Komunikaty PR

Bądź eko na wiosnę!

2023-04-11  |  09:40
Biuro prasowe

Mniej plastikowych śmieci na co dzień i segregacja odpadów to jeden ze sposobów na bycie eko. Jak robią to  inni, okaże się już 15 kwietnia. W sobotę przed Atrium Kasztanowa odbędzie się akcja „Bądź eko na wiosnę. Wymień plastik na sadzonkę”, zachęcająca mieszkańców do selektywnej zbiórki. Każda osoba, która przyniesie w tym dniu do galerii niepotrzebne opakowania PET w zamian otrzyma ozdobne sadzonki kwiatów balkonowych.

 

Człowiek jest ważną cząstką przyrody i ma ogromny wpływ na przyszłość otaczającego nas środowiska. Troska o naturę wymaga jednak zaangażowania nas wszystkich. Aby być eko, warto zacząć od małych kroków, a idealną porą roku do tego jest wiosna. Dobrym przykładem działań na rzecz ochrony środowiska jest inicjatywa „Bądź eko na wiosnę. Wymień plastik na sadzonkę”, którą wspiera centrum handlowe Atrium Kasztanowa, będące partnerem lokalizacyjnym wydarzenia.

 

W zaplanowanej na sobotę akcji mogą wziąć udział wszyscy mieszkańcy Piły i okolic. Każda osoba, która w godzinach 11.00-17.00 przyniesie do pilskiego centrum zużyte plastiki będzie mogła wymienić je na ozdobną roślinkę, gotową do posadzenia w ogródku lub na balkonie. Na uczestników czekają m.in. pelargonie, skalnice i jaskry. Do rozdania jest aż 700 sadzonek!

 

Zasady przyznawania sadzonek za odpady:

  • za 10-20 butelek lub 20-30 nakrętek – 1 sadzonka
  • za 21-30 butelek lub 31-60 nakrętek – 2 sadzonki
  • za 31-40 butelek lub 61-100 nakrętek – 3 sadzonki
  • za 41 butelek lub 101 nakrętek – 4 sadzonki.

 

„Wymień plastik na sadzonkę” to pożyteczna inicjatywa proekologiczna, mająca na celu zachęcić naszych mieszkańców do segregowania odpadów, a w pewnym stopniu również do ich ograniczania w codziennym życiu. W najbliższą sobotę wszyscy chętni będą mogli włączyć się w działania na rzecz środowiska. Każdy, kto przyniesie do naszego punktu plastikowe butelki lub nakrętki, otrzyma w zamian roślinkę. Przyłączając się do niej, wspólnie wzmacniamy świadomość proekologiczną w naszym otoczeniu mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Akcja „Bądź eko na wiosnę. Wymień plastik na sadzonkę” odbędzie się 15 kwietnia w godzinach 11.00-17.00 (lub do wyczerpania sadzonek) przed wejściem bocznym do centrum handlowego, przy sklepie Żabka.

 

Organizatorem wydarzenia jest Grupa Medialna Polska Press, natomiast partnerem lokalizacyjnym Atrium Kasztanowa w Pile. Tegoroczną inicjatywę wspierają również lokalni partnerzy: Dach Fach, Eneris Surowce, Auto Park, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Pile oraz Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym Słoneczko.

 

Zaangażowanie Atrium Kasztanowa w akcję to część działań prowadzonych przez pilskie centrum handlowe w  ramach wdrażanego sukcesywnie programu ESG (ENVIRONMENTAL, SOCIAL, GOVERNANCE) i strategii Atrium Poland, która jest realizowana w latach 2020-2025.

 

Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.