Atrium Kasztanowa z DobrąKafką
W Atrium Kasztanowa zadebiutowała kawiarnia DobraKafka. To dobra wiadomość dla miłośników kawy i smacznego jedzenia. DobraKafka to klimatyczne miejsce spotkań przy kawie lub herbacie, a przy tym serwujące w ciągu dnia pyszne dania oraz przekąski. Otwarcie kawiarni miało miejsce w sobotę, 4 lutego.
W DobrejKafce klienci mogą napić się aromatycznej kawy lub orzeźwiającej herbaty bądź przekąsić pożywne śniadanie przed szkołą i wpaść na szybki brunch pomiędzy spotkaniami. W ofercie kawiarni dostępne są również lemoniada, świeżo wyciskane soki, desery lodowe i słodkie wypieki, w tym przygotowywane na miejscu gofry. Oprócz stałych pozycji w karcie, klienci mają do dyspozycji także menu sezonowe. DobraKafka zajmuje powierzchnię 77 m kw. i zlokalizowana jest obok drogerii Rossmann, naprzeciwko sklepu 50 Style.
– DobraKafka idealnie uzupełnia gastronomiczne zaplecze Atrium Kasztanowa, wnosząc różnorodność smaków i komfort spożywania posiłków na miejscu. Kawiarnia to wygodne miejsce na lunch w ciągu dnia czy też zamówienie ciepłego posiłku na wynos. Z pewnością smaczne i świeże menu zaspokoi preferencje kulinarne większości klientów. DobraKafka to idealny punkt na spotkanie ze znajomymi przy pysznej kawie czy też odskocznia podczas przerwy w robieniu zakupów – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.
![Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1232480135,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox
![Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”](/files/_uploaded/glownekonf_527482090,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Ochrona środowiska
![](/files/1922771799/fleming-otoczenie-2-foto-1-ram,w_274,r_png,_small.png)
Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew
Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.
Gwiazdy
Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem
![](/files/1922771799/191-herbus-joga-foto,w_133,_small.jpg)
Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto,w_133,r_png,_small.png)
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.