Komunikaty PR

Zakoduj wygraną! Programiści powalczą w Poznaniu w międzynarodowym konkursie

2024-04-10  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Programowanie to Twoja pasja lub zawód? Spróbuj sił w wiosennej edycji jednego z najbardziej znanych międzynarodowych konkursów kodowania. Rywalizacja w połowie kwietnia w Poznaniu. Zapisy jeszcze trwają.

Dwa razy w roku, wiosną i jesienią, developerzy z 40 krajów mogą sprawdzić swoje umiejętności w zespołowej lub indywidualnej rozgrywce w ramach Cloudflight Coding Contest. Wygrywają ci, którzy w najkrótszym czasie wykonają zadanie konkursowe. Jest ono tajemnicą i dopiero w dniu wydarzenia uczestnicy dowiadują się, czego dotyczy oraz jakie umiejętności muszą wykorzystać, by je rozwiązać. Organizatorzy lubą zaskoczyć – w poprzednich edycjach uczestnicy m.in. programowali łazika marsjańskiego i kontrolowali flotę dronów dostawczych.

Cloudflight Coding Contest w Poznaniu

Najbliższa, 39. edycja konkursu odbędzie się 19 kwietnia. Na całym świecie weźmie w niej udział ok. 4 tys. programistów. Uczestnicy z Polski spotkają się w Poznańskim Parku Technologiczno-Przemysłowym przy ul. Za Bramą 1. Po raz kolejny gospodarzem Cloudflight Coding Contest jest GLS Poland, jedna z największych firm kurierskich w Polsce, która aktywnie wspiera innowacje i rozwój rozwiązań cyfrowych wspierających logistykę dostarczania paczek i pracy kurierów.

Wydarzenie jest doskonałą okazją do zaprezentowania swoich umiejętności programistycznych i spotkania z ludźmi o takich samych zainteresowaniach. Warto też powalczyć o nagrodę pieniężną. Cloudflight Coding Contest ma dużą renomę w środowisku programistów, a informację o udziale w nim można zamieścić w CV – mówi Przemysław Gruszczyński, dyrektor IT w GLS Poland.

Cloudflight Coding Contest w Poznaniu odbędzie się w kategorii rywalizacji Classic, czyli dla wszystkich poziomów umiejętności programistycznych. W konkursie, poza indywidualnym uczestnictwem, mogą startować zespoły składające się z maksymalnie trzech osób. Programiści będą mieli cztery godziny na rozwiązanie zadania. Rozgrywka rozpocznie się o godzinie 15.00. Wyniki zostaną podane tego samego dnia. Na godzinę 19.15 zaplanowano ceremonię wręczenia nagród.

Zapisy i nagrody

Wciąż można się zgłaszać. Formularz zapisu jest dostępny na stronie internetowej Koduj z GLS Poland. Udział jest bezpłatny. Jak przekonują organizatorzy, warto się sprawdzić i zdobyć nowe umiejętności niezależnie poziomu kodowania. Co można wygrać? Zwycięzca wróci do domu z czekiem na 3 tys. zł. Za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca można zdobyć kolejno 2 tys. zł i 1 tys. zł. Każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający jego uczestnictwo w rywalizacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.