Arkady Wrocławskie rozdają bukiety z okazji Dnia Mamy
Z okazji Dnia Matki Arkady Wrocławskie przygotowały dla klientów specjalną akcję. Robiąc zakupy w centrum handlowym w dniach 25-26 maja można będzie odebrać piękne bukiety ciętych kwiatów.
Akcja „Bukiet radości dla wyjątkowej mamy” przeprowadzona zostanie 25 i 26 maja, w godzinach od 10:00 do 18:00. Każdy, kto zrobi wtedy zakupy w Arkadach Wrocławskich za minimum 50 zł otrzyma bukiet 5 ciętych tulipanów. Jeden klient może odebrać do 5 bukietów, czyli maksymalnie 25 kwiatów. Wówczas tulipany będą wręczane w formie jednej, dużej kompozycji.
Nagrody będą dostępne w punkcie obsługi akcji, znajdującym się na poziomie 0, w tzw. łezce eventowej. Do rozdania jest 450 bukietów, czyli łącznie 2250 kwiatów. Upominki można odbierać w czasie trwania akcji lub do wyczerpania puli nagród. Wszystkie bukiety będą pakowane na miejscu w papier przewiązany wstążką.
Regulamin akcji dostępny jest na stronie internetowej Arkad Wrocławskich.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.