Zakończ lato w dobrym stylu. Crunlight – takie jak Ty!
Jesień zbliża się wielkimi krokami, ale to nie znaczy, że trzeba rezygnować z kolorów. Fuksja pasuje każdej kobiecie, niezależnie od pory roku i niezależnie od tego, czy drzemie w niej crunlightowa anielica czy diablica. W dodatku ten kolor nigdy nie wychodzi z mody, tak jak prażynki Crunlight. Ulubiony wariant warto mieć w swojej torebce, aby rozkoszować się ich smakiem zawsze, gdy najdzie na to ochota.
Mimo że wakacje się kończą, to nie tracimy dobrego humoru i dobrego stylu. Lato należy pożegnać z uśmiechem na twarzy, stylizacjami w kolorze fuksjowym oraz Crunlightami w torebce. Przekąski te idealnie sprawdzą się podczas wrześniowych spacerów po parku czy lesie. Świetnie zgrają się również z fuksjowymi dodatkami. Kolor ten doda każdej stylizacji zarówno szyku, jak i lekkości. Nieważne czy to koniec lata, czy początek jesieni – fuksjowe detale nigdy nie wychodzą z mody, tak jak przekąski Crunlight.
Crunlighty są dostępne w czterech aromatycznych smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, słodka papryka oraz fromage. Nie zawierają barwników oraz wzmacniaczy smaku. Przekąski Crunlight to produkty dla każdej kobiety, zarówno tych, które kryją w środku anielicę, jak i diablicę. Pikantne, intensywne, a może delikatne? Crunlight – takie jak Ty!
- Prażynki wielozbożowe Crunlight dostępne w smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, fromage
i słodka papryka – cena: 2, 50 zł/op. 70 g
www.facebook.com/Crunlight
www.instagram.com/crunlight

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.