Komunikaty PR

Atrium Copernicus z większą ofertą modową

2022-09-02  |  09:50
Biuro prasowe

Atrium Copernicus wzmacnia swoją ofertę modową o dwa popularne brandy. W sierpniu do nowych najemców toruńskiej galerii dołączyła marka lifestylowa Cross Jeans, we wrześniu swój lokal otworzy uwielbiane przez kobiety Monnari. Obie marki należą do najbardziej rozpoznawalnych firm odzieżowych, oferujących produkty wyróżniające się atrakcyjnymi fasonami, oryginalnością i łatwością konfiguracji ze sobą w różnych zestawieniach.

 

Otwarcie salonu Cross Jeans miało miejsce 25 sierpnia. Zajmujący powierzchnię około 80 m kw. sklep, znajduje się w rejonie sklepów KappAhl, Stradivarius oraz Lee Wrangler. W nowo otwartym salonie klienci mogą znaleźć modne ubrania i obuwie, zarówno damskie jak i męskie, wśród nich flagowy produkt marki – jeansy w różnych fasonach - oraz mnóstwo dodatków pasujących na każdą okazję. Odzież proponowana przez markę jest trwała, wygodna oraz zgodna z aktualnymi trendami.

 

Cross Jeans to renomowana, europejska marka lifestylowa. Będąc jednym z przodujących producentów odzieży jeansowej, dzisiaj z powodzeniem oferuje szeroki asortyment odzieży damskiej i męskiej – spodnie denimowe, kurtki, t-shirty, bluzy, dostępne w modnych i stylowych fasonach. Ubrania Cross Jeans kierowane są do młodego człowieka, lubiącego wygodę i styl. Projektanci Cross Jeans przy tworzeniu zwracają uwagę na materiały najwyższej jakości, krój, wykończenie i funkcjonalność. Wysokiej jakości denim, organiczna bawełna czy naturalne skóry używane do produkcji elementów garderoby nadają wyjątkowości każdej kolekcji.

 

Już niebawem do grona najemców Atrium Copernicus dołączy także polska marka odzieżowa Monnari. To firma z ponad 20-letnią tradycją, stworzona dla kobiet, które cenią sobie elegancję oraz ponadczasowe stylizacje. Monnari jest liderem w segmencie eleganckiej, stylowej odzieży dla kobiet aktywnych i nowoczesnych. Oferuje również ogromny wybór dodatków w postaci torebek damskich, portfeli, apaszek oraz biżuterii. Wzornictwo Monnari to jakość, estetyka i najnowsze trendy modowe. Na kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez zespół doświadczonych projektantów. Marka oferuje szeroki wybór rozmiarów - włącznie do Plus Size . Lokal o powierzchni prawie 160 m kw. usytuowany będzie w sąsiedztwie sklepów Guess i Sizeer.

 

Jednym z największych naszych atutów jest zróżnicowane portfolio najemców, których asortyment zaspokaja potrzeby szerokiego grona odbiorców. Im bardziej różnorodna i szeroka oferta handlowo-usługowa, tym bardziej na atrakcyjności zyskuje Atrium Copernicus, stając się ulubionym miejscem robienia zakupów przez torunian - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.

 

Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush Biuro prasowe
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem

Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.