Komunikaty PR

Atrium Biała z nowymi najemcami

2023-04-03  |  15:27
Biuro prasowe

Wiosna obfituje w nowości w ofercie handlowej Atrium Biała. W ostatnim czasie w centrum handlowym swoje salony otworzyły trzy popularne firmy - marka YES produkująca biżuterię, Quiosque oferująca kobiecą modę oraz sklep z damską bielizną Change Lingerie. Z kolei 31 marca do grona najemców dołączył także salon marki odzieżowej Greenpoint.

 

Mieszkańcy Białegostoku poszukujący oryginalnej biżuterii mogą już korzystać z oferty nowego najemcy. YES to jedna z największych, najpopularniejszych i najstarszych w Polsce marek biżuteryjnych, oferująca dziesiątki autorskich kolekcji, m.in. Pavoni, Queen B, Cassiopeia, La Prima, Zodiak czy Eclipse. YES prezentuje różnorodne kolekcje biżuterii, w tym pierścionki, naszyjniki, kolczyki, bransoletki oraz zegarki. Powstają one z najlepszych materiałów, takich jak złoto, srebro i kamienie szlachetne. Firma tworzy wysokiej jakości wyroby, które wyróżniają nowoczesne i odważne projekty, zgodne z najnowszymi trendami w modzie. Salon YES zajmuje powierzchnię 77 m kw. i jest usytuowany w sąsiedztwie salonu Empik.

 

Kolejnym, nowym najemcą Atrium Biała została popularna polska marka modowa Quiosque. W nowo otwartym butiku panie znajdą najmodniejsze kolekcje ubrań i dodatków, pasujących na każdą okazję. Oferta salonu zaskakuje różnorodnością faktur, fasonów i kolorów oraz dużym wyborem dostępnych rozmiarów. Lokal o powierzchni 138 m kw. znajduje się obok salonu Empik.

 

W ostatnich tygodniach do grona najemców galerii dołączyła także skandynawska firma bieliźniarska Change Lingerie. To marka, której kolekcje projektowane są z dbałością o kobiece piękno, komfort i z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. W ofercie butiku znajduje się szeroki wybór rozmiarów dopasowanych do każdej sylwetki – aż 88 rozmiarów biustonoszy, miski od A do M i obwody od 60 do 100cm. Dodatkowo, klientki mogą skorzystać z bezpłatnego doradztwa w zakresie brafittingu, co umożliwia spełnienie obietnicy marki, czyli zapewnienie każdej kobiecie idealnego dopasowania, niezależnie od kształtu sylwetki i noszonego rozmiaru. W kolekcji Change Lingerie, oprócz zmysłowej bielizny, znajdują się także takie produkty jak bielizna nocna, odzież domowa, modne stroje kąpielowe oraz wysokiej jakości artykuły pończosznicze wraz z dodatkami. Butik zajmuje powierzchnię 79 m kw. i znajduje się w sąsiedztwie sklepu New Yorker oraz perfumerii Sephora.

 

Stale staramy się uatrakcyjniać naszą ofertę, dostosowując ją do oczekiwań i zmieniających się potrzeb nabywców. Dlatego cieszymy się z nawiązania współpracy z popularnymi markami. Reprezentują one wyjątkową jakość, wyróżniającą je na tle konkurencji, dzięki czemu tworzą unikalną ofertę dla klientów Atrium Biała mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.

 

Centrum handlowemu Atrium Biała zaufała również polska marka odzieżowa Greenpoint, która 31 marca otworzyła swój sklep w formacie pop up store. Butik oferuje stylową i komfortową odzież oraz dodatki dla kobiet. Kolekcje Greenpoint przeznaczone są dla pań o różnych typach figury — w rozmiarach od 36 do 46. Wyróżnia je bogata kolorystyka – od tradycyjnej bieli, czerni i szarości, aż po różnobarwne kwiatowe wzory - co ułatwia wybór odpowiedniej do urody palety barw. Kolekcje marki Greenpoint powstają w oparciu o koncepcję szafy kapsułowej: ubrania z różnych kolekcji mają znakomicie łączyć się ze sobą i tworzyć interesujące stylizacje na różne okazje. Lokal o powierzchni 89 m kw. zlokalizowany jest obok salonu Venezia.

 

- Planując zakupy przedświąteczne w Atrium Biała w nadchodzący weekend, będzie można też zajrzeć do ulubionych sklepów, aby nacieszyć oko najnowszymi trendami i najmodniejszymi fasonami w tym roku. Wielu najemców zaplanowało w tych dniach ciekawe propozycje – to doskonała okazja, aby zainspirować się pomysłami na wiosnę, odkryć nowości oraz skorzystać z atrakcyjnych promocji-dodaje Justyna Doroszkiewicz.

 

Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.