Atrium Copernicus rozdaje nagrody!
Sezon na wyprzedaże wciąż trwa! Koniec stycznia to dobry czas, aby rozejrzeć się za promocjami i skorzystać z atrakcyjnych ofert, które przygotowały sklepy i punkty usługowe w Atrium Copernicus. Ponadto przy okazji wizyt w galerii, można otrzymać nagrodę w postaci karty podarunkowej za zakupy! Kosmetyk, bilet do kina, coś słodkiego na poprawę humoru, a może … coś na ząb – niezależnie co wybierzemy, dodatkowa kwota na pewno sprawi nam przyjemność i pozwoli sfinansować drobny zakup dla siebie bądź bliskiej osoby.
Każdy z nas lubi dostawać upominki, ale dawanie ich też sprawia wiele radości! Dlatego Atrium Copernicus zaprasza w dniach 27-30 stycznia do udziału w zimowej akcji. Do rozdania jest aż 1000 kart podarunkowych!
Każda osoba, która w tym czasie zrobi zakupy w sklepach galerii na kwotę minimum 300 zł (podczas maksymalnie trzech transakcji), a następnie zarejestruje paragon w Punkcie Obsługi Promocji (POP), otrzyma kartę prezentową o wartości 30 zł z możliwością zrealizowania na terenie centrum Atrium Copernicus. Szczegółowe informacje oraz regulamin promocji dostępne są w Punkcie Obsługi Promocji, znajdującym się na placu Rotundy. Karty podarunkowe wydawane będą w trakcie trwania akcji, w godz. 11.00 – 19.00. Liczba nagród przewidzianych w promocji jest ograniczona.
– Zapraszamy klientów do odwiedzenia sklepów w naszej galerii, w których wciąż trwają styczniowe wyprzedaże. To szansa na upolowanie w jednym miejscu atrakcyjnych okazji cenowych. Dodatkową zachętą będzie karta podarunkowa za zrealizowane zakupy, którą można przeznaczyć na dowolny wydatek. Karta prezentowa to praktyczny prezent, pozwalający na zrobienie sobie drobnej przyjemnostki - mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor Atrium Copernicus.
Więcej informacji na temat oferty centrum można znaleźć na stronie internetowej www.atrium-copernicus.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.