Bądź gotowy na chłodniejsze dni z Galerią Zaspa

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Jesień w pełni. Dni stają się coraz krótsze i chłodniejsze. Co może umilić nam ten czas? Aromatyczna herbata i pyszna kawa – i to zawsze gorąca. Wystarczy mieć przy sobie kubek termiczny, żeby cieszyć się rozgrzewającym napojem w dowolnym miejscu i czasie. Teraz każdy ma szansę otrzymać taki w prezencie. Na sobotę Galeria Zaspa przygotowała dla swoich klientów specjalną akcję promocyjną.
Galeria Zaspa chcąc umilić klientom marudną jesienną pogodę przygotowała akcję „Bądź gotowy na chłodniejsze dni”. Dzięki niej każdy, kto w najbliższą sobotę przyjdzie do galerii będzie miał okazję zdobyć „zaspowy” kubek termiczny. To świetny upominek nie tylko na chłodne poranki, ale na każdy moment dnia – w pracy, w podróży, a nawet spędzany w domu, dzięki któremu ulubiony napój nie wystygnie zbyt szybko. Co trzeba zrobić, by go otrzymać?
Wystarczy w sobotę 23 października zrobić w galerii zakupy za min. 50 złotych, a paragon okazać hostessom czekającym w godz. 10:00-16:00 przy specjalnym stoisku. Jeśli rachunek będzie spełniał wymogi regulaminu (będzie na pełną kwotę min. 50 złotych, nie będzie zawierał wyrobów tytoniowych, alkoholu, lekarstw, potwierdzenia transakcji w kantorze lub z bankomatu) 200 pierwszych osób otrzyma prezent.
Uwaga - akcja trwać będzie do godz. 16:00 lub do wyczerpania zapasów. Regulamin i szczegóły akcji dostępne będą na stoisku promocyjnym, w dniu wydarzenia.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.