Agora Bytom stawia na region i rusza z akcją #KupujęwBytomiu
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Wsparcie firm działających w Bytomiu, ochrona miejsc pracy mieszkańców, promocja lokalnych marek – to wartości, które na pierwszy plan wysuwa Agora Bytom w nowej akcji #KupujęwBytomiu.
#KupujęwBytomiu to nowa inicjatywa największej bytomskiej galerii handlowej, która ma wspierać śląski i bytomski handel oraz pomóc chronić miejsca pracy w firmach, które działają w przestrzeni galerii. – Chcemy pomóc naszym sklepom stanąć na nogi po okresie zamrożenia gospodarki. Dlatego uruchamiamy działania, które pomogą je promować i skuteczniej docierać do bytomian – wyjaśnia Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom. – Agora Bytom to miejsce funkcjonowania bytomskich przedsiębiorców i źródło pracy dla wielu mieszkańców miasta i okolic. Jeżeli wesprzemy nasz handel, to wesprzemy również lokalną gospodarkę i obronimy źródła dochodu – dodaje.
Lokalnych marek w największej bytomskiej galerii nie brakuje. Niedawno rocznicę działalności w Agorze Bytom obchodził salon jubilerski SixSilver, który wywodzi się z Gliwic. Jeszcze mocniej związana z Bytomiem jest marka Renommé, której właściciel – bytomianin – prowadzi w Agorze kwiaciarnię i salon fryzjerski. Lokalni reprezentanci działają także w gastronomii, prowadząc np. takie lokale jak Kawiarnia Pod Różą i Bistro Do Syta. Do lokalnych biznesów można zaliczyć również takie sklepy, jak drogeria Endorphine, Ormilla, Pasmanteria Tara czy Tea Room. – Jednym z przedsiębiorców rozwijających u nas biznes jest piłkarz Polonii Bytom. To pokazuje, jak bytomianie łatwo znajdują miejsce dla swoich firm w Agorze. – mówi Hanna Petters.
Wspieranie lokalnej przedsiębiorczości to bardzo ważny element akcji #KupujęwBytomiu. Innym jest budowanie świadomości względem wszystkich firm, również sieciowych, prowadzących działalność w największej galerii w mieście. – Agora Bytom to znacznie więcej niż standardowa galeria handlowa. To miejsce spotkań i spędzania czasu z rodziną i znajomymi, to też szereg pracodawców zatrudniający bytomian. Jeżeli robimy zakupy w swoim mieście, również w sklepie sieciowym, to pomaga chronić pracę osób, które są w nim zatrudnione – tłumaczy Hanna Petters.
Głównym kanałem działań realizowanych w ramach #KupujęwBytomiu są kanały Agory Bytom w mediach społecznościowych: Facebook i Instagram. Chodzi m.in. o akcje i konkursy, które wspierają lokalne marki oraz cykle postów, takie jak Bytomskie Duety, z przymrużeniem oka prezentujące najemców lokalnych i sieciowych w idealnych połączeniach, czy też działania zachęcające mieszkańców do dzielenia się swoimi wrażeniami i wspomnieniami z zakupów w sklepach działających na terenie bytomskiej galerii.
Więcej na: www.agorabytom.pl
facebook.com/AgoraBytom
instagram.com/agora.bytom
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Hazard coraz poważniejszym problemem dla zdrowia publicznego. Najbardziej zagrożone są dzieci
Z badania Komisji Zdrowia Publicznego „Lancet” ds. hazardu wynika, że na całym świecie stanowi on większe zagrożenie dla zdrowia publicznego, niż do tej pory sądzono. Jego szybki rozwój za pośrednictwem telefonów komórkowych i internetu sprawia, że kasyno można mieć dziś w kieszeni, dlatego zdaniem naukowców należy go traktować podobnie jak tytoń i alkohol. Zaburzenia związane z hazardem dotykają niemal 16 proc. dorosłych korzystających z kasyn online lub automatów, coraz częściej narażone są na nie także dzieci.