Atrium Kasztanowa z DobrąKafką
W Atrium Kasztanowa zadebiutowała kawiarnia DobraKafka. To dobra wiadomość dla miłośników kawy i smacznego jedzenia. DobraKafka to klimatyczne miejsce spotkań przy kawie lub herbacie, a przy tym serwujące w ciągu dnia pyszne dania oraz przekąski. Otwarcie kawiarni miało miejsce w sobotę, 4 lutego.
W DobrejKafce klienci mogą napić się aromatycznej kawy lub orzeźwiającej herbaty bądź przekąsić pożywne śniadanie przed szkołą i wpaść na szybki brunch pomiędzy spotkaniami. W ofercie kawiarni dostępne są również lemoniada, świeżo wyciskane soki, desery lodowe i słodkie wypieki, w tym przygotowywane na miejscu gofry. Oprócz stałych pozycji w karcie, klienci mają do dyspozycji także menu sezonowe. DobraKafka zajmuje powierzchnię 77 m kw. i zlokalizowana jest obok drogerii Rossmann, naprzeciwko sklepu 50 Style.
– DobraKafka idealnie uzupełnia gastronomiczne zaplecze Atrium Kasztanowa, wnosząc różnorodność smaków i komfort spożywania posiłków na miejscu. Kawiarnia to wygodne miejsce na lunch w ciągu dnia czy też zamówienie ciepłego posiłku na wynos. Z pewnością smaczne i świeże menu zaspokoi preferencje kulinarne większości klientów. DobraKafka to idealny punkt na spotkanie ze znajomymi przy pysznej kawie czy też odskocznia podczas przerwy w robieniu zakupów – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.