Komunikaty PR

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA

2024-04-22  |  15:00
Biuro prasowe

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA

Biżuteria vintage, nietuzinkowe ubrania, ręcznie robione perfumy, a nawet rośliny doniczkowe – w OFF Piotrkowska Center na gości OFFa czekać będą prawdziwe perełki. PtASZEK ATELIER i CZARNY SZYJE rozpoczynają cykl garażowych wyprzedaży. Co miesiąc przed butikiem Moniki Ptaszek będzie można znaleźć stylizacyjne skarby. Na pierwszą garażówkę projektantki zapraszają już w najbliższy piątek.  

W piątek, 26 kwietnia, od 11.00 do 18.00, miłośnicy niepowtarzalnych przedmiotów będą mieli okazję znaleźć coś dla siebie w bardzo przystępnych cenach. A to za sprawą garażówek organizowanych przez Monikę Ptaszek i Dorotę Zaleśną-Stratyńską. Projektantki stawiają na mocno offowe wydarzenie.

– Garażówka będzie pełna skarbów – od oryginalnych ubrań po torby od butiku CZARNY SZYJE, biżuterię zbieraną latami, a także meble, kadzidła czy ręcznie robione perfumy. Wszystko w cenach, które zachwycą każdego – opowiada Monika Ptaszek, projektantka i jedna z organizatorek wydarzenia. – Czas tych garażowych poszukiwań na pewno umilą słodkości, np. ciasto od Mamy Ptaszek – dodaje.

Wszystkie produkty zostaną wyeksponowane w aranżacji w stylu boho, na urokliwych dywanach, a to wszystko na dziedzińcu OFFa w otoczeniu ogródków. Od 26 do 28 kwietnia, na odwiedzających czekać będą stoliki pełne drobiazgów oraz lampiony tworzące klimat kalifornijskiego wybrzeża, a na poszukiwania rozmaitości można zabrać ze sobą swoich czworonożnych przyjaciół.

Organizatorami wydarzenia są: Monika Ptaszek z PtASZEK ATELIER i Dorota Zaleśna-Stratyńska z CZARNY SZYJE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.