Atrium Biała z nowymi najemcami
Wiosna obfituje w nowości w ofercie handlowej Atrium Biała. W ostatnim czasie w centrum handlowym swoje salony otworzyły trzy popularne firmy - marka YES produkująca biżuterię, Quiosque oferująca kobiecą modę oraz sklep z damską bielizną Change Lingerie. Z kolei 31 marca do grona najemców dołączył także salon marki odzieżowej Greenpoint.
Mieszkańcy Białegostoku poszukujący oryginalnej biżuterii mogą już korzystać z oferty nowego najemcy. YES to jedna z największych, najpopularniejszych i najstarszych w Polsce marek biżuteryjnych, oferująca dziesiątki autorskich kolekcji, m.in. Pavoni, Queen B, Cassiopeia, La Prima, Zodiak czy Eclipse. YES prezentuje różnorodne kolekcje biżuterii, w tym pierścionki, naszyjniki, kolczyki, bransoletki oraz zegarki. Powstają one z najlepszych materiałów, takich jak złoto, srebro i kamienie szlachetne. Firma tworzy wysokiej jakości wyroby, które wyróżniają nowoczesne i odważne projekty, zgodne z najnowszymi trendami w modzie. Salon YES zajmuje powierzchnię 77 m kw. i jest usytuowany w sąsiedztwie salonu Empik.
Kolejnym, nowym najemcą Atrium Biała została popularna polska marka modowa Quiosque. W nowo otwartym butiku panie znajdą najmodniejsze kolekcje ubrań i dodatków, pasujących na każdą okazję. Oferta salonu zaskakuje różnorodnością faktur, fasonów i kolorów oraz dużym wyborem dostępnych rozmiarów. Lokal o powierzchni 138 m kw. znajduje się obok salonu Empik.
W ostatnich tygodniach do grona najemców galerii dołączyła także skandynawska firma bieliźniarska Change Lingerie. To marka, której kolekcje projektowane są z dbałością o kobiece piękno, komfort i z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. W ofercie butiku znajduje się szeroki wybór rozmiarów dopasowanych do każdej sylwetki – aż 88 rozmiarów biustonoszy, miski od A do M i obwody od 60 do 100cm. Dodatkowo, klientki mogą skorzystać z bezpłatnego doradztwa w zakresie brafittingu, co umożliwia spełnienie obietnicy marki, czyli zapewnienie każdej kobiecie idealnego dopasowania, niezależnie od kształtu sylwetki i noszonego rozmiaru. W kolekcji Change Lingerie, oprócz zmysłowej bielizny, znajdują się także takie produkty jak bielizna nocna, odzież domowa, modne stroje kąpielowe oraz wysokiej jakości artykuły pończosznicze wraz z dodatkami. Butik zajmuje powierzchnię 79 m kw. i znajduje się w sąsiedztwie sklepu New Yorker oraz perfumerii Sephora.
– Stale staramy się uatrakcyjniać naszą ofertę, dostosowując ją do oczekiwań i zmieniających się potrzeb nabywców. Dlatego cieszymy się z nawiązania współpracy z popularnymi markami. Reprezentują one wyjątkową jakość, wyróżniającą je na tle konkurencji, dzięki czemu tworzą unikalną ofertę dla klientów Atrium Biała – mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Centrum handlowemu Atrium Biała zaufała również polska marka odzieżowa Greenpoint, która 31 marca otworzyła swój sklep w formacie pop up store. Butik oferuje stylową i komfortową odzież oraz dodatki dla kobiet. Kolekcje Greenpoint przeznaczone są dla pań o różnych typach figury — w rozmiarach od 36 do 46. Wyróżnia je bogata kolorystyka – od tradycyjnej bieli, czerni i szarości, aż po różnobarwne kwiatowe wzory - co ułatwia wybór odpowiedniej do urody palety barw. Kolekcje marki Greenpoint powstają w oparciu o koncepcję szafy kapsułowej: ubrania z różnych kolekcji mają znakomicie łączyć się ze sobą i tworzyć interesujące stylizacje na różne okazje. Lokal o powierzchni 89 m kw. zlokalizowany jest obok salonu Venezia.
- Planując zakupy przedświąteczne w Atrium Biała w nadchodzący weekend, będzie można też zajrzeć do ulubionych sklepów, aby nacieszyć oko najnowszymi trendami i najmodniejszymi fasonami w tym roku. Wielu najemców zaplanowało w tych dniach ciekawe propozycje – to doskonała okazja, aby zainspirować się pomysłami na wiosnę, odkryć nowości oraz skorzystać z atrakcyjnych promocji-dodaje Justyna Doroszkiewicz.
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.