Atrium Biała z nowymi najemcami
Wiosna obfituje w nowości w ofercie handlowej Atrium Biała. W ostatnim czasie w centrum handlowym swoje salony otworzyły trzy popularne firmy - marka YES produkująca biżuterię, Quiosque oferująca kobiecą modę oraz sklep z damską bielizną Change Lingerie. Z kolei 31 marca do grona najemców dołączył także salon marki odzieżowej Greenpoint.
Mieszkańcy Białegostoku poszukujący oryginalnej biżuterii mogą już korzystać z oferty nowego najemcy. YES to jedna z największych, najpopularniejszych i najstarszych w Polsce marek biżuteryjnych, oferująca dziesiątki autorskich kolekcji, m.in. Pavoni, Queen B, Cassiopeia, La Prima, Zodiak czy Eclipse. YES prezentuje różnorodne kolekcje biżuterii, w tym pierścionki, naszyjniki, kolczyki, bransoletki oraz zegarki. Powstają one z najlepszych materiałów, takich jak złoto, srebro i kamienie szlachetne. Firma tworzy wysokiej jakości wyroby, które wyróżniają nowoczesne i odważne projekty, zgodne z najnowszymi trendami w modzie. Salon YES zajmuje powierzchnię 77 m kw. i jest usytuowany w sąsiedztwie salonu Empik.
Kolejnym, nowym najemcą Atrium Biała została popularna polska marka modowa Quiosque. W nowo otwartym butiku panie znajdą najmodniejsze kolekcje ubrań i dodatków, pasujących na każdą okazję. Oferta salonu zaskakuje różnorodnością faktur, fasonów i kolorów oraz dużym wyborem dostępnych rozmiarów. Lokal o powierzchni 138 m kw. znajduje się obok salonu Empik.
W ostatnich tygodniach do grona najemców galerii dołączyła także skandynawska firma bieliźniarska Change Lingerie. To marka, której kolekcje projektowane są z dbałością o kobiece piękno, komfort i z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. W ofercie butiku znajduje się szeroki wybór rozmiarów dopasowanych do każdej sylwetki – aż 88 rozmiarów biustonoszy, miski od A do M i obwody od 60 do 100cm. Dodatkowo, klientki mogą skorzystać z bezpłatnego doradztwa w zakresie brafittingu, co umożliwia spełnienie obietnicy marki, czyli zapewnienie każdej kobiecie idealnego dopasowania, niezależnie od kształtu sylwetki i noszonego rozmiaru. W kolekcji Change Lingerie, oprócz zmysłowej bielizny, znajdują się także takie produkty jak bielizna nocna, odzież domowa, modne stroje kąpielowe oraz wysokiej jakości artykuły pończosznicze wraz z dodatkami. Butik zajmuje powierzchnię 79 m kw. i znajduje się w sąsiedztwie sklepu New Yorker oraz perfumerii Sephora.
– Stale staramy się uatrakcyjniać naszą ofertę, dostosowując ją do oczekiwań i zmieniających się potrzeb nabywców. Dlatego cieszymy się z nawiązania współpracy z popularnymi markami. Reprezentują one wyjątkową jakość, wyróżniającą je na tle konkurencji, dzięki czemu tworzą unikalną ofertę dla klientów Atrium Biała – mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Centrum handlowemu Atrium Biała zaufała również polska marka odzieżowa Greenpoint, która 31 marca otworzyła swój sklep w formacie pop up store. Butik oferuje stylową i komfortową odzież oraz dodatki dla kobiet. Kolekcje Greenpoint przeznaczone są dla pań o różnych typach figury — w rozmiarach od 36 do 46. Wyróżnia je bogata kolorystyka – od tradycyjnej bieli, czerni i szarości, aż po różnobarwne kwiatowe wzory - co ułatwia wybór odpowiedniej do urody palety barw. Kolekcje marki Greenpoint powstają w oparciu o koncepcję szafy kapsułowej: ubrania z różnych kolekcji mają znakomicie łączyć się ze sobą i tworzyć interesujące stylizacje na różne okazje. Lokal o powierzchni 89 m kw. zlokalizowany jest obok salonu Venezia.
- Planując zakupy przedświąteczne w Atrium Biała w nadchodzący weekend, będzie można też zajrzeć do ulubionych sklepów, aby nacieszyć oko najnowszymi trendami i najmodniejszymi fasonami w tym roku. Wielu najemców zaplanowało w tych dniach ciekawe propozycje – to doskonała okazja, aby zainspirować się pomysłami na wiosnę, odkryć nowości oraz skorzystać z atrakcyjnych promocji-dodaje Justyna Doroszkiewicz.
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
Trwa 78. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes, a plejada gwiazd z całego świata obiera kierunek Lazurowe Wybrzeże. Doda, która trzykrotnie uczestniczyła w tym wydarzeniu, przyznaje, że niektóre zasady obowiązujące na gali i na czerwonym dywanie były dla niej wręcz nie do zaakceptowania. Dorota Rabczewska podkreśla, że tym razem nie wybiera się do Cannes. Nie planuje też współpracy z branżą filmową.
Muzyka
Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.