Komunikaty PR

Atrium Biała z nowym najemcą - BuBu Bubble Tea

2024-04-12  |  13:50
Biuro prasowe

Wkrótce na mapie gastronomicznej Białegostoku pojawi się nowy punkt serwujący herbaciane napoje! Już w sobotę 13 kwietnia w Atrium Biała otworzy się wyjątkowa marka z egzotycznymi herbatkami bąbelkowymi - BuBu Bubble Tea. Z okazji otwarcia lokalu, dla klientów zaplanowano wiele niespodzianek – wśród nich kolorowe herbatki w atrakcyjnych cenach!

 

BuBu Bubble Tea to dynamicznie rozwijający się koncept serwujący zyskujące na popularności napoje na bazie herbaty liściastej z Tajwanu. Nowo otwierany lokal w Atrium Biała oferować będzie herbaty, napoje mleczne, kawy oraz produkty premium (o smakach taro, matcha i gumy balonowej), przybrane różnymi dodatkami w postaci kulek poping boba, żelków, tapioki czy też pysznych smakowych syropów i soków. Na miejscu będzie można zakupić także oryginalne tajwańskie słodycze. Punkt Bubu Bubble Tea o powierzchni 53 mkw. zlokalizowany jest w pobliżu drogerii Rossmann.

 

W sobotę, z okazji otwarcia BuBu Bubble Tea, dla klientów zaplanowano atrakcyjne promocje na wybrane produkty z oferty.

 

- Moda na buble tea na dobre zagościła już w Polsce, a od soboty fani tego tajwańskiego przysmaku będą mogli skorzystać z kolorowej oferty w Bubu Bubble Tea, odwiedzając Atrium Biała. Nowo otwarty lokal z pewnością cieszyć się będzie popularnością wśród młodzieży i dzieci, które lubią kolorowe, orzeźwiające napoje, ale bez wątpienia nie zabraknie też dorosłych, którzy chętnie spróbują nowych, oryginalnych smaków. Mamy nadzieję, że nowy punkt jeszcze bardziej uatrakcyjni ofertę gastronomiczną naszego centrum, uprzyjemniając tym samym gościom pobyt w Atrium Biała - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.

 

Marka Bubble Tea narodziła się w latach 80-tych ubiegłego wieku na Tajwanie. Początkowo pod tą nazwą skrywał się produkt stanowiący połączenie herbaty, mleka i owoców, do którego dodawano słodkie perły tapioki. Napój szybko zyskał popularność, a jego unikalny charakter sprawił, że stał się znany na całym świecie. W Polsce właścicielem marki Bubu Bubble Tea jest największa grupa gastronomiczna Multi Ice Group.

 

Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.