Komunikaty PR

Atrium Kasztanowa z DobrąKafką

2023-02-06  |  12:20
Biuro prasowe

W Atrium Kasztanowa zadebiutowała kawiarnia DobraKafka. To dobra wiadomość dla miłośników kawy i smacznego jedzenia. DobraKafka to klimatyczne miejsce spotkań przy kawie lub herbacie, a przy tym serwujące w ciągu dnia pyszne dania oraz przekąski. Otwarcie kawiarni miało miejsce w sobotę, 4 lutego.

 

W DobrejKafce klienci mogą napić się aromatycznej kawy lub orzeźwiającej herbaty bądź przekąsić pożywne śniadanie przed szkołą i wpaść na szybki brunch pomiędzy spotkaniami. W ofercie kawiarni dostępne są również lemoniada, świeżo wyciskane soki, desery lodowe i słodkie wypieki, w tym przygotowywane na miejscu gofry. Oprócz stałych pozycji w karcie, klienci mają do dyspozycji także menu sezonowe. DobraKafka zajmuje powierzchnię 77 m kw. i zlokalizowana jest obok drogerii Rossmann, naprzeciwko sklepu 50 Style.

 

DobraKafka idealnie uzupełnia gastronomiczne zaplecze Atrium Kasztanowa, wnosząc różnorodność smaków i komfort spożywania posiłków na miejscu. Kawiarnia to wygodne miejsce na lunch w ciągu dnia czy też zamówienie ciepłego posiłku na wynos. Z pewnością smaczne i świeże menu zaspokoi preferencje kulinarne większości klientów. DobraKafka to idealny punkt na spotkanie ze znajomymi przy pysznej kawie czy też odskocznia podczas przerwy w robieniu zakupów  mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.