Komunikaty PR

5. edycja konkursu „Lidl Fair Pay” rozstrzygnięta! Kto wygrał tym razem?

2023-10-05  |  14:00
Biuro prasowe

Lidl Polska wraz z partnerami – UN Global Compact Network Poland oraz firmą doradczą Korn Ferry – po raz piąty przeprowadził analizę sytuacji kobiet na rynku pracy w Polsce. Na podstawie badania wyłoniono finalistów konkursu „Lidl Fair Pay”. Tak jak w ubiegłym roku pierwsze miejsce w konkursie zajęła firma Lotte Wedel. 


Piąta edycja konkursu „Lidl Fair Pay” rozstrzygnięta! 3 października, podczas uroczystej gali CEO & Board Directors Pre-Conference Dinner Retail Summit, Lidl Polska wraz z partnerem – United Nations Global Compact Network Poland (UN GCNP) – oraz partnerem merytorycznym, międzynarodową firmą doradczą Korn Ferry, wręczył nagrody laureatom: polskim firmom, które w swojej codziennej praktyce promują równość wynagrodzeń kobiet i mężczyzn oraz tworzą miejsce pracy sprzyjające równości płci. Laureatami piątej edycji konkursu zostały: Lotte Wedel (I miejsce),  Unilever (II miejsce),  Cetes Cosmetics (III miejsce), zaś wyróżnienie otrzymała firma Velvet Care.


W Lidl Polska wiemy, że firmę tworzą ludzie. Szczególnie bliskie są nam troska o pracowników oraz idea fair pay. Nasz zespół liczy obecnie ponad 27  000 pracowników. Zależy nam, aby zespoły w Polsce były budowane w oparciu tylko o obiektywne kryteria. W Lidl Polska wszyscy pracownicy na tych samych stanowiskach otrzymują jednakowe wynagrodzenia, niezależnie od takich czynników, jak płeć czy wiek. Decydują wyłącznie kompetencje. Wspieramy inicjatywy wzmacniające pozycję kobiet, takie jak UN Women’s Empowerment Principles (WEPs). Aby promować dobre praktyki, stworzyliśmy nagrodę Lidl Fair Pay. Widzimy, że takie inicjatywy zmieniają oblicze polskiego biznesu – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.
W obliczu wyzwań współczesnego świata zadaniem biznesu jest nie tylko prowadzenie bieżącej działalności operacyjnej, ale również branie odpowiedzialności za lokalne społeczności i środowisko. Dzięki niwelowaniu różnic i nierówności społecznych możliwe jest stworzenie lepszych miejsc do pracy i życia. Jako społecznie odpowiedzialna firma, Lidl Polska wspiera ideę fair pay, dlatego od 2019 roku sieć organizuje konkurs „Lidl Fair Pay”. Nagroda przyznawana jest przedsiębiorstwom wyznaczającym wysokie standardy na polskim rynku w zakresie równości płacowej. 


Więcej informacji o konkursie „Lidl Fair Pay” oraz finalistach znajduje się na stronie www.kimjestesmy.lidl.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Nowości od HARIBO! Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

Nowości od HARIBO!

Na miłośników żelków czeka nie lada niespodzianka. Na półki sklepowe trafiają nowe produkty HARIBO, którym ciężko się oprzeć! Wśród nowości znajdziemy
Zakupy Oferty na wiosnę od Lider Starachowice
2024-04-25 | 08:00

Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy
Zakupy Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 12:15

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.