Atrium Kasztanowa z DobrąKafką
W Atrium Kasztanowa zadebiutowała kawiarnia DobraKafka. To dobra wiadomość dla miłośników kawy i smacznego jedzenia. DobraKafka to klimatyczne miejsce spotkań przy kawie lub herbacie, a przy tym serwujące w ciągu dnia pyszne dania oraz przekąski. Otwarcie kawiarni miało miejsce w sobotę, 4 lutego.
W DobrejKafce klienci mogą napić się aromatycznej kawy lub orzeźwiającej herbaty bądź przekąsić pożywne śniadanie przed szkołą i wpaść na szybki brunch pomiędzy spotkaniami. W ofercie kawiarni dostępne są również lemoniada, świeżo wyciskane soki, desery lodowe i słodkie wypieki, w tym przygotowywane na miejscu gofry. Oprócz stałych pozycji w karcie, klienci mają do dyspozycji także menu sezonowe. DobraKafka zajmuje powierzchnię 77 m kw. i zlokalizowana jest obok drogerii Rossmann, naprzeciwko sklepu 50 Style.
– DobraKafka idealnie uzupełnia gastronomiczne zaplecze Atrium Kasztanowa, wnosząc różnorodność smaków i komfort spożywania posiłków na miejscu. Kawiarnia to wygodne miejsce na lunch w ciągu dnia czy też zamówienie ciepłego posiłku na wynos. Z pewnością smaczne i świeże menu zaspokoi preferencje kulinarne większości klientów. DobraKafka to idealny punkt na spotkanie ze znajomymi przy pysznej kawie czy też odskocznia podczas przerwy w robieniu zakupów – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.