Komunikaty PR

Atrium Copernicus rozdaje nagrody!

2022-01-26  |  11:56
Biuro prasowe

Sezon na wyprzedaże wciąż trwa! Koniec stycznia to dobry czas, aby rozejrzeć się za promocjami i skorzystać z atrakcyjnych ofert, które przygotowały sklepy i punkty usługowe w Atrium Copernicus. Ponadto przy okazji wizyt w galerii, można otrzymać nagrodę w postaci karty podarunkowej za zakupy! Kosmetyk, bilet do kina, coś słodkiego na poprawę humoru, a może … coś na ząb – niezależnie co wybierzemy, dodatkowa kwota na pewno sprawi nam przyjemność i pozwoli sfinansować drobny zakup dla siebie bądź bliskiej osoby.

Każdy z nas lubi dostawać upominki, ale dawanie ich też sprawia wiele radości! Dlatego Atrium Copernicus zaprasza w dniach 27-30 stycznia do udziału w zimowej akcji. Do rozdania jest aż 1000 kart podarunkowych!

 

Każda osoba, która w tym czasie zrobi zakupy w  sklepach galerii na kwotę minimum 300 zł (podczas maksymalnie trzech transakcji), a następnie zarejestruje paragon w Punkcie Obsługi Promocji (POP), otrzyma kartę prezentową o wartości 30 zł z możliwością zrealizowania na terenie centrum Atrium Copernicus. Szczegółowe informacje oraz regulamin promocji dostępne są w Punkcie Obsługi Promocji, znajdującym się na placu Rotundy. Karty podarunkowe wydawane będą w trakcie trwania akcji, w godz. 11.00 – 19.00. Liczba nagród przewidzianych w promocji jest ograniczona.

Zapraszamy klientów do odwiedzenia sklepów w naszej galerii, w których wciąż trwają styczniowe wyprzedaże. To szansa na upolowanie w jednym miejscu atrakcyjnych okazji cenowych. Dodatkową zachętą będzie karta podarunkowa za zrealizowane zakupy, którą można przeznaczyć na dowolny wydatek. Karta prezentowa to praktyczny prezent, pozwalający na zrobienie sobie drobnej przyjemnostki - mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.

Więcej informacji na temat oferty centrum można znaleźć na stronie internetowej www.atrium-copernicus.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.