5 brylantów na wspólne pięciolecie La Marqueuse i Domu Mody Klif
Good-PR
Bohaterów Wietnamu 5/42
31-477 Krakow
kontakt|good-pr.pl| |kontakt|good-pr.pl
+48609608806
good-pr.pl
Już od pięciu lat klienci Domu Mody Klif w Warszawie mogą nabywać niezwykłe okazy biżuterii w salonie La Marqueuse. Z okazji tego jubileuszu obie marki przygotowały dla klientów galerii niezwykłą atrakcję.
Już od teraz aż do 8 października, klientom Domu Mody Klif, którzy zrobią zakupy na minimum 2500 zł (na jednym paragonie) wręczane jest zaproszenie na specjalne jubileuszowe wydarzenie salonu La Marqueuse. Podczas tego eventu będzie można wygrać brylant, oprawiony w złoty naszyjnik. Łącznie do zdobycia jest aż pięć klejnotów, a finałowe wydarzenie, podczas którego zostaną wylosowane, odbędzie się ostatniego dnia akcji.
To jednak nie jedyna nagroda. Oprócz możliwości wylosowania tak wyjątkowego brylantu, każdy klient, który dokonał jednorazowych zakupów na kwotę co najmniej 2500 zł, otrzymuje jubileuszowy voucher do salonu La Marqueuse. Ten z kolei uprawnia do zniżki w wysokości 500 lub 1000 zł (w zależności od wysokości kwoty na paragonie) na zakupy w salonie.
Voucher i zaproszenie na wydarzenie można odebrać w Punkcie Obsługi Klienta Domu Mody Klif (obok punktu concierge, na poziomie 0) codziennie między godz. 12:00 a 20:00. By go otrzymać należy tylko okazać i zarejestrować dowód zakupu, dokonanego w czasie trwania akcji, na kwotę nie niższą niż wspomniana.
Akcja obowiązuje do 8 października 2022 r. lub do wyczerpania zapasów. Szczegółowy regulamin promocji jest dostępny na https://klif.pl/warszawa

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.