5 brylantów na wspólne pięciolecie La Marqueuse i Domu Mody Klif
Good-PR
Bohaterów Wietnamu 5/42
31-477 Krakow
kontakt|good-pr.pl| |kontakt|good-pr.pl
+48609608806
good-pr.pl
Już od pięciu lat klienci Domu Mody Klif w Warszawie mogą nabywać niezwykłe okazy biżuterii w salonie La Marqueuse. Z okazji tego jubileuszu obie marki przygotowały dla klientów galerii niezwykłą atrakcję.
Już od teraz aż do 8 października, klientom Domu Mody Klif, którzy zrobią zakupy na minimum 2500 zł (na jednym paragonie) wręczane jest zaproszenie na specjalne jubileuszowe wydarzenie salonu La Marqueuse. Podczas tego eventu będzie można wygrać brylant, oprawiony w złoty naszyjnik. Łącznie do zdobycia jest aż pięć klejnotów, a finałowe wydarzenie, podczas którego zostaną wylosowane, odbędzie się ostatniego dnia akcji.
To jednak nie jedyna nagroda. Oprócz możliwości wylosowania tak wyjątkowego brylantu, każdy klient, który dokonał jednorazowych zakupów na kwotę co najmniej 2500 zł, otrzymuje jubileuszowy voucher do salonu La Marqueuse. Ten z kolei uprawnia do zniżki w wysokości 500 lub 1000 zł (w zależności od wysokości kwoty na paragonie) na zakupy w salonie.
Voucher i zaproszenie na wydarzenie można odebrać w Punkcie Obsługi Klienta Domu Mody Klif (obok punktu concierge, na poziomie 0) codziennie między godz. 12:00 a 20:00. By go otrzymać należy tylko okazać i zarejestrować dowód zakupu, dokonanego w czasie trwania akcji, na kwotę nie niższą niż wspomniana.
Akcja obowiązuje do 8 października 2022 r. lub do wyczerpania zapasów. Szczegółowy regulamin promocji jest dostępny na https://klif.pl/warszawa

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.