Komunikaty PR

Atrium Copernicus z większą ofertą modową

2022-09-02  |  09:50
Biuro prasowe

Atrium Copernicus wzmacnia swoją ofertę modową o dwa popularne brandy. W sierpniu do nowych najemców toruńskiej galerii dołączyła marka lifestylowa Cross Jeans, we wrześniu swój lokal otworzy uwielbiane przez kobiety Monnari. Obie marki należą do najbardziej rozpoznawalnych firm odzieżowych, oferujących produkty wyróżniające się atrakcyjnymi fasonami, oryginalnością i łatwością konfiguracji ze sobą w różnych zestawieniach.

 

Otwarcie salonu Cross Jeans miało miejsce 25 sierpnia. Zajmujący powierzchnię około 80 m kw. sklep, znajduje się w rejonie sklepów KappAhl, Stradivarius oraz Lee Wrangler. W nowo otwartym salonie klienci mogą znaleźć modne ubrania i obuwie, zarówno damskie jak i męskie, wśród nich flagowy produkt marki – jeansy w różnych fasonach - oraz mnóstwo dodatków pasujących na każdą okazję. Odzież proponowana przez markę jest trwała, wygodna oraz zgodna z aktualnymi trendami.

 

Cross Jeans to renomowana, europejska marka lifestylowa. Będąc jednym z przodujących producentów odzieży jeansowej, dzisiaj z powodzeniem oferuje szeroki asortyment odzieży damskiej i męskiej – spodnie denimowe, kurtki, t-shirty, bluzy, dostępne w modnych i stylowych fasonach. Ubrania Cross Jeans kierowane są do młodego człowieka, lubiącego wygodę i styl. Projektanci Cross Jeans przy tworzeniu zwracają uwagę na materiały najwyższej jakości, krój, wykończenie i funkcjonalność. Wysokiej jakości denim, organiczna bawełna czy naturalne skóry używane do produkcji elementów garderoby nadają wyjątkowości każdej kolekcji.

 

Już niebawem do grona najemców Atrium Copernicus dołączy także polska marka odzieżowa Monnari. To firma z ponad 20-letnią tradycją, stworzona dla kobiet, które cenią sobie elegancję oraz ponadczasowe stylizacje. Monnari jest liderem w segmencie eleganckiej, stylowej odzieży dla kobiet aktywnych i nowoczesnych. Oferuje również ogromny wybór dodatków w postaci torebek damskich, portfeli, apaszek oraz biżuterii. Wzornictwo Monnari to jakość, estetyka i najnowsze trendy modowe. Na kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez zespół doświadczonych projektantów. Marka oferuje szeroki wybór rozmiarów - włącznie do Plus Size . Lokal o powierzchni prawie 160 m kw. usytuowany będzie w sąsiedztwie sklepów Guess i Sizeer.

 

Jednym z największych naszych atutów jest zróżnicowane portfolio najemców, których asortyment zaspokaja potrzeby szerokiego grona odbiorców. Im bardziej różnorodna i szeroka oferta handlowo-usługowa, tym bardziej na atrakcyjności zyskuje Atrium Copernicus, stając się ulubionym miejscem robienia zakupów przez torunian - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.

 

Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć