Atrium Copernicus z większą ofertą modową
Atrium Copernicus wzmacnia swoją ofertę modową o dwa popularne brandy. W sierpniu do nowych najemców toruńskiej galerii dołączyła marka lifestylowa Cross Jeans, we wrześniu swój lokal otworzy uwielbiane przez kobiety Monnari. Obie marki należą do najbardziej rozpoznawalnych firm odzieżowych, oferujących produkty wyróżniające się atrakcyjnymi fasonami, oryginalnością i łatwością konfiguracji ze sobą w różnych zestawieniach.
Otwarcie salonu Cross Jeans miało miejsce 25 sierpnia. Zajmujący powierzchnię około 80 m kw. sklep, znajduje się w rejonie sklepów KappAhl, Stradivarius oraz Lee Wrangler. W nowo otwartym salonie klienci mogą znaleźć modne ubrania i obuwie, zarówno damskie jak i męskie, wśród nich flagowy produkt marki – jeansy w różnych fasonach - oraz mnóstwo dodatków pasujących na każdą okazję. Odzież proponowana przez markę jest trwała, wygodna oraz zgodna z aktualnymi trendami.
Cross Jeans to renomowana, europejska marka lifestylowa. Będąc jednym z przodujących producentów odzieży jeansowej, dzisiaj z powodzeniem oferuje szeroki asortyment odzieży damskiej i męskiej – spodnie denimowe, kurtki, t-shirty, bluzy, dostępne w modnych i stylowych fasonach. Ubrania Cross Jeans kierowane są do młodego człowieka, lubiącego wygodę i styl. Projektanci Cross Jeans przy tworzeniu zwracają uwagę na materiały najwyższej jakości, krój, wykończenie i funkcjonalność. Wysokiej jakości denim, organiczna bawełna czy naturalne skóry używane do produkcji elementów garderoby nadają wyjątkowości każdej kolekcji.
Już niebawem do grona najemców Atrium Copernicus dołączy także polska marka odzieżowa Monnari. To firma z ponad 20-letnią tradycją, stworzona dla kobiet, które cenią sobie elegancję oraz ponadczasowe stylizacje. Monnari jest liderem w segmencie eleganckiej, stylowej odzieży dla kobiet aktywnych i nowoczesnych. Oferuje również ogromny wybór dodatków w postaci torebek damskich, portfeli, apaszek oraz biżuterii. Wzornictwo Monnari to jakość, estetyka i najnowsze trendy modowe. Na kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez zespół doświadczonych projektantów. Marka oferuje szeroki wybór rozmiarów - włącznie do Plus Size . Lokal o powierzchni prawie 160 m kw. usytuowany będzie w sąsiedztwie sklepów Guess i Sizeer.
– Jednym z największych naszych atutów jest zróżnicowane portfolio najemców, których asortyment zaspokaja potrzeby szerokiego grona odbiorców. Im bardziej różnorodna i szeroka oferta handlowo-usługowa, tym bardziej na atrakcyjności zyskuje Atrium Copernicus, stając się ulubionym miejscem robienia zakupów przez torunian - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Więcej informacji: https://atrium-copernicus.pl/.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.