Komunikaty PR

Zakoduj wygraną! Programiści powalczą w Poznaniu w międzynarodowym konkursie

2024-04-10  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Programowanie to Twoja pasja lub zawód? Spróbuj sił w wiosennej edycji jednego z najbardziej znanych międzynarodowych konkursów kodowania. Rywalizacja w połowie kwietnia w Poznaniu. Zapisy jeszcze trwają.

Dwa razy w roku, wiosną i jesienią, developerzy z 40 krajów mogą sprawdzić swoje umiejętności w zespołowej lub indywidualnej rozgrywce w ramach Cloudflight Coding Contest. Wygrywają ci, którzy w najkrótszym czasie wykonają zadanie konkursowe. Jest ono tajemnicą i dopiero w dniu wydarzenia uczestnicy dowiadują się, czego dotyczy oraz jakie umiejętności muszą wykorzystać, by je rozwiązać. Organizatorzy lubą zaskoczyć – w poprzednich edycjach uczestnicy m.in. programowali łazika marsjańskiego i kontrolowali flotę dronów dostawczych.

Cloudflight Coding Contest w Poznaniu

Najbliższa, 39. edycja konkursu odbędzie się 19 kwietnia. Na całym świecie weźmie w niej udział ok. 4 tys. programistów. Uczestnicy z Polski spotkają się w Poznańskim Parku Technologiczno-Przemysłowym przy ul. Za Bramą 1. Po raz kolejny gospodarzem Cloudflight Coding Contest jest GLS Poland, jedna z największych firm kurierskich w Polsce, która aktywnie wspiera innowacje i rozwój rozwiązań cyfrowych wspierających logistykę dostarczania paczek i pracy kurierów.

Wydarzenie jest doskonałą okazją do zaprezentowania swoich umiejętności programistycznych i spotkania z ludźmi o takich samych zainteresowaniach. Warto też powalczyć o nagrodę pieniężną. Cloudflight Coding Contest ma dużą renomę w środowisku programistów, a informację o udziale w nim można zamieścić w CV – mówi Przemysław Gruszczyński, dyrektor IT w GLS Poland.

Cloudflight Coding Contest w Poznaniu odbędzie się w kategorii rywalizacji Classic, czyli dla wszystkich poziomów umiejętności programistycznych. W konkursie, poza indywidualnym uczestnictwem, mogą startować zespoły składające się z maksymalnie trzech osób. Programiści będą mieli cztery godziny na rozwiązanie zadania. Rozgrywka rozpocznie się o godzinie 15.00. Wyniki zostaną podane tego samego dnia. Na godzinę 19.15 zaplanowano ceremonię wręczenia nagród.

Zapisy i nagrody

Wciąż można się zgłaszać. Formularz zapisu jest dostępny na stronie internetowej Koduj z GLS Poland. Udział jest bezpłatny. Jak przekonują organizatorzy, warto się sprawdzić i zdobyć nowe umiejętności niezależnie poziomu kodowania. Co można wygrać? Zwycięzca wróci do domu z czekiem na 3 tys. zł. Za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca można zdobyć kolejno 2 tys. zł i 1 tys. zł. Każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający jego uczestnictwo w rywalizacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.