#BARBOLOVE zakupy oszczędnościowe – lekcja oszczędzania ze sklepem Barbora
Inflacja i wzrost cen produktów zmusza konsumentów do zmiany codziennych nawyków zakupowych. Chcąc maksymalnie obniżyć koszty staramy się wypróbować wiele dostępnych rozwiązań – porównując ceny, sprawdzając promocje i wyszukując kody rabatowe i zniżki. Często jednak niższa kwota na paragonie oznacza również wyrzeczenia i stracony czas. Co zrobić, kiedy chęć zaoszczędzenia zaczyna przypominać pracę na pełen etat?
Promocje mają znaczący wpływ na lojalność wobec marki, jej postrzeganie przez konsumentów oraz pozyskiwanie nowych klientów. Pomysł, że kupony napędzają sprzedaż, nie powinien nikogo dziwić, ale siła promocji w rozwoju biznesu bywa niedoceniana.
Według przeprowadzonej w Stanach Zjednoczonych ankiety, aż 80% respondentów stwierdziło, że kupon lub rabat zachęca ich do zrobienia zakupów w nowym, nieznanym wcześniej sklepie. Ponadto, prawie 3/4 odpowiadających przyznało, że korzystna oferta jest najważniejszym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o tym co i gdzie kupić. Czterech na pięciu przyznaje też, że znalezienie świetnej okazji wpływa na pozytywne doświadczenie zakupowe i satysfakcję z dobrze wydanych pieniędzy. *
W Stanach Zjednoczonych moda na oszczędzanie nie jest nowym zjawiskiem, a fenomen „łowców okazji” stał się nawet motywem przewodnim reality show Extreme Couponing, programu, którego uczestnicy konkurują ze sobą w poszukiwaniu najkorzystniejszych promocji. Obecna sytuacja gospodarcza sprawiła, że Polacy również zaczęli uważniej przyglądać się swoim wydatkom.
– Dzisiejsi konsumenci chcą mieć poczucie, że wydali swoje pieniądze w najmądrzejszy możliwy sposób. Czasem szukając oszczędności jesteśmy w stanie sporo poświęcić – choćby poprzez udanie się do bardziej oddalonego, tańszego sklepu, czy nawet decydując się na zakup o gorszej jakości lub o bliskim terminie spożycia. Jednocześnie nie zauważamy, że tracimy w ten sposób czas poświęcony na dojazd, rzadko zwracamy uwagę na wyższy koszt benzyny, a produkty szybciej się psują. Dlatego też w naszej kampanii #BARBOLOVE zakupy oszczędnościowe chcemy pokazać konsumentom sposób na kompleksowe oszczędzanie, który nie tylko pozwoli im zapłacić mniej, ale przede wszystkim nauczy planowania i wybierania korzystnych ofert bez konieczności szukania kompromisów. – mówi Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.
Kampania #BARBOLOVE zakupy oszczędnościowe wystartowała w sklepie internetowym Barbora z początkiem czerwca. Dla klientów przewidziano wiele okazji, które nie tylko pozwolą na zmniejszenie codziennych wydatków i zaoszczędzenie czasu, ale także pomogą racjonalnie planować zakupy.
Co tydzień do 500 produktów objęte jest promocją nawet do 50% – wśród nich konsumenci znaleźć mogą szerokie spektrum produktów, od świeżych warzyw i owoców, po chemię domową. Doskonałą ofertą jest również możliwość darmowej dostawy nawet tego samego dnia, przez siedem dni w tygodniu. Przewidziano także kupony dla nowych klientów, którzy mogą otrzymać 40 zł rabatu na pierwsze zamówienie. Wyrażając zgodę na komunikaty marketingowe są też na bieżąco informowani o kolejnych okazjach.
– Zakupy online to ogromne ułatwienie dla osób ceniących swój czas i rozsądnie zarządzających domowym budżetem. Szeroki asortyment umożliwia tworzenie listy zakupów w jednym miejscu – dzięki temu nasi użytkownicy mogą zaplanować swoje wydatki i łatwo obserwować, kiedy ich ulubiony produkt zostanie przeceniony. Z kolei darmowa dostawa nawet siedem dni w tygodniu pozwala wykorzystać wolny czas na spotkania z przyjaciółmi czy rodziną. – podsumowuje Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.
*dane pochodzą z badania przeprowadzonego wśród odbiorców portalu RetailMeNot.com z 2018 roku.
Więcej informacji: www.barbora.pl

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.