5 brylantów na wspólne pięciolecie La Marqueuse i Domu Mody Klif
Good-PR
Bohaterów Wietnamu 5/42
31-477 Krakow
kontakt|good-pr.pl| |kontakt|good-pr.pl
+48609608806
good-pr.pl
Już od pięciu lat klienci Domu Mody Klif w Warszawie mogą nabywać niezwykłe okazy biżuterii w salonie La Marqueuse. Z okazji tego jubileuszu obie marki przygotowały dla klientów galerii niezwykłą atrakcję.
Już od teraz aż do 8 października, klientom Domu Mody Klif, którzy zrobią zakupy na minimum 2500 zł (na jednym paragonie) wręczane jest zaproszenie na specjalne jubileuszowe wydarzenie salonu La Marqueuse. Podczas tego eventu będzie można wygrać brylant, oprawiony w złoty naszyjnik. Łącznie do zdobycia jest aż pięć klejnotów, a finałowe wydarzenie, podczas którego zostaną wylosowane, odbędzie się ostatniego dnia akcji.
To jednak nie jedyna nagroda. Oprócz możliwości wylosowania tak wyjątkowego brylantu, każdy klient, który dokonał jednorazowych zakupów na kwotę co najmniej 2500 zł, otrzymuje jubileuszowy voucher do salonu La Marqueuse. Ten z kolei uprawnia do zniżki w wysokości 500 lub 1000 zł (w zależności od wysokości kwoty na paragonie) na zakupy w salonie.
Voucher i zaproszenie na wydarzenie można odebrać w Punkcie Obsługi Klienta Domu Mody Klif (obok punktu concierge, na poziomie 0) codziennie między godz. 12:00 a 20:00. By go otrzymać należy tylko okazać i zarejestrować dowód zakupu, dokonanego w czasie trwania akcji, na kwotę nie niższą niż wspomniana.
Akcja obowiązuje do 8 października 2022 r. lub do wyczerpania zapasów. Szczegółowy regulamin promocji jest dostępny na https://klif.pl/warszawa
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.