym. 

- Rak piersi jest najczęściej występującą chorobą nowotworową wśród kobiet. W Polsce rocznie co dziewiąta kobieta boryka się z diagnozą. Dziś można śmiało powiedzieć, że jest to choroba wyleczalna, ale najważniejsza jest profilaktyka i zgłaszalność na badania przesiewowe. Wcześnie wykryte zmiany dają o wiele większe szanse na powrót do całkowitego zdrowia i normalności, a samo leczenie nie musi być też okaleczające -  mówi Magdalena Kardynał, prezes “Fundacji OmeaLife Rak piersi nie ogranicza”, a także laureatka w konkursie Galerii Klif  “Z miłości do Gdyni”. - Ważne jest, żebyśmy miały świadomość, wiedzę i poddawały się regularnym badaniom, w tym mammograficznym. Świetnie, że pomimo pandemii covid-19 i obostrzeń z tym związanych mammobusy po raz kolejny pojawią się na ulicach Gdyni. Ważne jest to, aby pacjenci nie bali się bardziej sytuacji związanej z pandemią niż raka i zadbali o swoje bezpieczeństwo. 

Jak przygotować się do badania? Wykonując mammografię nie ma potrzeby specjalnego przygotowania się do badania. Warto jednak pamiętać o kilku aspektach. Dla komfortu najlepiej zgłosić się na badanie w dwuczęściowym ubraniu. Przed badaniem nie powinno używać się dezodorantów, balsamu ani kremu. Należy zabrać ze sobą wyniki poprzednich badań mammograficznych.

Badanie przeprowadzone zostanie w ramach programu finansowanego przez Narodowy Fundusz Zdrowia mającego na celu wczesne wykrywanie raka piersi.

- Wszyscy wiemy, jak ważne są badania profilaktyczne - mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Cieszę się, że nasze klientki będą mogły skorzystać z usług mammobusa. To dla nich duże ułatwienie, nie muszą specjalnie odwiedzać placówki medycznej.

W Galerii Klif klientki mogą znaleźć ofertę salonów z bielizną, które oferują usługi brafittingu, czyli indywidualnego doboru biustonosza. Są to m.in. salon Chantelle oraz Intimissimi. Dobrze dobrany biustonosz wpływa nie tylko na względy estetyczne, ale również zdrowotne. Nieprawidłowo wybrany biustonosz może powodować m.in. otarcia czy problemy z kręgosłupem.

***

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom
Zdrowie Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
2025-06-24 | 15:00

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Alergia to epidemia cywilizacyjna i jedno z największych wyzwań zdrowotnych XXI wieku – według badania sondażowego „Alergie w świadomości Polaków”

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.