#BARBOLOVE zakupy oszczędnościowe – lekcja oszczędzania ze sklepem Barbora
Inflacja i wzrost cen produktów zmusza konsumentów do zmiany codziennych nawyków zakupowych. Chcąc maksymalnie obniżyć koszty staramy się wypróbować wiele dostępnych rozwiązań – porównując ceny, sprawdzając promocje i wyszukując kody rabatowe i zniżki. Często jednak niższa kwota na paragonie oznacza również wyrzeczenia i stracony czas. Co zrobić, kiedy chęć zaoszczędzenia zaczyna przypominać pracę na pełen etat?
Promocje mają znaczący wpływ na lojalność wobec marki, jej postrzeganie przez konsumentów oraz pozyskiwanie nowych klientów. Pomysł, że kupony napędzają sprzedaż, nie powinien nikogo dziwić, ale siła promocji w rozwoju biznesu bywa niedoceniana.
Według przeprowadzonej w Stanach Zjednoczonych ankiety, aż 80% respondentów stwierdziło, że kupon lub rabat zachęca ich do zrobienia zakupów w nowym, nieznanym wcześniej sklepie. Ponadto, prawie 3/4 odpowiadających przyznało, że korzystna oferta jest najważniejszym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o tym co i gdzie kupić. Czterech na pięciu przyznaje też, że znalezienie świetnej okazji wpływa na pozytywne doświadczenie zakupowe i satysfakcję z dobrze wydanych pieniędzy. *
W Stanach Zjednoczonych moda na oszczędzanie nie jest nowym zjawiskiem, a fenomen „łowców okazji” stał się nawet motywem przewodnim reality show Extreme Couponing, programu, którego uczestnicy konkurują ze sobą w poszukiwaniu najkorzystniejszych promocji. Obecna sytuacja gospodarcza sprawiła, że Polacy również zaczęli uważniej przyglądać się swoim wydatkom.
– Dzisiejsi konsumenci chcą mieć poczucie, że wydali swoje pieniądze w najmądrzejszy możliwy sposób. Czasem szukając oszczędności jesteśmy w stanie sporo poświęcić – choćby poprzez udanie się do bardziej oddalonego, tańszego sklepu, czy nawet decydując się na zakup o gorszej jakości lub o bliskim terminie spożycia. Jednocześnie nie zauważamy, że tracimy w ten sposób czas poświęcony na dojazd, rzadko zwracamy uwagę na wyższy koszt benzyny, a produkty szybciej się psują. Dlatego też w naszej kampanii #BARBOLOVE zakupy oszczędnościowe chcemy pokazać konsumentom sposób na kompleksowe oszczędzanie, który nie tylko pozwoli im zapłacić mniej, ale przede wszystkim nauczy planowania i wybierania korzystnych ofert bez konieczności szukania kompromisów. – mówi Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.
Kampania #BARBOLOVE zakupy oszczędnościowe wystartowała w sklepie internetowym Barbora z początkiem czerwca. Dla klientów przewidziano wiele okazji, które nie tylko pozwolą na zmniejszenie codziennych wydatków i zaoszczędzenie czasu, ale także pomogą racjonalnie planować zakupy.
Co tydzień do 500 produktów objęte jest promocją nawet do 50% – wśród nich konsumenci znaleźć mogą szerokie spektrum produktów, od świeżych warzyw i owoców, po chemię domową. Doskonałą ofertą jest również możliwość darmowej dostawy nawet tego samego dnia, przez siedem dni w tygodniu. Przewidziano także kupony dla nowych klientów, którzy mogą otrzymać 40 zł rabatu na pierwsze zamówienie. Wyrażając zgodę na komunikaty marketingowe są też na bieżąco informowani o kolejnych okazjach.
– Zakupy online to ogromne ułatwienie dla osób ceniących swój czas i rozsądnie zarządzających domowym budżetem. Szeroki asortyment umożliwia tworzenie listy zakupów w jednym miejscu – dzięki temu nasi użytkownicy mogą zaplanować swoje wydatki i łatwo obserwować, kiedy ich ulubiony produkt zostanie przeceniony. Z kolei darmowa dostawa nawet siedem dni w tygodniu pozwala wykorzystać wolny czas na spotkania z przyjaciółmi czy rodziną. – podsumowuje Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.
*dane pochodzą z badania przeprowadzonego wśród odbiorców portalu RetailMeNot.com z 2018 roku.
Więcej informacji: www.barbora.pl

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.