Komunikaty PR

Zakończ lato w dobrym stylu. Crunlight – takie jak Ty!

2021-09-15  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Crunlight ( 0.24 MB )

Jesień zbliża się wielkimi krokami, ale to nie znaczy, że trzeba rezygnować z kolorów. Fuksja pasuje każdej kobiecie, niezależnie od pory roku i niezależnie od tego, czy drzemie w niej crunlightowa anielica czy diablica. W dodatku ten kolor nigdy nie wychodzi z mody, tak jak prażynki Crunlight. Ulubiony wariant warto mieć w swojej torebce, aby rozkoszować się ich smakiem zawsze, gdy najdzie na to ochota.

 

Mimo że wakacje się kończą, to nie tracimy dobrego humoru i dobrego stylu. Lato należy pożegnać z uśmiechem na twarzy, stylizacjami w kolorze fuksjowym oraz Crunlightami w torebce. Przekąski te idealnie sprawdzą się podczas wrześniowych spacerów po parku czy lesie. Świetnie zgrają się również z fuksjowymi dodatkami. Kolor ten doda każdej stylizacji zarówno szyku, jak i lekkości. Nieważne czy to koniec lata, czy początek jesieni – fuksjowe detale nigdy nie wychodzą z mody, tak jak przekąski Crunlight. 

 

Crunlighty są dostępne w czterech aromatycznych smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, słodka papryka oraz fromage. Nie zawierają barwników oraz wzmacniaczy smaku. Przekąski Crunlight to produkty dla każdej kobiety, zarówno tych, które kryją w środku anielicę, jak i diablicę. Pikantne, intensywne, a może delikatne? Crunlight – takie jak Ty!

 

  • Prażynki wielozbożowe Crunlight dostępne w smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, fromage
    i słodka papryka – cena: 2, 50 zł/op. 70 g

 

 www.facebook.com/Crunlight

 www.instagram.com/crunlight

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.