Atrium Copernicus z większą ofertą modową
Atrium Copernicus wzmacnia swoją ofertę modową o dwa popularne brandy. W sierpniu do nowych najemców toruńskiej galerii dołączyła marka lifestylowa Cross Jeans, we wrześniu swój lokal otworzy uwielbiane przez kobiety Monnari. Obie marki należą do najbardziej rozpoznawalnych firm odzieżowych, oferujących produkty wyróżniające się atrakcyjnymi fasonami, oryginalnością i łatwością konfiguracji ze sobą w różnych zestawieniach.
Otwarcie salonu Cross Jeans miało miejsce 25 sierpnia. Zajmujący powierzchnię około 80 m kw. sklep, znajduje się w rejonie sklepów KappAhl, Stradivarius oraz Lee Wrangler. W nowo otwartym salonie klienci mogą znaleźć modne ubrania i obuwie, zarówno damskie jak i męskie, wśród nich flagowy produkt marki – jeansy w różnych fasonach - oraz mnóstwo dodatków pasujących na każdą okazję. Odzież proponowana przez markę jest trwała, wygodna oraz zgodna z aktualnymi trendami.
Cross Jeans to renomowana, europejska marka lifestylowa. Będąc jednym z przodujących producentów odzieży jeansowej, dzisiaj z powodzeniem oferuje szeroki asortyment odzieży damskiej i męskiej – spodnie denimowe, kurtki, t-shirty, bluzy, dostępne w modnych i stylowych fasonach. Ubrania Cross Jeans kierowane są do młodego człowieka, lubiącego wygodę i styl. Projektanci Cross Jeans przy tworzeniu zwracają uwagę na materiały najwyższej jakości, krój, wykończenie i funkcjonalność. Wysokiej jakości denim, organiczna bawełna czy naturalne skóry używane do produkcji elementów garderoby nadają wyjątkowości każdej kolekcji.
Już niebawem do grona najemców Atrium Copernicus dołączy także polska marka odzieżowa Monnari. To firma z ponad 20-letnią tradycją, stworzona dla kobiet, które cenią sobie elegancję oraz ponadczasowe stylizacje. Monnari jest liderem w segmencie eleganckiej, stylowej odzieży dla kobiet aktywnych i nowoczesnych. Oferuje również ogromny wybór dodatków w postaci torebek damskich, portfeli, apaszek oraz biżuterii. Wzornictwo Monnari to jakość, estetyka i najnowsze trendy modowe. Na kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez zespół doświadczonych projektantów. Marka oferuje szeroki wybór rozmiarów - włącznie do Plus Size . Lokal o powierzchni prawie 160 m kw. usytuowany będzie w sąsiedztwie sklepów Guess i Sizeer.
– Jednym z największych naszych atutów jest zróżnicowane portfolio najemców, których asortyment zaspokaja potrzeby szerokiego grona odbiorców. Im bardziej różnorodna i szeroka oferta handlowo-usługowa, tym bardziej na atrakcyjności zyskuje Atrium Copernicus, stając się ulubionym miejscem robienia zakupów przez torunian - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.