5 brylantów na wspólne pięciolecie La Marqueuse i Domu Mody Klif
Good-PR
Bohaterów Wietnamu 5/42
31-477 Krakow
kontakt|good-pr.pl| |kontakt|good-pr.pl
+48609608806
good-pr.pl
Już od pięciu lat klienci Domu Mody Klif w Warszawie mogą nabywać niezwykłe okazy biżuterii w salonie La Marqueuse. Z okazji tego jubileuszu obie marki przygotowały dla klientów galerii niezwykłą atrakcję.
Już od teraz aż do 8 października, klientom Domu Mody Klif, którzy zrobią zakupy na minimum 2500 zł (na jednym paragonie) wręczane jest zaproszenie na specjalne jubileuszowe wydarzenie salonu La Marqueuse. Podczas tego eventu będzie można wygrać brylant, oprawiony w złoty naszyjnik. Łącznie do zdobycia jest aż pięć klejnotów, a finałowe wydarzenie, podczas którego zostaną wylosowane, odbędzie się ostatniego dnia akcji.
To jednak nie jedyna nagroda. Oprócz możliwości wylosowania tak wyjątkowego brylantu, każdy klient, który dokonał jednorazowych zakupów na kwotę co najmniej 2500 zł, otrzymuje jubileuszowy voucher do salonu La Marqueuse. Ten z kolei uprawnia do zniżki w wysokości 500 lub 1000 zł (w zależności od wysokości kwoty na paragonie) na zakupy w salonie.
Voucher i zaproszenie na wydarzenie można odebrać w Punkcie Obsługi Klienta Domu Mody Klif (obok punktu concierge, na poziomie 0) codziennie między godz. 12:00 a 20:00. By go otrzymać należy tylko okazać i zarejestrować dowód zakupu, dokonanego w czasie trwania akcji, na kwotę nie niższą niż wspomniana.
Akcja obowiązuje do 8 października 2022 r. lub do wyczerpania zapasów. Szczegółowy regulamin promocji jest dostępny na https://klif.pl/warszawa

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
Wokalista przyznaje, że już nie mógł się doczekać emisji pierwszego odcinka odświeżonej wersji talent show „Must Be the Music”. Po obejrzeniu programu nowy juror nie kryje swojej ekscytacji. Jego zdaniem jurorzy spisali się na medal, a uczestnicy zaprezentowali bardzo wysoki poziom. Dawid Kwiatkowski podkreśla, że oceniając, starał się być obiektywny i choć czasami ktoś skradł jego serce swoją osobowością, to niestety nie było to zielonym światłem do kolejnego etapu.
Nowe technologie
Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.
Żywienie
Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.