Komunikaty PR

„2 razy więcej radości” na święta – z Kasią

2020-11-30  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Trela
Yellowcups

Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/

Boże Narodzenie to wyjątkowy i magiczny czas. Cudowną atmosferę pomagają nam tworzyć m.in. pyszne, domowe słodkości, których nie może zabraknąć na świątecznym stole. Wspólne pieczenie to także doskonały sposób na dzielenie się radością z naszymi bliskimi. Wie o tym marka Kasia, która od lat pomaga w przygotowaniu wypieków w polskich domach. W tym roku marka Kasia zachęca, by poczuć „2 razy więcej radości”. Wystarczy kupić dwa opakowania Kasi, aby wesprzeć potrzebujące dzieci z SOS Wioski Dziecięce, a dodatkowo zyskać szansę na wygranie 2000 zł na organizację wyjątkowych świąt dla naszej rodziny.

Magiczne i słodkie święta – z Kasią!

Przygotowanie tradycyjnych, domowych wypieków to nieodłączny element świątecznych przygotowań w polskich domach. To właśnie wokół bożonarodzeniowych ciast i słodkości gromadzą się przy stole nasze rodziny. Aromat świeżo upieczonych pierniczków w połączeniu z pięknie ubraną choinką tworzy wyjątkową i niepowtarzalną świąteczną atmosferę. Jest to ważne szczególnie teraz, gdy często spędzamy czas z dala od ukochanych osób. Świąteczne spotkanie z najbliższymi staje się wyjątkową i piękną okazją do bycia razem. W dzieleniu się tą bożonarodzeniową radością z bliskimi pomogą nam z pewnością pyszne, domowe wypieki.

„Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy i magiczny czas, który nieodłącznie związany jest z pieczeniem. W przygotowaniu pysznych wypieków pomaga konsumentom kostka do pieczenia Kasia. W tym roku marka Kasia chce także podzielić się radością z tymi, którzy najbardziej tego potrzebują. Wystarczy kupić dwa opakowania kostki Kasi, by wesprzeć stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce i potrzebujące dzieci, a dodatkowo zyskać szansę na wygranie 2000 zł – które możemy przeznaczyć na przygotowanie wyjątkowych świąt dla naszej rodziny” – mówi Tatjana Semeniouk, Junior Brand Manager marki Kasia.

Pomóż potrzebującym dzieciom i weź udział w loterii

„2 razy więcej radości” to kolejna odsłona świątecznej akcji pomocy dzieciom organizowanej przez markę Kasia. Podobnie jak rok temu, partnerem akcji zostało Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.

Wystarczy kupić dwa opakowania kostki do pieczenia Kasia, zachować paragon i zarejestrować go na stronie www.2razywiecejradosci.pl. Każdy dzień to szansa na wygranie 2000 zł. Do udziału w aktywacji uprawniają zakupy dokonane w okresie 16.11-24.12.2020 roku. Regulamin i szczegóły akcji znaleźć można na stronie www.2razywiecejradosci.pl oraz na stronie organizatora www.smolar.pl.

Więcej informacji na temat akcji znaleźć można także na Facebooku marki Kasia – Kasia Moje Ciasto.

Świąteczne pierniczki

Symbolem akcji „2 razy więcej radości” będą bożonarodzeniowe pierniczki, tradycyjnie przygotowywane w czasie świąt w naszych domach.

Kruche ciasteczka piernikowe

trudność: łatwe

czas przygotowania: 60 minut + czas pieczenia 4 (blachy) x 15 minut

ok. 70 sztuk

ciasto:

  • 950 g mąki pszennej
  • 1 kostka do pieczenia Kasia (250 g)
  • 200 g cukru pudru
  • 250 g miodu
  • 3 żółtka
  • 1 jajko
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 40 g przyprawy do pierników
  • ewentualnie łyżka kakao

lukier:

  • 2 szklanki cukru pudru
  • 2 białka jajka
  • ew. barwnik spożywczy

Sposób przygotowania:

 1. Wszystkie sypkie składniki na ciasto przesiej do miski, dodaj miód, kostkę do pieczenia Kasia, żółtka i jajko, wymieszaj dokładnie mikserem.

2. Następnie przełóż całość na stół i szybko zagnieć gładkie ciasto. Zawiń w folię i odłóż do lodówki na 30 minut.

 3. Rozwałkuj na podsypanym mąką stole na grubość około 4 mm i powycinaj foremkami pierniczki.

4. Ułóż na wyłożonej papierem do pieczenia blaszce i piecz w 180℃ 10-15 minut. Odstaw do wystygnięcia.

5. Cukier puder utrzyj z białkami na gęsty, gładki lukier. Jeśli jest zbyt rzadki, dodaj więcej cukru pudru i udekoruj nim pierniczki. Biały lukier możesz łatwo zabarwić szczyptą barwnika spożywczego.

I Ty w nadchodzące święta – dziel się radością!

Wesołych Świąt!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Yellowcups
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.