Baton lodowy Snickers® Nie rozczarujesz się!
Wystartowała szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych, w której marka Snickers® pomaga przywołać lato i przypomina o spełnionej obietnicy smaku i jakości swojego lodowego portfolio.
Kiedy za oknem świeci słońce, a na biurku piętrzy się stos dokumentów, tęsknota za wakacjami rośnie. W tej sytuacji baton lodowy Snickers® pomaga przenieść się myślami do ulubionego miejsca i poczuć smak lata w każdej sytuacji. Na YouTubie i w social mediach już w lipcu konsumenci będą mieli okazję zobaczyć krótkie spoty reklamowe w urlopowym klimacie.
W telewizji Snickers® występuje w roli trzeciego bohatera romantycznej historii, w której dwójka młodych ludzi całuje się po raz pierwszy. Jak wiadomo, pierwsze razy nie zawsze są tak wspaniałe, jak podpowiadała wyobraźnia. Na szczęście są też takie rzeczy, które nie rozczarowują. Jak baton lodowy Snickers®.
Batony lodowe to format proponowany przez firmę Mars Polska, który zyskuje w Polsce co raz większą popularność. Ich wyjątkowa forma to doskonała jakość od pierwszego do ostatniego kęsa – nie ma potrzeby wgryzania się w sam środek albo wyczekiwania porcji czekolady. Baton lodowy to pełnia smaku w każdej warstwie.
Fani batonów Snickers, Twix i Bounty, którzy poszukują chwili wytchnienia w upalne dni, znajdują spełnioną obietnicę smaku w ich lodowych odsłonach. Batony lodowe Snickers, Bounty i Mars dostępne są również w opakowaniach zbiorczych.
Za stworzenie spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację Eg+. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Essence Mediacom.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.