Bezpieczne wyprzedaże we Wrocław Fashion Outlet
– Ostatnie miesiące to dla nas czas wielu wyzwań i zmian. W związku z trwającym do od 28 grudnia do 31 stycznia lockdownem, wyprzedaże startują u nas nieco później, choć na pewno z równie atrakcyjnymi ofertami. Już od poniedziałku 1 lutego z zachowaniem zasad bezpieczeństwa mieszkańcom Dolnego Śląska i okolicznych regionów dajemy możliwość zrobienia zakupów w najniższych cenach sezonu – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Właśnie teraz nasze sklepy przygotowały promocje, które zadowolą najbardziej wymagających łowców okazji.
Zniżki przygotowały zarówno sklepy odzieżowe, jak i marki sportowe, takie jak Adidas, Puma, Asics, czy Skechers, z którymi kojarzone są promocyjne zakupy na Granicznej 2 we Wrocławiu. Szukając inspiracji na aktywny czas na świeżym powietrzu warto wybrać się do salonów 4F, Outhorn, Salomon, czy Alpine Pro. W tych miejscach znajdziemy rozwiązania outdoorowe zarówno na lekką zimę jak i propozycje adresowane dla miłośników bardziej intensywnego spędzania czasu na górskich szlakach, a także spacerów wśród pokrytej szronem lub śniegiem zieleni w okolicznych parkach oraz lasach. Z kolei poszukującym bardziej eleganckich kreacji na pewno przypadnie do gustu oferta nowo otwartego salonu marki Solar, który w formule pop-up zaprasza klientki od dnia ponownego otwarcia centrum.
Kupuj bezpiecznie
Odwiedzając Wrocław Fashion Outlet należy pamiętać o obowiązku zasłaniania ust i nosa. - Zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości oraz pracowników to dla nas priorytet dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić wszystkim bezpieczne i udane zakupy – dodaje Katarzyna Warzecha z Wrocław Fashion Outlet. – Zachowujemy zalecane środki ostrożności i higieny. W tym celu wdrożyliśmy ponad 40 usprawnień. Udostępniamy płyny do dezynfekcji rąk przy wejściach oraz w toaletach. Utrzymujemy zwiększoną częstotliwość czyszczenia i dezynfekcji centrum, ze szczególnym uwzględnieniem toalet, wszelkich uchwytów, klamek. Nasz system wentylacyjny ma nie tylko wymienione filtry, ale także jest w nim tłoczone wyłącznie świeże powietrze z zewnątrz. Informację o dopuszczalnej liczbie klientów można znaleźć przy wejściu do centrum i każdego lokalu. Sprzedaż jedzenia odbywa się wyłącznie w opcji na wynos lub z dostawą, bez możliwości skorzystania z nich na terenie restauracji, kawiarni i centrum. Wysoki standard zarządzania i bezpieczeństwa we Wrocław Fashion Outlet w trakcie pandemii potwierdziła niezależna międzynarodowa firma certyfikująca Bureau Veritas, przyznając centrum certyfikat „Safer Shopping”.
Szukasz zimowych okazji? Przed wizytą we Wrocław Fashion Outlet zajrzyj na www.wroclawfashionoutlet.com i ciesz się bezpiecznymi zakupami.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.