Komunikaty PR

Zakochaj się w ETC, czyli Dzień Zakochanych w Swarzędzu

2020-02-05  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami, a Ty jeszcze nie wiesz, gdzie zabrać swoją drugą połówkę? Mamy dla Ciebie propozycję. Zapraszamy do ETC Swarzędz. Tutaj z pewnością znajdziesz dla bliskiej osoby prezent, wypijecie razem kawę i zjecie coś dobrego. Co więcej, z okazji Dnia Zakochanych centrum handlowe przygotowało dla Was wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania karty podarunkowe.  

Jeśli nie macie pomysłu, co podarować bliskiej osobie - przedstawiamy kilka inspiracji. Dla pań idealnym prezentem będzie biżuteria. Piękne bransoletki, kolczyki czy naszyjniki znajdziecie teraz z rabatem w YES, eleganckie lub sportowe zegarki z kolei w Swiss. Ukochane przez kobiety kosmetyki albo perfumy zakupicie zaś w Rossmannie i Drogerii Natura. Panie uwielbiają również piękną bieliznę. Myśląc o eleganckim komplecie warto wybrać się do salonu MB Bielizna. Odpowiednim prezentem będą też akcesoria i dodatki, które nabyć można m.in. w Tatuum, Reserved, Top Secret, Monnari, Quiosque, CCC czy Medicine. Z kolei panie szukające upominków dla swoich mężczyzn zachęcamy, by odwiedziły salon Vistula i Wólczanka, w których zakupią piękne koszule, krawaty albo inne dodatki. Coś z elektroniki znajdzie się w RTV Euro AGD, a dla miłośników sportu w 4F lub Martes Sport.

Uniwersalnym prezentem dla każdego może być również zaproszenie na pyszną ucztę w japońskim stylu do Sushi&More, dobra książka i bilety na koncert dostępne w salonie Empik albo nawet wycieczka z Biura Podróży Jamajka. Zawsze sprawdzi się też po prostu bon do wybranych lokali w ETC Swarzędz, który można teraz zdobyć w wyjątkowym konkursie walentynkowym. Wystarczy 8 lutego być w Centrum i w godzinach 12:00-18:00 zrobić zdjęcie przy specjalnie stworzonym stanowisku. Nie sposób go przeoczyć – będzie to balonowa ścianka w iście walentynkowej aranżacji. Dobierając dostępne na miejscu rekwizyty, każdemu chętnemu zdjęcie zrobi profesjonalnych fotograf. Ten, kto będzie miał ochotę, po wypełnieniu formularza, weźmie udział w konkursie na najbardziej kreatywne walentynkowe zdjęcie. Warto spróbować! Do wygrania vouchery do ETC Swarzędz o wartości 500 złotych do wydania w butiku Swiss oraz 200 i 100 złotych do zrealizowania w piekarni-cukierni Natura. Szczegóły dotyczące konkursu dostępne są na Facebooku https://www.facebook.com/events/1357727654415632/ oraz na stronie: https://bit.ly/2Ookse7

Każdy uczestnik zabawy będzie mógł zabrać ze sobą wydrukowaną na miejscu fotografię, która z pewnością będzie miłą pamiątką z Dnia Zakochanych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Międzynarodowy Dzień Hummusu 2024 Biuro prasowe
2024-05-08 | 12:00

Międzynarodowy Dzień Hummusu 2024

W dzisiejszym społeczeństwie, bardziej świadomym zdrowego odżywiania, hummus zdobywa coraz większą popularność, stając się nie tylko ulubioną przekąską, ale również ważnym
Styl życia Majowe przyjemności w Promenadzie!
2024-05-08 | 12:00

Majowe przyjemności w Promenadzie!

Maj w Promenadzie zapowiada się intensywnie! Warszawskie centrum handlowe przygotowało dla odwiedzających mnóstwo atrakcji. Już od 6 maja marka Kiehl’s zaprasza do niezwykłego
Styl życia Główka Pracuje! Port Łódź uruchamia interaktywne przestrzenie umysłowej siłki.
2024-05-08 | 12:00

Główka Pracuje! Port Łódź uruchamia interaktywne przestrzenie umysłowej siłki.

Port Łódź, razem z innymi obiektami handlowymi zarządzanymi przez Ingka Centres, rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której w centrum przy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.