Akcja Galerii Przymorze podkreśla wyjątkowy wymiar nadchodzących świąt
Wspólne przystrajanie choinki, wielogodzinne przyrządzanie potraw i ciast oraz zakupy – tak u wielu Polaków wyglądają przedświąteczne przygotowania. Pokazuje to również tegoroczna akcja świąteczna w Galerii Przymorze, w ramach której w dniach 18-20 grudnia na terenie centrum handlowego zostanie rozdanych aż 200 słoików z ciastami oraz ponad 50 pakietów kart upominkowych za zakupy. Celem akcji jest podkreślenie, że każde święta są wyjątkowe, dlatego warto doceniać wspólne chwile.
Święta Bożego Narodzenia to czas, który kojarzy nam się z bliskością, rodzinnym ciepłem i przyjazną atmosferą, która łączy, a nie dzieli.
- Specyfika Świąt Bożego Narodzenia polega na wspólnym spędzaniu czasu i celebrowaniu samej przyjemności przebywania z bliskimi. Nasze centrum handlowe regularnie bierze udział w codziennym życiu dzielnicy i integrowaniu mieszkańców, wśród których jest większość stałych klientów Galerii Przymorze. Poprzez akcję świąteczną chcieliśmy im podziękować za to, że chętnie nas odwiedzają, umilić grudniowe zakupy, a także zachęcić do odnajdywania radości w dzieleniu przedświątecznych sprawunków z najbliższymi – mówi Agnieszka Wojtaszczyk, dyrektor centrum handlowego Galeria Przymorze.
Odnaleźć radość w codziennych czynnościach
Wielu z nas grudzień kojarzy się z przedświąteczną gorączką zakupów, kuchennymi wypiekami i prezentami. Taka jest także idea najnowszej akcji promocyjnej organizowanej przez centrum handlowe Galeria Przymorze, w ramach której za wydanie określonych kwot, można będzie słoiki z ciastami instant, lub karty upominkowe na kolejne zakupy. Centrum handlowe przez akcję świąteczną pokazuje, że charakterystyczne dla tego okresu obowiązki można przekuć w bezcenny, wspólnie spędzony czas z bliskimi, a za pomocą voucherów można sprawić radość rodzinie lub przyjaciołom. Wydarzenie odbędzie się w dniach 18-20 grudnia.
„Akcja Świąteczna w Galerii Przymorze” to akcja promocyjna, w ramach której przewidziano rozdanie łącznie 200 słoików z ciastami oraz 59 pakietów kart przedpłaconych o wartości 60 zł każdy do wykorzystania w wybranych punktach na terenie centrum handlowego Galeria Przymorze. Żeby wziąć udział w akcji, trzeba zrobić zakupy za określoną sumę. Paragony o wartości minimum 150 zł premiowane będą kartami upominkowymi o wartości 60 złotych, a za wydane 100 zł otrzymamy słoik z ciastem. Szczegóły wydarzenia znajdują się w regulaminie akcji.
Akcja zostanie przeprowadzona z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego. Na terenie centrum handlowego obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa. Odwiedzający galerię klienci są także zachęcani do częstej dezynfekcji rąk i utrzymywania dystansu od innych osób.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.