Komunikaty PR

Atrium Kasztanowa poszerza swoje portfolio

2022-12-02  |  11:55
Biuro prasowe

Wkrótce do grona najemców Atrium Kasztanowa dołączą trzy polskie marki. Jeszcze w grudniu otworzą się dwa lokale – Melman z artykułami dla zwierząt domowych oraz Empik . Na początku przyszłego roku z kolei do pilskiej galerii wprowadzi się salon z odzieżą damską Quiosque. Dostępność znanych marek proponujących atrakcyjny asortyment, z pewnością docenią klienci szukający ciekawych ofert.

 

W piątek, 2 grudnia, w pilskiej galerii zadebiutuje marka z branży zoologicznej, Melman. Ta niewielka, rodzinna firma, założona przez pasjonatów zwierząt, oferuje w swoich salonach niemal wszystko, co potrzebne jest do karmienia i pielęgnacji domowych pupili - psów, kotów, królików, chomików, świnek morskich, szynszyli, myszoskoczków i innych gryzoni, a także papug, rybek oraz gadów.

W nowo otwartym sklepie o powierzchni 90 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment artykułów dla zwierząt, w tym kilkanaście rodzajów karm. Zgodnie z misją założycieli marki, Melman to „sklep bez kolców”, w którym właściciele nie zakupią kolczatek, łańcuszków zaciskowych i innych artykułów mogących powodować dyskomfort ich pupili. Sklep z artykułami dla zwierząt domowych w Atrium Kasztanowa ulokowany będzie obok drogerii Rossmann.

 

Tuż przed świętami w pilskiej galerii swój salon otworzy także Empik. Poza książkami, filmowymi bestsellerami czy płytami muzycznymi, klienci będą mogli zaopatrzyć się w artykuły papiernicze, szkolno-biurowe, gry multimedialne i planszowe, zabawki oraz elektronikę, a także w bilety na różnorodne wydarzenia. Marka istnieje na rynku od blisko 70 lat. Empik to jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek i niekwestionowany lider w kategoriach wydawniczych (książki, muzyka, film). To także jeden z największych obecnie sklepów internetowych w Polsce i lider e-commerce w kraju.

Nowo otwarty salon zajmie powierzchnię 208,5 mkw. i położony będzie w sąsiedztwie Żabki. Sklep dostępny będzie dla klientów od 10 grudnia. Z okazji otwarcia salonu, Empik przygotował dla klientów w dniach 10-12 grudnia wyjątkową promocję – kupujący otrzymają zniżkę -20% na książki oraz muzykę, a także będą mogli skorzystać z upustu-45% na kalendarze Empik foto za zakupy na kwotę minimum 50 zł.

 

- Obecność nowych marek w naszej galerii wpłynie na urozmaicenie jej oferty handlowej, tak, aby jak najlepiej współgrała z potrzebami klientów oraz sąsiadujących z nią mieszkańców. Nowe sklepy w Atrium Kasztanowa przyczynią się do spełnienia oczekiwań lokalnej społeczności, a ich szeroka i atrakcyjna oferta sprawi, że będą one regularnie odwiedzane–mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

 

To nie koniec nowości. Na początku przyszłego roku w Atrium Kasztanowa zadebiutuje kobieca marka odzieżowa Quiosque. W ofercie sklepu znajdą się stylizacje odpowiednie zarówno na uroczystości, do pracy, jak i swobodny wypoczynek. Kolekcje Quiosque tworzone są z wysokiej jakości tkanin. Bogactwo fasonów, kolorów oraz wzorów sprawia, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Od lat marka wyznaje zasadę „Jesteśmy różne, jesteśmy piękne”, dlatego proponuje szeroką rozmiarówkę od 36 do 48, dzięki czemu każda klientka dopasuje odzież do swojej sylwetki.

 

Quiosque to jedna z największych polskich sieci w branży odzieżowej, posiadająca aktualnie ponad 120 sklepów stacjonarnych w całym kraju. Firma od blisko 30 lat wsłuchuje się w potrzeby modowe klientek. Podczas tworzenia swoich kolekcji stawia na oryginalność, funkcjonalność i praktyczność. Dzięki jakości produktów oraz ogromnej możliwości łączenia poszczególnych kolekcji ze sobą, grono klientek Quiosque stale się powiększa. Salon Quiosque powiększony zostanie do 90 mkw. powierzchni i ulokowany będzie w pobliżu perfumerii Sephora.

 

Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.