Atrium Copernicus rozdaje nagrody!
Sezon na wyprzedaże wciąż trwa! Koniec stycznia to dobry czas, aby rozejrzeć się za promocjami i skorzystać z atrakcyjnych ofert, które przygotowały sklepy i punkty usługowe w Atrium Copernicus. Ponadto przy okazji wizyt w galerii, można otrzymać nagrodę w postaci karty podarunkowej za zakupy! Kosmetyk, bilet do kina, coś słodkiego na poprawę humoru, a może … coś na ząb – niezależnie co wybierzemy, dodatkowa kwota na pewno sprawi nam przyjemność i pozwoli sfinansować drobny zakup dla siebie bądź bliskiej osoby.
Każdy z nas lubi dostawać upominki, ale dawanie ich też sprawia wiele radości! Dlatego Atrium Copernicus zaprasza w dniach 27-30 stycznia do udziału w zimowej akcji. Do rozdania jest aż 1000 kart podarunkowych!
Każda osoba, która w tym czasie zrobi zakupy w sklepach galerii na kwotę minimum 300 zł (podczas maksymalnie trzech transakcji), a następnie zarejestruje paragon w Punkcie Obsługi Promocji (POP), otrzyma kartę prezentową o wartości 30 zł z możliwością zrealizowania na terenie centrum Atrium Copernicus. Szczegółowe informacje oraz regulamin promocji dostępne są w Punkcie Obsługi Promocji, znajdującym się na placu Rotundy. Karty podarunkowe wydawane będą w trakcie trwania akcji, w godz. 11.00 – 19.00. Liczba nagród przewidzianych w promocji jest ograniczona.
– Zapraszamy klientów do odwiedzenia sklepów w naszej galerii, w których wciąż trwają styczniowe wyprzedaże. To szansa na upolowanie w jednym miejscu atrakcyjnych okazji cenowych. Dodatkową zachętą będzie karta podarunkowa za zrealizowane zakupy, którą można przeznaczyć na dowolny wydatek. Karta prezentowa to praktyczny prezent, pozwalający na zrobienie sobie drobnej przyjemnostki - mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Więcej informacji na temat oferty centrum można znaleźć na stronie internetowej www.atrium-copernicus.pl.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.