Komunikaty PR

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA

2024-04-22  |  15:00
Biuro prasowe

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA

Biżuteria vintage, nietuzinkowe ubrania, ręcznie robione perfumy, a nawet rośliny doniczkowe – w OFF Piotrkowska Center na gości OFFa czekać będą prawdziwe perełki. PtASZEK ATELIER i CZARNY SZYJE rozpoczynają cykl garażowych wyprzedaży. Co miesiąc przed butikiem Moniki Ptaszek będzie można znaleźć stylizacyjne skarby. Na pierwszą garażówkę projektantki zapraszają już w najbliższy piątek.  

W piątek, 26 kwietnia, od 11.00 do 18.00, miłośnicy niepowtarzalnych przedmiotów będą mieli okazję znaleźć coś dla siebie w bardzo przystępnych cenach. A to za sprawą garażówek organizowanych przez Monikę Ptaszek i Dorotę Zaleśną-Stratyńską. Projektantki stawiają na mocno offowe wydarzenie.

– Garażówka będzie pełna skarbów – od oryginalnych ubrań po torby od butiku CZARNY SZYJE, biżuterię zbieraną latami, a także meble, kadzidła czy ręcznie robione perfumy. Wszystko w cenach, które zachwycą każdego – opowiada Monika Ptaszek, projektantka i jedna z organizatorek wydarzenia. – Czas tych garażowych poszukiwań na pewno umilą słodkości, np. ciasto od Mamy Ptaszek – dodaje.

Wszystkie produkty zostaną wyeksponowane w aranżacji w stylu boho, na urokliwych dywanach, a to wszystko na dziedzińcu OFFa w otoczeniu ogródków. Od 26 do 28 kwietnia, na odwiedzających czekać będą stoliki pełne drobiazgów oraz lampiony tworzące klimat kalifornijskiego wybrzeża, a na poszukiwania rozmaitości można zabrać ze sobą swoich czworonożnych przyjaciół.

Organizatorami wydarzenia są: Monika Ptaszek z PtASZEK ATELIER i Dorota Zaleśna-Stratyńska z CZARNY SZYJE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.