Komunikaty PR

#BARBOLOVE zakupy oszczędnościowe – lekcja oszczędzania ze sklepem Barbora

2023-06-23  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.12 MB )

Inflacja i wzrost cen produktów zmusza konsumentów do zmiany codziennych nawyków zakupowych. Chcąc maksymalnie obniżyć koszty staramy się wypróbować wiele dostępnych rozwiązań – porównując ceny, sprawdzając promocje i wyszukując kody rabatowe i zniżki. Często jednak niższa kwota na paragonie oznacza również wyrzeczenia i stracony czas. Co zrobić, kiedy chęć zaoszczędzenia zaczyna przypominać pracę na pełen etat?

 


Promocje mają znaczący wpływ na lojalność wobec marki, jej postrzeganie przez konsumentów oraz pozyskiwanie nowych klientów. Pomysł, że kupony napędzają sprzedaż, nie powinien nikogo dziwić, ale siła promocji w rozwoju biznesu bywa niedoceniana.

Według przeprowadzonej w Stanach Zjednoczonych ankiety, aż 80% respondentów stwierdziło, że kupon lub rabat zachęca ich do zrobienia zakupów w nowym, nieznanym wcześniej sklepie. Ponadto, prawie 3/4 odpowiadających przyznało, że korzystna oferta jest najważniejszym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o tym co i gdzie kupić. Czterech na pięciu przyznaje też, że znalezienie świetnej okazji wpływa na pozytywne doświadczenie zakupowe i satysfakcję z dobrze wydanych pieniędzy. *

W Stanach Zjednoczonych moda na oszczędzanie nie jest nowym zjawiskiem, a fenomen „łowców okazji” stał się nawet motywem przewodnim reality show Extreme Couponing, programu, którego uczestnicy konkurują ze sobą w poszukiwaniu najkorzystniejszych promocji. Obecna sytuacja gospodarcza sprawiła, że Polacy również zaczęli uważniej przyglądać się swoim wydatkom.

Dzisiejsi konsumenci chcą mieć poczucie, że wydali swoje pieniądze w najmądrzejszy możliwy sposób. Czasem szukając oszczędności jesteśmy w stanie sporo poświęcić – choćby poprzez udanie się do bardziej oddalonego, tańszego sklepu, czy nawet decydując się na zakup o gorszej jakości lub o bliskim terminie spożycia. Jednocześnie nie zauważamy, że tracimy w ten sposób czas poświęcony na dojazd, rzadko zwracamy uwagę na wyższy koszt benzyny, a produkty szybciej się psują. Dlatego też w naszej kampanii #BARBOLOVE zakupy oszczędnościowe chcemy pokazać konsumentom sposób na kompleksowe oszczędzanie, który nie tylko pozwoli im zapłacić mniej, ale przede wszystkim nauczy planowania i wybierania korzystnych ofert bez konieczności szukania kompromisów. mówi Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.

Kampania #BARBOLOVE zakupy oszczędnościowe wystartowała w sklepie internetowym Barbora z początkiem czerwca. Dla klientów przewidziano wiele okazji, które nie tylko pozwolą na zmniejszenie codziennych wydatków i zaoszczędzenie czasu, ale także pomogą racjonalnie planować zakupy.

Co tydzień do 500 produktów objęte jest promocją nawet do 50% – wśród nich konsumenci znaleźć mogą szerokie spektrum produktów, od świeżych warzyw i owoców, po chemię domową. Doskonałą ofertą jest również możliwość darmowej dostawy nawet tego samego dnia, przez siedem dni w tygodniu. Przewidziano także kupony dla nowych klientów, którzy mogą otrzymać 40 zł rabatu na pierwsze zamówienie. Wyrażając zgodę na komunikaty marketingowe są też na bieżąco informowani o kolejnych okazjach.

Zakupy online to ogromne ułatwienie dla osób ceniących swój czas i rozsądnie zarządzających domowym budżetem. Szeroki asortyment umożliwia tworzenie listy zakupów w jednym miejscu – dzięki temu nasi użytkownicy mogą zaplanować swoje wydatki i łatwo obserwować, kiedy ich ulubiony produkt zostanie przeceniony. Z kolei darmowa dostawa nawet siedem dni w tygodniu pozwala wykorzystać wolny czas na spotkania z przyjaciółmi czy rodziną. podsumowuje Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.

 

*dane pochodzą z badania przeprowadzonego wśród odbiorców portalu RetailMeNot.com z 2018 roku.

Więcej informacji: www.barbora.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.

Prawo

Seniorzy zyskają na rencie wdowiej średnio 350 zł miesięcznie. Od 2027 roku świadczenie jeszcze wzrośnie

Z początkiem lipca ruszyły wypłaty tzw. renty wdowiej. Ponad milion wniosków o świadczenie wpłynęło do wszystkich organów emerytalno-rentowych, przy czym zdecydowana większość do ZUS. Pierwszego dnia do 86 tys. osób trafiło łącznie blisko 317 mln zł, z czego ponad 30 mln zł to kwota, o którą wzrosły wypłaty w związku z zastosowaniem zbiegu świadczeń.

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.