Agora Bytom rozdaje desery i obiady w prezencie
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Po raz pierwszy w historii trwa wielka dokładka w restauracjach i kawiarniach w Agorze Bytom. Goście strefy gastronomicznej odbierają zniżki na obiady czy darmowe desery.
„Repeta w Agorze”, czyli Agora Bytom serwuje dokładki w strefie gastronomicznej. Dzięki najnowszej propozycji galerii, jak w domu poczują się tu miłośnicy smacznego jedzenia czy orzeźwiających napojów. Każdy, kto w restauracji lub kawiarni wydaje 5, 10 lub 15 złotych, odbiera zniżkę na kolejny posiłek w wybranym przez siebie lokalu. – Takiej promocji jeszcze u nas nie było. To sposób na to, by trochę zaoszczędzić na obiedzie z dziećmi lub wyjściu ze znajomymi. Płacimy raz, jemy lub pijemy dwa razy. Dzięki temu kawę lub deser możemy odebrać zupełnie za darmo – mówi Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom. Repeta, czyli potocznie dokładka, trwa do 30 sierpnia.
Komuś dokładkę?
Proste zasady repety pobudzają apetyt. By odebrać voucher na dokładkę, wystarczy pójść z paragonem otrzymanym w restauracji lub kawiarni do Punktu Info. Termin ważności otrzymanych tam voucherów to trzy dni. Można je zrealizować w tych lokalach: Bistro Do Syta!, Carte D’or Cafe, Coffee-jka, Crazy Bubble, Cukiernia Sowa, Grycan, Gurin Sushi, Guty, Kawiarnia pod Różą, Na zdrowie Fresh, Niezły Kocioł, Pierogarnia, Sopelek Lody Naturalne. – To kilkanaście różnorodnych miejsc, w których każdy odnajdzie swój ulubiony smak. „Repeta w Agorze” to doskonała okazja do spróbowania każdego z nich – zaprasza Hanna Petters.
Wartość vouchera uzależniona jest od kwoty wydanej w restauracji lub kawiarni. Maksymalna wartość zniżki to 15 złotych. Jeden paragon to jeden kupon do odbioru. Każdego dnia przysługuje jedna zniżka na osobę i nie więcej niż trzy w trakcie trwania całej akcji. Liczba kuponów na dokładkę wydawanych jednego dnia w Punkcie Info jest limitowana.
Szczegółowy regulamin „Repety w Agorze” znajduje się w Punkcie Info.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.