Atrium Kasztanowa poszerza swoje portfolio
Wkrótce do grona najemców Atrium Kasztanowa dołączą trzy polskie marki. Jeszcze w grudniu otworzą się dwa lokale – Melman z artykułami dla zwierząt domowych oraz Empik . Na początku przyszłego roku z kolei do pilskiej galerii wprowadzi się salon z odzieżą damską Quiosque. Dostępność znanych marek proponujących atrakcyjny asortyment, z pewnością docenią klienci szukający ciekawych ofert.
W piątek, 2 grudnia, w pilskiej galerii zadebiutuje marka z branży zoologicznej, Melman. Ta niewielka, rodzinna firma, założona przez pasjonatów zwierząt, oferuje w swoich salonach niemal wszystko, co potrzebne jest do karmienia i pielęgnacji domowych pupili - psów, kotów, królików, chomików, świnek morskich, szynszyli, myszoskoczków i innych gryzoni, a także papug, rybek oraz gadów.
W nowo otwartym sklepie o powierzchni 90 mkw. klienci znajdą szeroki asortyment artykułów dla zwierząt, w tym kilkanaście rodzajów karm. Zgodnie z misją założycieli marki, Melman to „sklep bez kolców”, w którym właściciele nie zakupią kolczatek, łańcuszków zaciskowych i innych artykułów mogących powodować dyskomfort ich pupili. Sklep z artykułami dla zwierząt domowych w Atrium Kasztanowa ulokowany będzie obok drogerii Rossmann.
Tuż przed świętami w pilskiej galerii swój salon otworzy także Empik. Poza książkami, filmowymi bestsellerami czy płytami muzycznymi, klienci będą mogli zaopatrzyć się w artykuły papiernicze, szkolno-biurowe, gry multimedialne i planszowe, zabawki oraz elektronikę, a także w bilety na różnorodne wydarzenia. Marka istnieje na rynku od blisko 70 lat. Empik to jedna z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek i niekwestionowany lider w kategoriach wydawniczych (książki, muzyka, film). To także jeden z największych obecnie sklepów internetowych w Polsce i lider e-commerce w kraju.
Nowo otwarty salon zajmie powierzchnię 208,5 mkw. i położony będzie w sąsiedztwie Żabki. Sklep dostępny będzie dla klientów od 10 grudnia. Z okazji otwarcia salonu, Empik przygotował dla klientów w dniach 10-12 grudnia wyjątkową promocję – kupujący otrzymają zniżkę -20% na książki oraz muzykę, a także będą mogli skorzystać z upustu-45% na kalendarze Empik foto za zakupy na kwotę minimum 50 zł.
- Obecność nowych marek w naszej galerii wpłynie na urozmaicenie jej oferty handlowej, tak, aby jak najlepiej współgrała z potrzebami klientów oraz sąsiadujących z nią mieszkańców. Nowe sklepy w Atrium Kasztanowa przyczynią się do spełnienia oczekiwań lokalnej społeczności, a ich szeroka i atrakcyjna oferta sprawi, że będą one regularnie odwiedzane–mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
To nie koniec nowości. Na początku przyszłego roku w Atrium Kasztanowa zadebiutuje kobieca marka odzieżowa Quiosque. W ofercie sklepu znajdą się stylizacje odpowiednie zarówno na uroczystości, do pracy, jak i swobodny wypoczynek. Kolekcje Quiosque tworzone są z wysokiej jakości tkanin. Bogactwo fasonów, kolorów oraz wzorów sprawia, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Od lat marka wyznaje zasadę „Jesteśmy różne, jesteśmy piękne”, dlatego proponuje szeroką rozmiarówkę od 36 do 48, dzięki czemu każda klientka dopasuje odzież do swojej sylwetki.
Quiosque to jedna z największych polskich sieci w branży odzieżowej, posiadająca aktualnie ponad 120 sklepów stacjonarnych w całym kraju. Firma od blisko 30 lat wsłuchuje się w potrzeby modowe klientek. Podczas tworzenia swoich kolekcji stawia na oryginalność, funkcjonalność i praktyczność. Dzięki jakości produktów oraz ogromnej możliwości łączenia poszczególnych kolekcji ze sobą, grono klientek Quiosque stale się powiększa. Salon Quiosque powiększony zostanie do 90 mkw. powierzchni i ulokowany będzie w pobliżu perfumerii Sephora.
Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.
Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA
ETC Swarzędz świętuje 30. urodziny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.