Bezpieczne zakupy w Galerii Zaspa

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Święta za pasem. Nadszedł więc czas na przygotowania. Galeria Zaspa zaprasza do odwiedzin pasażu handlowego, w którym każdy znajdzie artykuły potrzebne do przyrządzenia wigilijnych potraw, jak również prezenty dla najbliższych. Zakupy w galerii są bezpieczne. Na terenie obowiązują zasady reżimu sanitarnego.
Galeria Zaspa to doskonałe miejsce na zakupy. To tu znajdują się sklepy i punkty usługowe, w których można załatwić wszystkie przedświąteczne sprawy. Market spożywczy, sklepy odzieżowe czy z tekstyliami, piekarnie, cukiernie, drogerie, apteka, kwiaciarnia, pralnia, bank, fryzjer oraz salon kosmetyczny – to tylko część z nich. Do 24 grudnia będzie można skorzystać z oferty Spiżarnia Lila proponującej regionalne produkty m.in. pieczywo na naturalnym zakwasie, wędliny, pasztety, ciasta, pierniczki. Na parkingu natomiast, sprzedawane są żywe choinki.
Do środy włącznie większość sklepów otwarta jest w godzinach 09:00-21:00. W Wigilię do godz. 13:00. 25, 26 oraz 27 grudnia pasaż handlowy będzie zamknięty. Aktualna lista otwartych lokali znajduje się na na fanpage’u na Facebooku.
Galeria Zaspa przypomina, że w dni powszednie w sklepach spożywczych, drogeriach oraz aptece obowiązują godziny dla seniorów. Od 10:00 do 12:00 zakupy w pasażu zrobią wyłącznie osoby powyżej 60 roku życia. Klienci muszą również pamiętać o obowiązujących zasadach. Na terenie sklepów o powierzchni do 100 mkw. może przebywać 1 osoba na 10 mkw. natomiast w lokalach powyżej 100 mkw. 1 osoba na 15 mkw. Klienci zobowiązani są również do zasłaniania nosa i ust oraz częstego używania płynu odkażającego bądź stosowania rękawiczek jednorazowych. Rekomendowane są również płatności bezgotówkowe (kartą płatniczą, telefonem, smartwatchem, BLIKiem).
Wszystkie aktualne informacje m.in. dotyczące funkcjonowania sklepów, dostępne są na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych - na fanpage’u Galerii Zaspa na Facebooku oraz profilu na Instagramie.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.