AKCJA „BEAUTY PLANNER ZIKO DERMO ZA 1 GROSZ” WŁAŚNIE STARTUJE.
W czwartek 21 września w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo rozpoczęła się akcja „Beauty Planner Ziko Dermo za 1 grosz”. Drogerie postanowiły stworzyć kalendarz, w którym oprócz terminarza zostało zawartych wiele urodowych ciekawostek i przydatnych porad dotyczących pielęgnacji. Beauty Planner Ziko Dermo będzie można otrzymać w stacjonarnych drogeriach Ziko Dermo za 1 grosz i 6 zebranych naklejek, które Klient otrzyma za każde wydane 50 złotych.
Ziko Dermo od 11 lat doradza Klientkom w kwestii dbania o swoje ciało, zdrowy i piękny wygląd czy samopoczucie. Specjalistki ds. Dermokosmetyków oraz Kosmetolożki codziennie w drogeriach udzielają wskazówek i pomagają w dokonywaniu wyborów np. odpowiednich dermokosmetyków dobranych do kondycji cery czy włosów. Właśnie z tej pasji, pasji do holistycznej pielęgnacji Ziko Dermo postanowiło stworzyć unikalny Planner.
Kalendarz na rok 2024 został opracowany w taki sposób, aby motywował oraz inspirował Klientki do pozytywnych zmian w rutynie pielęgnacyjnej. Każdy miesiąc to inne porady, zalecenia i urodowe przypominajki dostosowane do pory roku. Dopełnieniem praktycznej i ciekawej treści jest wyjątkowo atrakcyjny projekt graficzny, który z pewnością sprawi, że korzystanie z Beauty Plannera Ziko Dermo będzie miłą codzienną przyjemnością.
Co znajdziemy w Beauty Plannerze Ziko Dermo?
Z początkiem roku większość z nas tworzy listę postanowień noworocznych, zatem Ziko Dermo opisuje te które są warte uwagi, jak codzienny, staranny demakijaż, gimnastyka twarzy, która pomaga w niwelowaniu zmarszczek i pobudza krążenie czy prowadzenie dziennika wdzięczności, dzięki któremu można pozbyć się negatywnych myśli i żyć chwilą. W części wiosennej znajdziemy tematy dotyczące detoksu skóry, złuszczania i rodzajów peelingów lub co zrobić, aby ulżyć suchej i odwodnionej skórze po zimie. W miesiącach letnich Ziko Dermo wylicza rzeczy i aktywności „To Do” czyli koniecznie do zrobienia podczas słonecznych dni. Nie zabraknie również wskazówek, jak zadbać o ciało w lecie oraz informacji o rodzajach promieniowania. Jesienią Klientki przeczytają m.in. o walce z przebarwieniami po sezonie letnim oraz dowiedzą się jak dbać o włosy jesienią.
Dodatkowo w Beauty Plannerze Ziko Dermo znajdą się opisy znaków zodiaku, krótkie porady, takie jak „Zabieg miesiąca”, czy „Dermokonsultantka radzi” lub informacje na temat składników w cyklu „Składnik miesiąca”.
W jaki sposób otrzymać Beauty Planner Ziko Dermo?
Za każdy zakup zrobiony w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo na kwotę nie mniejsza niż 50 złotych, Klient otrzyma naklejkę oraz kupon, do ich zbierania. Należy zebrać 6 naklejek i przyjść do jednej z wybranych drogerii stacjonarnych w celu odebrania Plannera za 1 grosz. Każde wydane 50 złotych to 1 naklejka. Zainteresowanych zapraszamy jak najszybciej, bo liczba Plannerów jest ograniczona.
Więcej informacji na stronie zikodermo.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.