ZAGŁOSUJ I WYGRAJ WEEKEND W EKSKLUZYWNYM HOTELU
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Po raz pierwszy polscy twórcy mają szansę powalczyć o nagrodę Blaue Blume! W finale konkursu dla najbardziej romantycznych filmów krótkometrażowych znalazło się 15 finalistów, którzy zawalczą o główną nagrodę. Decyzja o tym kto zostanie laureatem leży w rękach jury oraz widzów, którzy mogą obejrzeć wszystkie finałowe filmy na platformie Player, a następnie oddać głos na swojego faworyta. Na głosujących również czeka nagroda – dwudniowy pobyt w romantycznym hotelu.
O konkursie
Blaue Blume to nagroda dla najbardziej romantycznych filmów krótkometrażowych, która przyznawana jest przez stację Romance TV już od 13 lat. Nazwa nagrody oznacza dosłownie „niebieski kwiat”, który w Niemczech jest symbolem romantyczności i miłości. Po raz pierwszy konkurs rozszerzono także dla polskich twórców i to oni powalczą o główną nagrodę pieniężną oraz możliwość odebrania statuetki podczas gali Blaue Blume w Berlinie. Konkurs skierowany jest szczególnie do studentów i absolwentów szkół filmowych, ale nie tylko. Organizatorzy zaprosili wszystkich kreatywnych twórców, którzy chcieli podzielić się swoimi pracami z publicznością.
Zwycięzcę wyłoni jury w którego skład wchodzą Radosław Piwowarski (reżyser i scenarzysta), Jerzy Szebesta (producent filmowy), Oktawia Staciewińska (Communications Manager Apart), Katarzyna Drogowska (Player Editorial and Content Data Governor) oraz Agnieszka Mikulska (absolwentka wydziału reżyserii Łódzkiej Szkoły Filmowej). Dodatkowy głos mają także widzowie w głosowaniu internetowym.
Uroczyste wręczenie nagród Blaue Blume, z udziałem wielu znamienitych gości, reżyserów oraz producentów z branży filmowej i telewizyjnej odbywa się co roku w Berlinie i jest punktem kulminacyjnym, poprzedzającym festiwal Berlinale. Co więcej zwycięski film, w wieczór ceremonii wręczenia nagród czyli 14 lutego, zostanie wyemitowany na antenie Romance TV jako światowa premiera telewizyjna.
Głosowanie i konkurs dla widzów
Już teraz na platformie Player widzowie mogą obejrzeć finałowe filmy, a następnie oddać swój głos na wybranego twórcę. Na głosujących czeka wyjątkowa nagroda, dwudniowy pobyt w Pałacu Mortęgi, laureata Romance TV Award 2023 w kategorii Najpopularniejszy Romantyczny Hotel w Polsce.
- Już wiele lat temu planowaliśmy wzbogacenie konkursu Blaue Blume o polską kategorię. W końcu w tym roku to się udało! Polska sztuka filmowa jest na bardzo wysokim poziomie, więc cieszę się, że możemy zachęcić widzów do obejrzenia świetnych produkcji rodzimych twórców, młodych ludzi, którzy są przyszłością kinematografii. Jestem dumny, że wspomagamy naszych zdolnych artystów, a ich produkcje mają szansę zaistnieć na arenie międzynarodowej właśnie dzięki polskiej kategorii w konkursie Blaue Blume – mówi Krzysztof Mikulski, CEO Romance TV Polska.
Wszystkie finałowe filmy dostępne są tu: player.pl
Formularz do głosowania dostępny jest na: Romance TV
Termin głosowania upływa 31 stycznia 2024 roku.
Finał Blaue Blume w Berlinie
Nagroda Blaue Blume przyznawana jest niemieckim filmom w trzech kategoriach: Najlepszy film, Najlepszy reżyser i Najlepsza kreacja aktorska. Nagrodą w debiutującej kategorii, czyli Najlepszy polski romantyczny film krótkometrażowy wynosi 7.500 Euro. O tym kogo wybrało jury dowiemy się 14 lutego podczas uroczystej gali w Berlinie. Relację z wydarzenia polscy widzowie obejrzeć będą mogli w programie Co za Tydzień na antenie TVN.
Parterami polskiej edycji konkursu Blaue Blume są: Apart, Player, Meissen oraz Mainstream Media AG.
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström, Utty Danelli oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Górscy Ratownicy”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Za dystrybucję Romance TV w Polsce odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Polsat Box, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”
Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.
Problemy społeczne
Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia
Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.