Atrium Biała z nowymi najemcami
Wiosna obfituje w nowości w ofercie handlowej Atrium Biała. W ostatnim czasie w centrum handlowym swoje salony otworzyły trzy popularne firmy - marka YES produkująca biżuterię, Quiosque oferująca kobiecą modę oraz sklep z damską bielizną Change Lingerie. Z kolei 31 marca do grona najemców dołączył także salon marki odzieżowej Greenpoint.
Mieszkańcy Białegostoku poszukujący oryginalnej biżuterii mogą już korzystać z oferty nowego najemcy. YES to jedna z największych, najpopularniejszych i najstarszych w Polsce marek biżuteryjnych, oferująca dziesiątki autorskich kolekcji, m.in. Pavoni, Queen B, Cassiopeia, La Prima, Zodiak czy Eclipse. YES prezentuje różnorodne kolekcje biżuterii, w tym pierścionki, naszyjniki, kolczyki, bransoletki oraz zegarki. Powstają one z najlepszych materiałów, takich jak złoto, srebro i kamienie szlachetne. Firma tworzy wysokiej jakości wyroby, które wyróżniają nowoczesne i odważne projekty, zgodne z najnowszymi trendami w modzie. Salon YES zajmuje powierzchnię 77 m kw. i jest usytuowany w sąsiedztwie salonu Empik.
Kolejnym, nowym najemcą Atrium Biała została popularna polska marka modowa Quiosque. W nowo otwartym butiku panie znajdą najmodniejsze kolekcje ubrań i dodatków, pasujących na każdą okazję. Oferta salonu zaskakuje różnorodnością faktur, fasonów i kolorów oraz dużym wyborem dostępnych rozmiarów. Lokal o powierzchni 138 m kw. znajduje się obok salonu Empik.
W ostatnich tygodniach do grona najemców galerii dołączyła także skandynawska firma bieliźniarska Change Lingerie. To marka, której kolekcje projektowane są z dbałością o kobiece piękno, komfort i z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. W ofercie butiku znajduje się szeroki wybór rozmiarów dopasowanych do każdej sylwetki – aż 88 rozmiarów biustonoszy, miski od A do M i obwody od 60 do 100cm. Dodatkowo, klientki mogą skorzystać z bezpłatnego doradztwa w zakresie brafittingu, co umożliwia spełnienie obietnicy marki, czyli zapewnienie każdej kobiecie idealnego dopasowania, niezależnie od kształtu sylwetki i noszonego rozmiaru. W kolekcji Change Lingerie, oprócz zmysłowej bielizny, znajdują się także takie produkty jak bielizna nocna, odzież domowa, modne stroje kąpielowe oraz wysokiej jakości artykuły pończosznicze wraz z dodatkami. Butik zajmuje powierzchnię 79 m kw. i znajduje się w sąsiedztwie sklepu New Yorker oraz perfumerii Sephora.
– Stale staramy się uatrakcyjniać naszą ofertę, dostosowując ją do oczekiwań i zmieniających się potrzeb nabywców. Dlatego cieszymy się z nawiązania współpracy z popularnymi markami. Reprezentują one wyjątkową jakość, wyróżniającą je na tle konkurencji, dzięki czemu tworzą unikalną ofertę dla klientów Atrium Biała – mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Centrum handlowemu Atrium Biała zaufała również polska marka odzieżowa Greenpoint, która 31 marca otworzyła swój sklep w formacie pop up store. Butik oferuje stylową i komfortową odzież oraz dodatki dla kobiet. Kolekcje Greenpoint przeznaczone są dla pań o różnych typach figury — w rozmiarach od 36 do 46. Wyróżnia je bogata kolorystyka – od tradycyjnej bieli, czerni i szarości, aż po różnobarwne kwiatowe wzory - co ułatwia wybór odpowiedniej do urody palety barw. Kolekcje marki Greenpoint powstają w oparciu o koncepcję szafy kapsułowej: ubrania z różnych kolekcji mają znakomicie łączyć się ze sobą i tworzyć interesujące stylizacje na różne okazje. Lokal o powierzchni 89 m kw. zlokalizowany jest obok salonu Venezia.
- Planując zakupy przedświąteczne w Atrium Biała w nadchodzący weekend, będzie można też zajrzeć do ulubionych sklepów, aby nacieszyć oko najnowszymi trendami i najmodniejszymi fasonami w tym roku. Wielu najemców zaplanowało w tych dniach ciekawe propozycje – to doskonała okazja, aby zainspirować się pomysłami na wiosnę, odkryć nowości oraz skorzystać z atrakcyjnych promocji-dodaje Justyna Doroszkiewicz.
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.
![Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1229908963,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City
![Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu](/files/_uploaded/glownekonf_368224950,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
![Znamy najnowszy portret klientek Pepco](/files/_uploaded/glownekonf_1470353958,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Znamy najnowszy portret klientek Pepco
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Konsument
![](/files/1922771799/murawski-gniazdownicy-foto-1,w_274,_small.jpg)
Co trzecia osoba w wieku 25–34 lata nadal mieszka z rodzicami. Większość gniazdowników pracuje
1,7 mln, czyli 33 proc., młodych Polaków to tzw. gniazdownicy. – To osoby w wieku od 25 do 34 lat, które nadal mieszkają z rodzicami, nie posiadają własnych dzieci, współmałżonka, nie są również po rozwodzie lub nie są wdowcami – tłumaczy Paweł Murawski, konsultant z Głównego Urzędu Statystycznego. Zjawisko to jest silniejsze wśród mężczyzn i na obszarach mniej zaludnionych. W dużych miastach i aglomeracjach odsetek gniazdowników jest znacznie niższy.
Media
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
![](/files/1922771799/el-gendy-wstawanie-foto,w_133,_small.jpg)
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](/files/1922771799/zdrowie-ukraincy-foto_1,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.