Komunikaty PR

100 lat HARIBO – trwa wielka jubileuszowa loteria!

2020-10-06  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Haribo ( 0.53 MB )

Marka HARIBO obchodzi w tym roku 100-lecie istnienia. Z okazji urodzin HARIBO organizuje wyjątkową loterię i zaprasza wszystkich fanów żelek do wspólnego świętowania!

Urodzinowa loteria HARIBO

Do dnia 11 października trwa loteria HARIBO „Wygrywaj z radością”, w której do wygrania są fantastyczne nagrody:
20 x iPhone 11 64GB
200 x słuchawki JBL Tune
500 x nagroda pieniężna o wartości 100 zł
500 x zestaw słodyczy HARIBO
oraz nagroda główna – samochód osobowy Volkswagen Polo!

Łącznie w puli znalazło się ponad 1000 nagród o łącznej wartości blisko 240 tysięcy złotych.

Aby wziąć udział w loterii, należy zakupić w czasie trwania promocji dowolny produkt HARIBO, zachować paragon i zarejestrować udział na stronie loterii: www.loteriaharibo.pl.

Loteria trwa do 11.10. 2020 roku i biorą w niej udział wszystkie produkty HARIBO.


HARIBO Starmix  – wybierz swój ulubiony smak radości!

Nowość HARIBO Starmix to unikalna kompozycja 6 rodzajów żelek w jednym opakowaniu! To idealne połączenie najbardziej lubianych żelek w taki sposób, że jedna paczka zaspokaja różne gusta i daje możliwość wyboru spośród wielu wariantów. Starmix to doskonały sposób na dzielenie się radością z bliskimi – każdy znajdzie coś dla siebie w tej wyjątkowej kompozycji różnorodnych smaków i kształtów żelek.

Złote Misie – klasyka żelek

Złote Misie to najbardziej rozpoznawalny produkt HARIBO. Te różnokolorowe żelki w 6 smakach z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Złote Misie HARIBO od lat postrzegane są jako synonim żelek. Uwielbiają je zarówno dzieci, jak i dorośli!

Produkty HARIBO to idealny sposób na drobną przekąskę i małą przyjemność w ciągu dnia.
Bo HARIBO to smak radości dla dzieci i dorosłych!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.