Komunikaty PR

Agora Bytom stawia na region i rusza z akcją #KupujęwBytomiu

2020-06-09  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Wsparcie firm działających w Bytomiu, ochrona miejsc pracy mieszkańców, promocja lokalnych marek – to wartości, które na pierwszy plan wysuwa Agora Bytom w nowej akcji #KupujęwBytomiu.

 

#KupujęwBytomiu to nowa inicjatywa największej bytomskiej galerii handlowej, która ma wspierać śląski i bytomski handel oraz pomóc chronić miejsca pracy w firmach, które działają w przestrzeni galerii. – Chcemy pomóc naszym sklepom stanąć na nogi po okresie zamrożenia gospodarki. Dlatego uruchamiamy działania, które pomogą je promować i skuteczniej docierać do bytomian – wyjaśnia Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom. – Agora Bytom to miejsce funkcjonowania bytomskich przedsiębiorców i źródło pracy dla wielu mieszkańców miasta i okolic. Jeżeli wesprzemy nasz handel, to wesprzemy również lokalną gospodarkę i obronimy źródła dochodu – dodaje.

 

Lokalnych marek w największej bytomskiej galerii nie brakuje. Niedawno rocznicę działalności w Agorze Bytom obchodził salon jubilerski SixSilver, który wywodzi się z Gliwic. Jeszcze mocniej związana z Bytomiem jest marka Renommé, której właściciel – bytomianin – prowadzi w Agorze kwiaciarnię i salon fryzjerski. Lokalni reprezentanci działają także w gastronomii, prowadząc np. takie lokale jak Kawiarnia Pod Różą i Bistro Do Syta. Do lokalnych biznesów można zaliczyć również takie sklepy, jak drogeria Endorphine, Ormilla, Pasmanteria Tara czy Tea Room. – Jednym z przedsiębiorców rozwijających u nas biznes jest piłkarz Polonii Bytom. To pokazuje, jak bytomianie łatwo znajdują miejsce dla swoich firm w Agorze.  – mówi Hanna Petters.

 

Wspieranie lokalnej przedsiębiorczości to bardzo ważny element akcji #KupujęwBytomiu. Innym jest budowanie świadomości względem wszystkich firm, również sieciowych, prowadzących działalność w największej galerii w mieście. – Agora Bytom to znacznie więcej niż standardowa galeria handlowa. To miejsce spotkań i spędzania czasu z rodziną i znajomymi, to też szereg pracodawców zatrudniający bytomian. Jeżeli robimy zakupy w swoim mieście, również w sklepie sieciowym, to pomaga chronić pracę osób, które są w nim zatrudnione – tłumaczy Hanna Petters.

 

Głównym kanałem działań realizowanych w ramach #KupujęwBytomiu są kanały Agory Bytom w mediach społecznościowych: Facebook i Instagram. Chodzi m.in. o akcje i konkursy, które wspierają lokalne marki oraz cykle postów, takie jak Bytomskie Duety, z przymrużeniem oka prezentujące najemców lokalnych i sieciowych w idealnych połączeniach, czy też działania zachęcające mieszkańców do dzielenia się swoimi wrażeniami i wspomnieniami z zakupów w sklepach działających na terenie bytomskiej galerii.

 

Więcej na: www.agorabytom.pl

facebook.com/AgoraBytom

instagram.com/agora.bytom

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Waga Nadziei – kuchenne urządzenie z misją Biuro prasowe
2024-08-22 | 16:45

Waga Nadziei – kuchenne urządzenie z misją

Polska marka Łucznik we współpracy z Fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” wprowadziła na rynek wyjątkowy produkt – „Wagę Nadziei”. To
Zakupy Centrum Riviera otworzyła nową salę zabaw dla najmłodszych
2024-08-14 | 13:45

Centrum Riviera otworzyła nową salę zabaw dla najmłodszych

W gdyńskim Centrum Riviera dostępna jest nowa, darmowa przestrzeń dla dzieci – sala zabaw. Zlokalizowana na pierwszym poziomie, naprzeciwko sklepu House, pozostanie otwarta do 30
Zakupy Wielkie otwarcie salonu VOGA
2024-08-12 | 08:55

Wielkie otwarcie salonu VOGA

Po niedawnych spektakularnych otwarciach nowych sklepów w Focusie, czas na kolejne. W sobotę, 31 sierpnia w bydgoskiej galerii zadebiutuje Butik Voga – pierwszy stacjonarny i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.