15. urodziny Magnolia Park. Przyjdź na wielkie świętowanie
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Urodzinowy tort, konkursy z nagrodami, atrakcyjne promocje oraz karty podarunkowe do zdobycia. To tylko część atrakcji, które Magnolia Park przygotowała z okazji swoich urodzin. W tym roku mija 15 lat od otwarcia największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku.
Wielkie świętowanie we Wrocławiu. Już w najbliższą sobotę Magnolia Park obchodzi 15. urodziny. Z tej okazji przygotowano dla klientów 600 kart podarunkowych o łącznej wartości 30 tys. zł. Szansę na ich zdobycie otrzymają te osoby, które 15 października zrobią zakupy w Magnolia Park za co najmniej 250 zł na maksymalnie dwóch paragonach. Stanowisko konkursowe, przy którym będzie można odebrać karty podarunkowe na kolejne zakupy, będzie ulokowane bezpośrednio przy wejściu do centrum z ul. Legnickiej.
To jednak nie koniec atrakcji. Dokładnie 15 października o 15.15 Magnolia Park zaprasza na pyszny tort, który osłodzi wielkie świętowanie. W centrum staną także stoiska z watą cukrową i popcornem. Dodatkowo słodkości w postaci francuskich makaroników będzie można odebrać za zakupy na kwotę 30 zł. Dla najmłodszych przygotowano strefę klocków Linden, gdzie będzie można stworzyć drewnianą makietę Magnolia Park. Ponadto na dzieci czekają kreatywne warsztaty, a powstałe z klocków budowle będzie zabrać do domu.
– 15. urodziny Magnolia Park to okazja do wspólnego świętowania i doskonałej zabawy. W ten właśnie sposób chcemy podziękować naszym klientom za wspólne lata. Zapraszamy wszystkich w sobotę do Magnolia Park. Zapowiada się dzień pełen atrakcji i niespodzianek – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor Magnolia Park.
Z okazji 15. urodzin na klientów centrum handlowego czekają także specjalne urodzinowe promocje. To doskonała okazja, by kupić w atrakcyjnej cenie m.in. płaszcze, buty czy kurtki i uzupełnić garderobę o jesienną odzież i obuwie dla całej rodziny. Listę zniżek można znaleźć na stronie: magnoliapark.pl/promocje.
Dodatkową atrakcją, dla fanów motoryzacji, będzie unikatowa możliwość przetestowania w trasie najnowszych elektrycznych i hybrydowych modeli Renault, w tym nowego, elektrycznego Renault Megane e-tech. Jazdy próbne przewidziane są na 14 i 15 października, a strefa Renault zostanie ulokowana na parkingu Magnolia Park. Obowiązują wcześniejsze zapisy. Partnerem wydarzenia jest Nawrot w Długołęce.
Magnolia Park świętuje swoje urodziny również na Facebooku, gdzie codziennie organizowane są nowe konkursy z atrakcyjnymi nagrodami od najemców centrum handlowego (facebook.com/magnoliaparkcentrum).
– Przez 15 lat udało nam się stworzyć miejsce, w którym można nie tylko zrobić zakupy, ale także przyjemnie spędzić czas, odpocząć, smacznie zjeść i spotkać się w gronie najbliższych. Nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów i poszerzamy ofertę tak, by sprostać ich oczekiwaniom – dodaje Joanna Sawośko-Duda.
Magnolia Park to największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku. Na jej terenie znajduje się 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych, a także 7-salowe kino. Jest również zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu i zewnętrzny plac zabaw dla dzieci. Klienci Magnolia Park mają do dyspozycji parking z blisko trzema tysiącami bezpłatnych miejsc.
15. urodziny Magnolia Park. Co się będzie działo?
- Zdobądź karty podarunkowe
Pierwsze 600 osób, które zrobi zakupy w Magnolia Park na kwotę min. 250 zł na maksymalnie dwóch paragonach, ma szansę na zdobycie karty podarunkowej o wartości 50 zł. Łącznie Magnolia Park przygotowała karty o wartości 30 000 zł.
- Skorzystaj z urodzinowych rabatów
Z okazji urodzin wybrane sklepy i salony działające w Magnolia Park przygotowały specjalne rabaty dla klientów. Lista promocji tutaj: magnoliapark.pl/promocje
- Świętuj przy urodzinowym torcie
O godzinie 15.15 zostanie pokrojony wielki urodzinowy tort.
- Wygrywaj w konkursach na Facebooku
Codziennie, do 15 października, można zdobyć karty podarunkowe od Magnolia Park o wartości 200 zł każda oraz wartościowe nagrody od najemców centrum. Wystarczy wejść na profil Magnolia Park na Facebooku i wziąć udział w konkursie.
Więcej informacji:
Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia najmu obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji prawie 3 tys. bezpłatnych miejsc parkingowych.
Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek w Magnolia Park dostępne są: Peek&Cloppenburg, Zara, Reserved, HalfPrice, TK Maxx, C&A, H&M, Smyk, CCC, Carry, KappAhl, New Yorker, Terranova oraz Pull&Bear. A także Tommy Hilfiger, Guess oraz Marciano By Guess, Pierre Cardin, Molton, Olsen, Ulla Popken, Gerry Weber, Solar, Patrizia Aryton, Kazar, Venezia, Ochnik, Wittchen oraz lifestylowe Empik i Świat Książki. Oferta sportowa jest silnie reprezentowana m.in. przez takie marki jak Decathlon, Intersport, Martes Sport, 4F, Regatta Great Outhdoors, New Balance, Jack Wolfskin, Nike oraz Adidas.
Artykuły elektroniczne dostępne są m.in. w sklepach Media Markt, Denon, Ispot, Komputronik, Cewe Fotojoker oraz AB Foto. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują m.in. Super-Pharm, Rossmann, Douglas, Sephora, Mac, Clinique, The Body Shop, Ziaja dla Ciebie, Yves Rocher, a także Jean Louis David, Broadway, Wax Center z Mani Spot oraz Fryzjerek. Sektor wspiera szeroka oferta salonów optycznych, m.in. Vission Express, Trendy Optician, Kodano Optyk, Paris Optique i Family Optic. Wśród grona jubilerów są Apart, Jubitom, Pandora, Briju, Yes, W.Kruk, Tous, Swarowski oraz Savicki. Piękną bieliznę oraz dodatki znaleźć można m.in. w Oysho, Etam, Tezenis, Esotique, Intimissimi oraz Gatta i Clodi.
Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: hiszpańskiej marki sportowej Decimas, marki kosmetycznej Nectar Bath Treats z Las Vegas, obuwniczej Crocs z Colorado w Stanach Zjednoczonych, sportowej marki The North Face znad zatoki San Francisco oraz południowokoreańskie LG Brand Store oraz Samsung Brand Store, a także drugi w Polsce salon e-obuwie.pl z dziesięcioma nowoczesnymi przymierzalniami Modivo polskiego lidera Grupy CCC. Mieszkańcy Wrocławia mogą przy okazji zakupów w Magnolia Park załatwić wiele spraw urzędowych, w tym uzyskanie dowodu osobistego czy rejestracja samochodu, w przy jednym z ponad 30 okienek w nowoczesnym Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego, otwartym również w sobotę.
Klienci mogą także zrobić zakupy w hipermarkecie budowlanym Castorama i sklepie z artykułami wykończenia wnętrz Komfort. Ofertę artykułów wnętrzarskich wzbogacają: Zara Home, Homla, Home&You oraz Tempur i Duka. W centrum dostępny jest także najnowocześniejszy koncept hipermarketu Carrefour z największym w całej sieci w Polsce działem produktów ekologicznych. Ofertę rozrywkową Magnolia Park uzupełnia 7-salowe kino Helios. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni m.in. znane w całej Polsce sieci McDonald’s, KFC, Burger King, Pizza Hut czy Kuchnia Marche, jak również unikalne Ohh! Sushi, Pasibus i Mango Mama. Klienci mają do dyspozycji prawie 700 miejsc w strefie restauracyjnej przy kinie oraz kilkadziesiąt w restauracjach ulokowanych przy wejściu głównym.
Magnolia Park nieustannie wzbogaca ofertę o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią to centrum handlowe doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa street workoutu, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć w cieniu drzew, w tym również magnolii. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, a za zarządzanie odpowiada Multi Poland sp. z o.o.
O Union Investment
Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.
O Multi
Multi Poland jest częścią Multi Corporation, czołowej paneuropejskiej firmy strategicznego zarządzania nieruchomościowymi aktywami handlowymi. Zarządza ona ponad 80 nieruchomościami handlowymi w Europie i Turcji, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają tu, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 6 000 sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych. Klientami Multi są zarówno globalni inwestorzy nieruchomościowi, jak Union Investment, Credit Suisse, Allianz, CBRE Global Investors, Corestate Capital Group czy Commerz Real, jak i regionalni deweloperzy i właściciele. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset management, zarządzanie operacyjne, przebudowę i remonty, komercjalizację, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Dzięki swojej szczegółowej znajomości sieci handlowych i innych najemców, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi chroni i podnosi wartość aktywów w każdej fazie procesu zarządzania. Szeroka wiedza firmy z zakresu finansów, handlu i techniczna pozwoliła jej w ostatnich kilku latach wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu centrów handlowych. Od założenia w 1982 r. firma brała udział w ponad 200 projektach deweloperskich obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobyła za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w: Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii, Turcji, Łotwie oraz na Ukrainie i Węgrzech. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
Wokalista przyznaje, że już nie mógł się doczekać emisji pierwszego odcinka odświeżonej wersji talent show „Must Be the Music”. Po obejrzeniu programu nowy juror nie kryje swojej ekscytacji. Jego zdaniem jurorzy spisali się na medal, a uczestnicy zaprezentowali bardzo wysoki poziom. Dawid Kwiatkowski podkreśla, że oceniając, starał się być obiektywny i choć czasami ktoś skradł jego serce swoją osobowością, to niestety nie było to zielonym światłem do kolejnego etapu.
Nowe technologie
Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.
Żywienie
Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.