Atrium Biała z nowym najemcą - BuBu Bubble Tea
Wkrótce na mapie gastronomicznej Białegostoku pojawi się nowy punkt serwujący herbaciane napoje! Już w sobotę 13 kwietnia w Atrium Biała otworzy się wyjątkowa marka z egzotycznymi herbatkami bąbelkowymi - BuBu Bubble Tea. Z okazji otwarcia lokalu, dla klientów zaplanowano wiele niespodzianek – wśród nich kolorowe herbatki w atrakcyjnych cenach!
BuBu Bubble Tea to dynamicznie rozwijający się koncept serwujący zyskujące na popularności napoje na bazie herbaty liściastej z Tajwanu. Nowo otwierany lokal w Atrium Biała oferować będzie herbaty, napoje mleczne, kawy oraz produkty premium (o smakach taro, matcha i gumy balonowej), przybrane różnymi dodatkami w postaci kulek poping boba, żelków, tapioki czy też pysznych smakowych syropów i soków. Na miejscu będzie można zakupić także oryginalne tajwańskie słodycze. Punkt Bubu Bubble Tea o powierzchni 53 mkw. zlokalizowany jest w pobliżu drogerii Rossmann.
W sobotę, z okazji otwarcia BuBu Bubble Tea, dla klientów zaplanowano atrakcyjne promocje na wybrane produkty z oferty.
- Moda na buble tea na dobre zagościła już w Polsce, a od soboty fani tego tajwańskiego przysmaku będą mogli skorzystać z kolorowej oferty w Bubu Bubble Tea, odwiedzając Atrium Biała. Nowo otwarty lokal z pewnością cieszyć się będzie popularnością wśród młodzieży i dzieci, które lubią kolorowe, orzeźwiające napoje, ale bez wątpienia nie zabraknie też dorosłych, którzy chętnie spróbują nowych, oryginalnych smaków. Mamy nadzieję, że nowy punkt jeszcze bardziej uatrakcyjni ofertę gastronomiczną naszego centrum, uprzyjemniając tym samym gościom pobyt w Atrium Biała - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Marka Bubble Tea narodziła się w latach 80-tych ubiegłego wieku na Tajwanie. Początkowo pod tą nazwą skrywał się produkt stanowiący połączenie herbaty, mleka i owoców, do którego dodawano słodkie perły tapioki. Napój szybko zyskał popularność, a jego unikalny charakter sprawił, że stał się znany na całym świecie. W Polsce właścicielem marki Bubu Bubble Tea jest największa grupa gastronomiczna Multi Ice Group.
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.