Baton lodowy Snickers® Nie rozczarujesz się!
Wystartowała szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych, w której marka Snickers® pomaga przywołać lato i przypomina o spełnionej obietnicy smaku i jakości swojego lodowego portfolio.
Kiedy za oknem świeci słońce, a na biurku piętrzy się stos dokumentów, tęsknota za wakacjami rośnie. W tej sytuacji baton lodowy Snickers® pomaga przenieść się myślami do ulubionego miejsca i poczuć smak lata w każdej sytuacji. Na YouTubie i w social mediach już w lipcu konsumenci będą mieli okazję zobaczyć krótkie spoty reklamowe w urlopowym klimacie.
W telewizji Snickers® występuje w roli trzeciego bohatera romantycznej historii, w której dwójka młodych ludzi całuje się po raz pierwszy. Jak wiadomo, pierwsze razy nie zawsze są tak wspaniałe, jak podpowiadała wyobraźnia. Na szczęście są też takie rzeczy, które nie rozczarowują. Jak baton lodowy Snickers®.
Batony lodowe to format proponowany przez firmę Mars Polska, który zyskuje w Polsce co raz większą popularność. Ich wyjątkowa forma to doskonała jakość od pierwszego do ostatniego kęsa – nie ma potrzeby wgryzania się w sam środek albo wyczekiwania porcji czekolady. Baton lodowy to pełnia smaku w każdej warstwie.
Fani batonów Snickers, Twix i Bounty, którzy poszukują chwili wytchnienia w upalne dni, znajdują spełnioną obietnicę smaku w ich lodowych odsłonach. Batony lodowe Snickers, Bounty i Mars dostępne są również w opakowaniach zbiorczych.
Za stworzenie spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację Eg+. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Essence Mediacom.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.