Atrium Promenada w nowej odsłonie. Czy to będzie najładniejsze centrum w stolicy
Promenada na warszawskiej Pradze to jedno z najstarszych, a jednocześnie najnowocześniejszych centrów handlowych w stolicy. Wszystko dzięki sukcesywnie wprowadzanym zmianom inspirowanym potrzebami warszawiaków. Już niedługo może stać się najciekawszym obiektem w mieście! Z końcem marca i początkiem kwietnia szykuje się kolejna, wielka odsłona Promenady.
Nieczęsto zdarza się, by duże, nowoczesne centrum handlowe zyskało zaufanie i reputację Mieszkańcy Pragi Południe i innych dzielnic Warszawy już w latach dziewięćdziesiątych pokochali Promenadę i od tamtej pory jej popularność nie maleje, choć zmieniają się czasy, trendy, aglomeracja miejska. Promenada niczym kameleon przystosowuje się do nowego otoczenia, dzięki czemu szybko zyskała i z powodzeniem wciąż zyskuje grono oddanych klientów. W niejednej warszawskiej rodzinie można spotkać chociażby trzy pokolenia kobiet i mężczyzn, którzy na poszukiwania nowej garderoby wybierali się właśnie tam. Babcie i mamy nastoletnich klientek dobrze pamiętają pierwsze i kolejne oblicza Promenady, a teraz będą mogły podziwiać jej zupełnie nową odsłonę po w pełni zakończonej przebudowie!
MEDIOLAN, PARYŻ, LONDYN – EUROPEJSKIE STOLICE MODY NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI
Nie trzeba wsiadać w samolot, by poczuć się jak w największych europejskich stolicach mody! Nowe wnętrza zmodernizowanej Promenady były inspirowane właśnie nimi. Odpowiednie oświetlenie, design architektoniczny o spójnym charakterze, wystrój – to wszystko czyni z praskiego centrum handlowego miejsce jednocześnie eleganckie i dostępne dla wszystkich. Część, której otwarcie nastąpi lada chwila, poszerzy tę wyjątkową przestrzeń, zapraszając do siebie zarówno klientów korzystających z oferty premium, jak i wielbicieli casualowych, dobrze sobie znanych marek. W Promenadzie, od zawsze słuchającej potrzeb swoich klientów i będącej stałym elementem krajobrazu warszawskiej dzielnicy – Pragi Południe – miejsca wystarczy dla wszystkich.
BLISKO LUDZI
Ulokowanie Promenady w dobrze skomunikowanej części Pragi, blisko centrum samego miasta, przyciąga klientów z wielu warszawskich dzielnic. Nie brakuje odwiedzających chociażby z Grochowa, Wawra i Saskiej Kępy, ale również Mokotowa, Sadyby i Wilanowa, a także podwarszawskich miejscowości, takich jak Rembertów, Zielonka, Wesoła, Międzylesie i Otwock. Łatwy i szybki dojazd ze śródmieścia (mniej niż pół godziny bezpośrednim autobusem) to z kolei świetne udogodnienie dla osób zmęczonych zgiełkiem w centrum Warszawy. Promenada to wyjątkowe miejsce, w którym można zaznać komfortu kameralnego shoppingu przy jednoczesnym dostępie do rozbudowanej oferty sklepów i atrakcji na wyciągnięcie ręki. W jej najbliższym otoczeniu znajdują się rozległe osiedla, a ich mieszkańcy bardzo chętnie dokonują tam nie tylko większych zakupów, ale i szybkich sprawunków. Bliskość Promenady sprawia, że w przeciwieństwie do wielu obiektów handlowych, ogromna część jej klientów jest w stanie dostać się tam po prostu na piechotę. Jeśli jednak istnieje konieczność pojechania samochodem, do dyspozycji jest nowoczesny parking, m.in. z udogodnieniami dla dużych rodzin. Ponadto rozwój infrastruktury miejskiej sprawił, że nawet z odleglejszych dzielnic i miejscowości samochodem dostaniemy się do Promenady szybko i komfortowo. Lokalizacja, choć nieoczywista, bez wątpienia jest więc mocną stroną tego centrum handlowego.
NIE TYLKO ZAKUPY
Przez ostatnie kilka lat Promenada oprócz zróżnicowanej oferty modowej, usługowej i restauracyjnej wprowadzała dodatkowe elementy o charakterze rozrywkowym i edukacyjnym! Ogromnym powodzeniem cieszy się dzisiaj oferta zajęć dla dzieci i dorosłych w twórczej przestrzeni Piąty Wymiar, stworzonej w ramach specjalnego programu właściciela centrum Atrium Razem, mającego na celu wsparcie i integrację lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju. Prężnie działają także: zmodernizowana, idealna do relaksu przy ulubionym posiłku Republika Smaku, nowoczesne place zabaw, szkoła tańca Egurrola Dance Kids i świetnie wyposażona siłownia Zdrofit. Absolutnym ewenementem było natomiast niedawne otwarcie w Promenadzie nowej siedziby słynnego teatru dla dzieci o nazwie Teatr Niewielki. Z udziałem profesjonalnych aktorów, muzyków i innych artystów powstaje tam repertuar wyjątkowych, wartościowych i przede wszystkim angażujących spektakli, poruszających ważne tematy dla najmłodszych widzów. Co ważne, w Promenadzie można praktycznie zaplanować cały dzień dla rodziny i załatwić wiele różnych spraw w jednym miejscu. Podczas gdy dzieci będą się bawić, uczyć języków obcych lub uczestniczyć w zajęciach tanecznych, rodzice mają możliwość zrobić zakupy spożywcze w sklepie Carrefour, pójść do kina, na kawę czy zajęcia fitness. Wybierając się na trening, możemy od razu zaplanować sobie małe tourne po sklepach w poszukiwaniu czegoś, co odświeży naszą garderobę, i zjeść syty posiłek w przyjemnej atmosferze Republiki Smaku.
CO TO BĘDZIE ZA OFERTA!
Choć mogłoby się wydawać, że oferta sklepów i lokali usługowych w centrum handlowym Promenada nie może być jeszcze bogatsza i jeszcze bardziej zróżnicowana, już wkrótce okaże się, że prawdziwe szaleństwo dopiero się zacznie! Nie wszystkie karty chcemy odsłonić od razu, jednak klienci mogą już zacierać ręce na jeden z największych, zaprojektowany według całkiem nowego konceptu, salon Peek & Cloppenburg. Czeka nas też wielkie otwarcie lokalu skandynawskiej marki Marc O’ Polo. Od teraz biżuterię będzie można kupić między innymi w salonach jednej z największych polskich sieci jubilerskich Jubitom i salonie Lovisa. Drodzy klienci, którzy z utęsknieniem wypatrywaliście salonu sieci Empik – wasza cierpliwość zostanie nagrodzona! Natomiast miłośnikom aranżacji wnętrz mówimy: „w kwietniu uderzajcie do Promenady”. Tam będzie czekać na Was kilka sklepów, a wśród nich debiutująca w Promenadzie Homla i dobrze znane Home&You. Zupełną nowością są także salony optyczne Fielmann, Lynx Optique i Family Optic. Do tego pojawi się słynna marka bieliźniana Tezenis. Nawet place zabaw dla dzieci nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa. Niedługo będzie można wybrać się ze swoją pociechą do całkiem nowego miejsca – magicznej sali zabaw Euro Lider. Po długich zakupach natomiast odpocząć w kawiarni VITA CAFÉ lub napić się bubble tea w Boboq Tea&café.
To oczywiście tylko ułamek tego, co pojawi się po wielkim otwarciu. Promenada zadbała, by zarówno klienci marek premium, jak i ci stawiający na rozpoznawalne, przystępne cenowo brandy, mieli poczucie, że oferta zaspokaja wszystkie ich potrzeby. Już pod koniec zeszłego roku w galerii pojawił się chociażby pierwszy w stolicy salon BOSS w nowym koncepcie Pre BOSSed oraz pierwszy w Polsce dwupoziomowy Intersport w formacie 2.0.
W sumie po zakończeniu przebudowy Promenada zaoferuje aż 150 punktów handlowo-usługowych, w tym także największe światowe marki, takie jak: Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Guess, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, Marella, Nina Basco, Uomo, LIU JO, Olsen, Trussardi, Luisa Spagnoli, Apart, W. Kruk, iSpot czy Rosenthal i wzbogaci się aż o blisko 50 nowych salonów!
CAŁA WARSZAWA ŚWIĘTUJE. ZAPRASZAMY NA WIELKIE OTWARCIE!
Wielkie otwarcie Promenady po zakończeniu ostatniego etapu przebudowy zbliża się wielkimi krokami. Wszystkie atrakcje są dopinane na ostatni guzik. A będzie ich sporo! Oprócz wyjątkowych akcji rabatowych i konkursów z wartościowymi nagrodami, czeka nas jedyne w swoim rodzaju, podniebne wydarzenie. W świętowaniu udział wezmą oryginalni artyści, prawdziwi pasjonaci, znani influencerzy, a przede wszystkim… Wy – Warszawiacy, mieszkańcy Pragi, okolicznych i tych bardziej oddalonych dzielnic miasta. Więcej szczegółów już wkrótce!
Więcej informacji na stronie: https://warszawa.promenada.com/sklepy/
![Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe](/files/1513931156/pexels-designecologist-887349,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
![Konumpcja alkoholu](/files/1513931156/2025.01.23-wykres-konsumpcja-alkoholu-studniowka-badania-iqs_2,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
![Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush](/files/_uploaded/glownekonf_818318337,w_261,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/kszczot-program-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
![](/files/1922771799/bukowska-tomczak-alkohol-foto2,w_133,_small.jpg)
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
![](/files/1922771799/medycyna-ai-foto,w_133,_small.jpg)
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.