Komunikaty PR

AKCJA „BEAUTY PLANNER ZIKO DERMO ZA 1 GROSZ” WŁAŚNIE STARTUJE.

2023-09-21  |  11:30
Biuro prasowe

W czwartek 21 września w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo rozpoczęła się akcja „Beauty Planner Ziko Dermo za 1 grosz”. Drogerie postanowiły stworzyć kalendarz, w którym oprócz terminarza zostało zawartych wiele urodowych ciekawostek i przydatnych porad dotyczących pielęgnacji. Beauty Planner Ziko Dermo będzie można otrzymać w stacjonarnych drogeriach Ziko Dermo za 1 grosz i 6 zebranych naklejek, które Klient otrzyma za każde wydane 50 złotych.

Ziko Dermo od 11 lat doradza Klientkom w kwestii dbania o swoje ciało, zdrowy i piękny wygląd czy samopoczucie. Specjalistki ds. Dermokosmetyków oraz Kosmetolożki codziennie w drogeriach udzielają wskazówek i pomagają w dokonywaniu wyborów np. odpowiednich dermokosmetyków dobranych do kondycji cery czy włosów. Właśnie z tej pasji, pasji do holistycznej pielęgnacji Ziko Dermo postanowiło stworzyć unikalny Planner.

Kalendarz na rok 2024 został opracowany w taki sposób, aby motywował oraz inspirował Klientki do pozytywnych zmian w rutynie pielęgnacyjnej. Każdy miesiąc to inne porady, zalecenia i urodowe przypominajki dostosowane do pory roku. Dopełnieniem praktycznej i ciekawej treści jest wyjątkowo atrakcyjny projekt graficzny, który z pewnością sprawi, że korzystanie z Beauty Plannera Ziko Dermo będzie miłą codzienną przyjemnością.

Co znajdziemy w Beauty Plannerze Ziko Dermo?

Z początkiem roku większość z nas tworzy listę postanowień noworocznych, zatem Ziko Dermo opisuje te które są warte uwagi, jak codzienny, staranny demakijaż, gimnastyka twarzy, która pomaga w niwelowaniu zmarszczek i pobudza krążenie czy prowadzenie dziennika wdzięczności, dzięki któremu można pozbyć się negatywnych myśli i żyć chwilą. W części wiosennej znajdziemy tematy dotyczące detoksu skóry, złuszczania i rodzajów peelingów lub co zrobić, aby ulżyć suchej i odwodnionej skórze po zimie. W miesiącach letnich Ziko Dermo wylicza rzeczy i aktywności „To Do” czyli koniecznie do zrobienia podczas słonecznych dni. Nie zabraknie również wskazówek, jak zadbać o ciało w lecie oraz informacji o rodzajach promieniowania. Jesienią Klientki przeczytają m.in. o walce z przebarwieniami po sezonie letnim oraz dowiedzą się jak dbać o włosy jesienią.

Dodatkowo w Beauty Plannerze Ziko Dermo znajdą się opisy znaków zodiaku, krótkie porady, takie jak „Zabieg miesiąca”, czy „Dermokonsultantka radzi” lub informacje na temat składników w cyklu „Składnik miesiąca”.

W jaki sposób otrzymać Beauty Planner Ziko Dermo?

Za każdy zakup zrobiony w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo na kwotę nie mniejsza niż 50 złotych, Klient otrzyma naklejkę oraz kupon, do ich zbierania. Należy zebrać 6 naklejek i przyjść do jednej z wybranych drogerii stacjonarnych w celu odebrania Plannera za 1 grosz.  Każde wydane 50 złotych to 1 naklejka. Zainteresowanych zapraszamy jak najszybciej, bo liczba Plannerów jest ograniczona.

Więcej informacji na stronie zikodermo.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.