Komunikaty PR

Zakupowe love – czyli Walentynki w ETC Swarzędz

2024-02-13  |  12:35
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Z okazji święta zakochanych centrum handlowe ETC Swarzędz przygotowało dla swoich gości miłe niespodzianki. 14 lutego za zakupy zrobione w sklepach galerii czekać będą pyszne słodkości.

Walentynki w ETC to nie tylko okazja do zakupów, ale także do romantycznych chwil i słodkich niespodzianek. Tego dnia zakupy o wartości minimum 100 złotych to szansa na otrzymanie uroczych walentynkowych upominków. 

Tego dnia wizyta w centrum handlowym odbywać się będzie w wyjątkowych okolicznościach. ETC przygotowało aranżację specjalnie na tę okazję, tworząc atmosferę pełną miłości i romantyzmu. Klienci mogą cieszyć się nie tylko doskonałym zakupowym doświadczeniem, ale również wrażeniem przyjemnej walentynkowej atmosfery.

Dołącz do nas w ETC Swarzędz i spraw, aby te Walentynki były niezapomniane. Zakupy pełne miłości, słodkie niespodzianki i wyjątkowa atmosfera czekają na Ciebie - ETC Swarzędz, ul. Poznańska 6, środa, 14 lutego.

 

ETC Swarzędz to centrum handlowe położone w strategicznej części gminy – przy trasie łączącej Poznań i Warszawę, co umożliwia szybki dojazd nie tylko mieszkańcom Swarzędza, ale i okolicznych miejscowości. Z myślą o komforcie klientów ETC Swarzędz posiada wiele udogodnień. Do dyspozycji jest m.in. strefa gastronomiczna, plac zabaw dla dzieci oraz miejsca do relaksu i wypoczynku. Przed centrum znajduje się parking, na którym mieści się 1100 pojazdów, przygotowane zostały także stojaki i miejsca postojowe dla rowerzystów. Obiekt jest również w pełni dostosowany do potrzeb rodzin z dziećmi oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej. ETC Swarzędz to tętniące życiem miejsce zakupów, relaksu i spotkań.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.