Zakochaj się w ROMANCE TV razem z ORANGE
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Od lutego do 6 marca oferta filmowa najbardziej kobiecej i romantycznej stacji telewizyjnej – Romance TV – jest dostępna wśród odkodowanych kanałów w Telewizji od Orange. Dzięki temu widzowie będą mogli spędzić nie tylko urocze i pełne pozytywnych emocji Walentynki razem z bohaterami ulubionych filmów o miłości, ale także oglądać romantyczne baśnie, adaptacje powieści znakomitej, bestsellerowej pisarki Katie Fforde oraz nowe sezony hitowego serialu „Diagnoza Betty”.
Od lutego do 6 marca klienci Orange w ramach Pakietu Optymalnego i Orange Love Standard w technologii kablowej mają bezpłatny dostęp do filmów kojących serce, emitowanych w kanale Romance TV. Lutowa oferta stacji jest imponująca, gdyż z okazji Walentynek zostaną wyemitowane całodniowe maratony filmów o miłości. W niedzielę 13 lutego stacja pokaże przepiękne filmy komediowe i obyczajowe z pozytywnym przesłaniem i szczęśliwym zakończeniem, a Dzień Zakochanych będzie prawdziwie baśniowy. Widzowie zobaczą nowe wersje klasycznych baśni, w których zawsze zwycięża wielkie uczucie. Punktem kulminacyjnym tego magicznego bloku będzie telewizyjna premiera „Królewny Śnieżki nad jeziorem” o godzinie 20:00.
W niedzielę 20 i 27 lutego o godz. 20.00 Romance TV pokaże premierowo dwa nowe filmy obyczajowe oparte na powieściach bestsellerowej powieściopisarki Katie Fforde. Tym razem akcja nie rozgrywa się tym razem na Wschodnim Wybrzeżu w USA, ale w Lubece, Holsztynie i nad Zatoką Hohwacht. Widzowie poznają tajemniczą Emmę, która jako młoda dziewczyna oddała swojego syna dziecko do adopcji, a teraz rozpoznaje go w młodym pianiście, oraz także losy Marli, której rozpada się życie – jej mąż ma romans, a matka guza mózgu. Obie szykują się do wyprawy nad Bałtyk, by przemyśleć swoje dotychczasowe wybory.
Z kolei od poniedziałku 28 lutego stacja pokaże premierowo siódmy sezon uwielbianego przez widzów serialu „Diagnoza Betty” o przygodach przebojowej pielęgniarki, w rolę której wciela się popularna niemiecka aktorka Annina Hellenthal. Nowe odcinki o życiu miłosnym i zawodowym bohaterów tej bijącej rekordy popularności serii będą emitowane w każdy powszedni dzień o godz. 21.55.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.