Komunikaty PR

#BARBOLOVE zakupy oszczędnościowe – lekcja oszczędzania ze sklepem Barbora

2023-06-23  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.12 MB )

Inflacja i wzrost cen produktów zmusza konsumentów do zmiany codziennych nawyków zakupowych. Chcąc maksymalnie obniżyć koszty staramy się wypróbować wiele dostępnych rozwiązań – porównując ceny, sprawdzając promocje i wyszukując kody rabatowe i zniżki. Często jednak niższa kwota na paragonie oznacza również wyrzeczenia i stracony czas. Co zrobić, kiedy chęć zaoszczędzenia zaczyna przypominać pracę na pełen etat?

 


Promocje mają znaczący wpływ na lojalność wobec marki, jej postrzeganie przez konsumentów oraz pozyskiwanie nowych klientów. Pomysł, że kupony napędzają sprzedaż, nie powinien nikogo dziwić, ale siła promocji w rozwoju biznesu bywa niedoceniana.

Według przeprowadzonej w Stanach Zjednoczonych ankiety, aż 80% respondentów stwierdziło, że kupon lub rabat zachęca ich do zrobienia zakupów w nowym, nieznanym wcześniej sklepie. Ponadto, prawie 3/4 odpowiadających przyznało, że korzystna oferta jest najważniejszym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o tym co i gdzie kupić. Czterech na pięciu przyznaje też, że znalezienie świetnej okazji wpływa na pozytywne doświadczenie zakupowe i satysfakcję z dobrze wydanych pieniędzy. *

W Stanach Zjednoczonych moda na oszczędzanie nie jest nowym zjawiskiem, a fenomen „łowców okazji” stał się nawet motywem przewodnim reality show Extreme Couponing, programu, którego uczestnicy konkurują ze sobą w poszukiwaniu najkorzystniejszych promocji. Obecna sytuacja gospodarcza sprawiła, że Polacy również zaczęli uważniej przyglądać się swoim wydatkom.

Dzisiejsi konsumenci chcą mieć poczucie, że wydali swoje pieniądze w najmądrzejszy możliwy sposób. Czasem szukając oszczędności jesteśmy w stanie sporo poświęcić – choćby poprzez udanie się do bardziej oddalonego, tańszego sklepu, czy nawet decydując się na zakup o gorszej jakości lub o bliskim terminie spożycia. Jednocześnie nie zauważamy, że tracimy w ten sposób czas poświęcony na dojazd, rzadko zwracamy uwagę na wyższy koszt benzyny, a produkty szybciej się psują. Dlatego też w naszej kampanii #BARBOLOVE zakupy oszczędnościowe chcemy pokazać konsumentom sposób na kompleksowe oszczędzanie, który nie tylko pozwoli im zapłacić mniej, ale przede wszystkim nauczy planowania i wybierania korzystnych ofert bez konieczności szukania kompromisów. mówi Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.

Kampania #BARBOLOVE zakupy oszczędnościowe wystartowała w sklepie internetowym Barbora z początkiem czerwca. Dla klientów przewidziano wiele okazji, które nie tylko pozwolą na zmniejszenie codziennych wydatków i zaoszczędzenie czasu, ale także pomogą racjonalnie planować zakupy.

Co tydzień do 500 produktów objęte jest promocją nawet do 50% – wśród nich konsumenci znaleźć mogą szerokie spektrum produktów, od świeżych warzyw i owoców, po chemię domową. Doskonałą ofertą jest również możliwość darmowej dostawy nawet tego samego dnia, przez siedem dni w tygodniu. Przewidziano także kupony dla nowych klientów, którzy mogą otrzymać 40 zł rabatu na pierwsze zamówienie. Wyrażając zgodę na komunikaty marketingowe są też na bieżąco informowani o kolejnych okazjach.

Zakupy online to ogromne ułatwienie dla osób ceniących swój czas i rozsądnie zarządzających domowym budżetem. Szeroki asortyment umożliwia tworzenie listy zakupów w jednym miejscu – dzięki temu nasi użytkownicy mogą zaplanować swoje wydatki i łatwo obserwować, kiedy ich ulubiony produkt zostanie przeceniony. Z kolei darmowa dostawa nawet siedem dni w tygodniu pozwala wykorzystać wolny czas na spotkania z przyjaciółmi czy rodziną. podsumowuje Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.

 

*dane pochodzą z badania przeprowadzonego wśród odbiorców portalu RetailMeNot.com z 2018 roku.

Więcej informacji: www.barbora.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.