Artykuły wędkarskie w Lidl Polska
Czerwcowa, letnia pogoda to idealne warunki dla każdego wędkarza. Osoby planujące złapać płoć, leszcza czy okonia, od czwartku 9 czerwca we wszystkich sklepach Lidl Polska będą mogły znaleźć najpotrzebniejsze akcesoria – np. zestawy żyłek, świetlików i przynęt, a nawet kołowrotki, w cenach niższych nawet o 20%. Oferta będzie dostępna do soboty 11 czerwca lub do wyczerpania zapasów.
W okresie letnim, wędkowanie po zmierzchu ma wielu zwolenników – nie tylko za sprawą aury i wyjątkowego charakteru nocnego przebywania nad wodą. W okresie od 14 do 23 czerwca księżyc będzie zmniejszał się po pełni i przechodził stopniowo do ostatniej, trzeciej kwadry. Spodziewane są wówczas bardzo dobre połowy, kiedy na wędkę będzie można złapać m.in. słodkowodne leszcze, klenie, jazie i płocie, oraz pięknie ubarwione okonie. Chcąc przygotować się na każdą ewentualność, warto uzupełnić zapasy w pobliskim sklepie Lidl Polska, w którym od czwartku 9 czerwca do soboty 11 czerwca trwać będzie promocja na akcesoria wędkarskie, w tym m.in.: zestawy 3 świetlików lub 2 żyłek z obcinaczem w cenie 14,99 zł/ 1 zestaw (dostępnych również online na stronie lidl.pl) czy zestaw sztucznych przynęt w 4 opcjach do wyboru: Wobbler (4 szt.), Shad (5 szt.), Drop-shot (3 szt.) czy Popper (4 szt.), w niskiej cenie 21,99 zł/ 1 zestaw.
Wędkuj wygodnie
Chcąc zadbać o komfort podczas wielogodzinnego wędkowania, warto rozważyć wyposażenie się w przydatne akcesoria. Od czwartku w sklepach Lidl dostępny będzie lekki i stabilny stojak teleskopowy w cenie 69,90 zł/ 1 szt. Dzięki regulowanej wysokości (od ok. 51 cm do 126 cm), napełnianemu balastowi ołowianemu oraz 2 rozkładanym ramionom i 4 odczepianym podkładkom na wędkę, stanowi on przydatne akcesorium, niezbędne podczas połowu z gruntu, szczególnie na bardzo nierównym terenie. W ofercie sieci, w tej samej cenie, znajdzie się też wygodny podbierak, składający się z wysuwanego aluminiowego drążka o długości do 185 cm, antypoślizgowego uchwytu i wykonanej bez węzłów, gumowej siatki. Umożliwi on nie tylko wygodne, ale przede wszystkim bezpieczne podebranie ryby, bez uszkodzenia jej łusek czy śluzu.
Dobierz kołowrotek do metody
Niezależnie czy jesteś początkującym wędkarzem, czy masz już swoje preferencje, wybór sprzętu odegra w twojej wędkarskiej karierze szczególną rolę. Wśród akcesoriów wpływających na jakość czasu spędzonego nad wodą, jest chociażby kołowrotek. Decydując się na jeden z licznych modeli na rynku, warto zwrócić uwagę na metodę, jakiej są one dedykowane. Od czwartku w sklepach stacjonarnych Lidl i na stronie lidl.pl dostępne będą aż 4 rodzaje kołowrotków – wszystkie one wyposażone w blokadę cofania „One Way Clutch” i nierdzewny kabłąk „Thick Bail”, a każdy z nich oferowany będzie w atrakcyjnej cenie 89,90 zł/ 1 zestaw. Osoby preferujące spinning, będą mogły zaopatrzyć się w kołowrotek spinningowy w wersji 2000 oraz 3000 w zestawie z 5 łożyskami kulkowymi, składaną korbką z okrągłym uchwytem z pianką EVA oraz aluminiową szpulą z precyzyjnie regulowanym, wielotarczowym hamulcem przednim. Z kolei ci, wybierający na co dzień gruntówkę czy metodę karpiową, wybiorą zapewne kołowrotek z wolnym biegiem (inaczej z wolną szpulą), dostępny w wersji 3000-S lub 5000-S, wyposażony w 4 łożyska kulkowe i składaną korbkę z główką „Soft Touch”. Pamiętaj, dobierając sprzęt, koniecznie zwróć uwagę na pojemność szpuli. Ilość nawiniętej żyłki ma znaczenie, np. przy łowieniu dużych ryb czy na większych dystansach.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.