Agora Bytom stawia na region i rusza z akcją #KupujęwBytomiu
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Wsparcie firm działających w Bytomiu, ochrona miejsc pracy mieszkańców, promocja lokalnych marek – to wartości, które na pierwszy plan wysuwa Agora Bytom w nowej akcji #KupujęwBytomiu.
#KupujęwBytomiu to nowa inicjatywa największej bytomskiej galerii handlowej, która ma wspierać śląski i bytomski handel oraz pomóc chronić miejsca pracy w firmach, które działają w przestrzeni galerii. – Chcemy pomóc naszym sklepom stanąć na nogi po okresie zamrożenia gospodarki. Dlatego uruchamiamy działania, które pomogą je promować i skuteczniej docierać do bytomian – wyjaśnia Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom. – Agora Bytom to miejsce funkcjonowania bytomskich przedsiębiorców i źródło pracy dla wielu mieszkańców miasta i okolic. Jeżeli wesprzemy nasz handel, to wesprzemy również lokalną gospodarkę i obronimy źródła dochodu – dodaje.
Lokalnych marek w największej bytomskiej galerii nie brakuje. Niedawno rocznicę działalności w Agorze Bytom obchodził salon jubilerski SixSilver, który wywodzi się z Gliwic. Jeszcze mocniej związana z Bytomiem jest marka Renommé, której właściciel – bytomianin – prowadzi w Agorze kwiaciarnię i salon fryzjerski. Lokalni reprezentanci działają także w gastronomii, prowadząc np. takie lokale jak Kawiarnia Pod Różą i Bistro Do Syta. Do lokalnych biznesów można zaliczyć również takie sklepy, jak drogeria Endorphine, Ormilla, Pasmanteria Tara czy Tea Room. – Jednym z przedsiębiorców rozwijających u nas biznes jest piłkarz Polonii Bytom. To pokazuje, jak bytomianie łatwo znajdują miejsce dla swoich firm w Agorze. – mówi Hanna Petters.
Wspieranie lokalnej przedsiębiorczości to bardzo ważny element akcji #KupujęwBytomiu. Innym jest budowanie świadomości względem wszystkich firm, również sieciowych, prowadzących działalność w największej galerii w mieście. – Agora Bytom to znacznie więcej niż standardowa galeria handlowa. To miejsce spotkań i spędzania czasu z rodziną i znajomymi, to też szereg pracodawców zatrudniający bytomian. Jeżeli robimy zakupy w swoim mieście, również w sklepie sieciowym, to pomaga chronić pracę osób, które są w nim zatrudnione – tłumaczy Hanna Petters.
Głównym kanałem działań realizowanych w ramach #KupujęwBytomiu są kanały Agory Bytom w mediach społecznościowych: Facebook i Instagram. Chodzi m.in. o akcje i konkursy, które wspierają lokalne marki oraz cykle postów, takie jak Bytomskie Duety, z przymrużeniem oka prezentujące najemców lokalnych i sieciowych w idealnych połączeniach, czy też działania zachęcające mieszkańców do dzielenia się swoimi wrażeniami i wspomnieniami z zakupów w sklepach działających na terenie bytomskiej galerii.
Więcej na: www.agorabytom.pl
facebook.com/AgoraBytom
instagram.com/agora.bytom

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.