Komunikaty PR

Bądź eko na wiosnę!

2023-04-11  |  09:40
Biuro prasowe

Mniej plastikowych śmieci na co dzień i segregacja odpadów to jeden ze sposobów na bycie eko. Jak robią to  inni, okaże się już 15 kwietnia. W sobotę przed Atrium Kasztanowa odbędzie się akcja „Bądź eko na wiosnę. Wymień plastik na sadzonkę”, zachęcająca mieszkańców do selektywnej zbiórki. Każda osoba, która przyniesie w tym dniu do galerii niepotrzebne opakowania PET w zamian otrzyma ozdobne sadzonki kwiatów balkonowych.

 

Człowiek jest ważną cząstką przyrody i ma ogromny wpływ na przyszłość otaczającego nas środowiska. Troska o naturę wymaga jednak zaangażowania nas wszystkich. Aby być eko, warto zacząć od małych kroków, a idealną porą roku do tego jest wiosna. Dobrym przykładem działań na rzecz ochrony środowiska jest inicjatywa „Bądź eko na wiosnę. Wymień plastik na sadzonkę”, którą wspiera centrum handlowe Atrium Kasztanowa, będące partnerem lokalizacyjnym wydarzenia.

 

W zaplanowanej na sobotę akcji mogą wziąć udział wszyscy mieszkańcy Piły i okolic. Każda osoba, która w godzinach 11.00-17.00 przyniesie do pilskiego centrum zużyte plastiki będzie mogła wymienić je na ozdobną roślinkę, gotową do posadzenia w ogródku lub na balkonie. Na uczestników czekają m.in. pelargonie, skalnice i jaskry. Do rozdania jest aż 700 sadzonek!

 

Zasady przyznawania sadzonek za odpady:

  • za 10-20 butelek lub 20-30 nakrętek – 1 sadzonka
  • za 21-30 butelek lub 31-60 nakrętek – 2 sadzonki
  • za 31-40 butelek lub 61-100 nakrętek – 3 sadzonki
  • za 41 butelek lub 101 nakrętek – 4 sadzonki.

 

„Wymień plastik na sadzonkę” to pożyteczna inicjatywa proekologiczna, mająca na celu zachęcić naszych mieszkańców do segregowania odpadów, a w pewnym stopniu również do ich ograniczania w codziennym życiu. W najbliższą sobotę wszyscy chętni będą mogli włączyć się w działania na rzecz środowiska. Każdy, kto przyniesie do naszego punktu plastikowe butelki lub nakrętki, otrzyma w zamian roślinkę. Przyłączając się do niej, wspólnie wzmacniamy świadomość proekologiczną w naszym otoczeniu mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Akcja „Bądź eko na wiosnę. Wymień plastik na sadzonkę” odbędzie się 15 kwietnia w godzinach 11.00-17.00 (lub do wyczerpania sadzonek) przed wejściem bocznym do centrum handlowego, przy sklepie Żabka.

 

Organizatorem wydarzenia jest Grupa Medialna Polska Press, natomiast partnerem lokalizacyjnym Atrium Kasztanowa w Pile. Tegoroczną inicjatywę wspierają również lokalni partnerzy: Dach Fach, Eneris Surowce, Auto Park, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Pile oraz Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym Słoneczko.

 

Zaangażowanie Atrium Kasztanowa w akcję to część działań prowadzonych przez pilskie centrum handlowe w  ramach wdrażanego sukcesywnie programu ESG (ENVIRONMENTAL, SOCIAL, GOVERNANCE) i strategii Atrium Poland, która jest realizowana w latach 2020-2025.

 

Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.