Komunikaty PR

Atrakcyjne rabaty dla seniorów – rozsądne zakupy w Netto

2020-12-04  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

W trosce o seniorów sieć handlowa Netto przygotowała wyjątkowe rabaty obowiązujące przez cały tydzień w godzinach 10-12. Tym samym zachęca osoby 60+ do robienia codziennych sprawunków w godzinach dla nich przeznaczonych, szczególnie w okresie świątecznej gorączki. Na klientów dyskontu czeka bogata oferta owoców, warzyw czy słodyczy w kusząco niskich cenach.

Gorączka świątecznych zakupów rozpoczyna się wraz z początkiem grudnia. To najwyższy czas, aby planować świąteczne menu i kupić niezbędne produkty. Wytrawne dania, słodkie desery i przekąski oraz pełne witamin owoce i warzywa to doskonałe połączenie, które zasmakuje wszystkim nie tylko w Święta.

Promocje specjalnie dla seniorów

Wychodząc naprzeciw nowej rzeczywistości, a także potrzebom starszego pokolenia, sieć handlowa Netto przygotowała superpromocje specjalnie dla seniorów. Zniżki są dostępne dla wszystkich osób w wieku 60+, robiących zakupy w godzinach 10-12, od poniedziałku do piątku. Już w poniedziałek, 7 grudnia, będą oni mogli kupić cukier biały za jedyne 1,89 zł/1kg. Przy zakupie 10 kg to aż 6 zł taniej! We wtorek, 8 grudnia promocja obejmuje wafle Ariante (3,49 zł przy zakupie 2 szt.) oraz karmę dla kota Kiciuś – przy zakupie 10-paka cena jednej puszki to zaledwie 1,39 zł. Masło ekstra osełka 82% Mlekovita 500 g w niezwykle niskiej cenie 7,99 zł będzie dostępne już w środę, 9 grudnia, a w czwartek, 10 grudnia, na kupujących będzie czekał rabat na fileta z piersi kurczaka (8,99 zł/1 kg). Ostatni dzień promocyjnego tygodnia dla seniorów, czyli piątek, 11 grudnia, przyniesie szansę za zakup świeżego łososia atlantyckiego XXL Connoisseur (tylko 3,33 zł/100 g) oraz piwa Tyskie (2,29 zł za 1 puszkę przy zakupię 4-paka).

Świeże owoce i warzywa

Smaczne i soczyste owoce i warzywa nie są dostępne wyłącznie latem. W Netto można kupić je przez cały rok – w stałej ofercie znajduje się ponad 130 świeżych warzyw i owoców. W niezwykle niskiej cenie kupić można cebulę, a także polskie buraki i ziemniaki – kosztują jedyne 0,99 zł/1kg przy zakupie siatki 3 kg lub 5 kg. Idealne na szarlotkę, a także jako szybka przekąska będą jabłka (1,99/1 kg). Warto skusić się też na mango oraz cherimoyę, czyli owoc flaszowca peruwiańskiego (3,99 zł/1 szt.), a także na grejpfruty (3,99 zł/1 kg).

Świąteczne słodkości

Okres świąteczny nie może obyć się bez odpowiedniej dawki słodyczy. W Netto na klientów czeka bogaty wybór ciast, m.in. rolada świąteczna kakaowa Dan Cake w promocyjnej cenie 5,99/370 g, a także ciasto piernikowe wiśniowe Dan Cake (5,99 zł/400 g) czy keks Nugatex (6,99 zł/400 g). Słodycze to też idealny pomysł na gwiazdkowy podarunek – jako prezent doskonale sprawdzą się ekskluzywne produkty marki własnej Premieur, dostępne wyłącznie w sieci handlowej Netto. Oferta obejmuje m.in. krówki Premieur (5,99 zł/150 g), czekoladową łyżeczkę Premieur (4,99 zł/60 g) do rozpuszczenia w mleku czy kawie, batony Premieur (9,99 zł/4x30 g), a także chałwę bakaliową Premieur (9,99 zł/450 g).

Oferta ważna od 7 grudnia do wyczerpania zapasów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.