Bezpieczne zakupy we Wrocław Fashion Outlet
– Długo czekaliśmy na moment, w którym ponownie będziemy mogli otworzyć centrum dla naszych klientów. Dziś otwarcie zapowiedziało 56 sklepów. Ich lista jest aktualizowana na bieżąco na stronie internetowej centrum. W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w pełni stosujemy się do zalecanych przez stosowne organy środków ostrożności i higieny. Naszych gości również prosimy o zachowanie podstawowych zasad bezpieczeństwa – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. Przy wejściach do centrum i we wszystkich toaletach dostępny jest płyn do dezynfekcji. – Zdecydowaliśmy o zwiększeniu częstotliwości sprzątania i dezynfekcji - ze szczególnym uwzględnieniem toalet, uchwytów i klamek. Nasz system klimatyzacyjny ma nie tylko wymienione filtry, ale także będzie w nim tłoczone wyłącznie świeże powietrze z zewnątrz. Z myślą o osobach, które znajdą się w potrzebie zakupienia maseczki, przed wejściem głównym do centrum zainstalowaliśmy specjalny automat, w którym, poza maseczkami, można nabyć również żel do dezynfekcji, rękawiczki nitrylowe i wodę. Tego rodzaju produkty w swojej ofercie mają także sklepy znajdujące się na terenie outletu. Uruchomiliśmy bezkolizyjną organizację wejścia i wyjścia z centrum. Przed wejściem prosimy klientów o dezynfekcję rąk i skorzystanie z rękawiczek udostępnionych przez naszych najemców. Podczas zakupów zachęcamy do korzystania z płatności kartą, czy smartfonem, a także korzystania z naszego programu lojalnościowej za pośrednictwem aplikacji mobilnej – wyjaśnia Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet.
Zapewniamy bezpieczne zakupy
Zgodnie z nowymi wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa na terenie centrum zostanie ograniczona liczba klientów – w myśl zasady 1 osoba na 15 metrów kwadratowych. Informacja o indywidualnej dopuszczalnej liczbie gości zostanie oznaczona przy wejściu do każdego sklepu. Podczas zakupów o bezpieczeństwo klientów dbać będą pracownicy ochrony, do których zadań należy m.in. skrupulatny monitoring liczby osób na terenie obiektu. Podczas zakupów zalecane jest przestrzeganie zasad sanitarnych:
- Utrzymywanie odległości społecznej 2 metrów, nie dotyczy to rodzin robiących wspólnie zakupy (w centrum przypominać o tym będą specjalne oznaczenia podłogowe);
- Zasłanianie ust i nosa na terenie centrum i parkingu;
- Noszenie rękawiczek jednorazowych w sklepach;
- Powstrzymanie się od spożywania posiłków;
- Niekorzystanie ze stref odpoczynku (zdecydowaną większość mebli usunięto z pasażu).
W przypadku podejrzenia objawów COVID-19 zalecane jest przełożenie planowanej wizyty w centrum i pozostanie w domu. Zdrowie jest dzisiaj najważniejsze.
W restauracjach i kawiarniach kupowanie żywności jest możliwe wyłącznie na wynos i w ramach dostaw. Aktualnie klienci outletu mogą skorzystać z oferty restauracji Od Kuchni i McDrive przygotowującej posiłki w opcji na wynos. Szczegółowych informacji, m.in. na temat statusu otwarcia danego sklepu czy restauracji, z zachowaniem zasady społecznego dystansu, udziela Punkt Informacyjny Wrocław Fashion Outlet. Pytania można zadawać osobiście, ale także telefonicznie lub za pośrednictwem Facebooka.
Wrocław Fashion Outlet zaprasza na zakupy od poniedziałku do soboty w tymczasowych godzinach pracy – od 10:00 do 19:00. Informacje na temat otwartych sklepów, jak również szczegółowe zasady związane z bezpiecznymi zakupami dostępne są na stronie https://wroclawfashionoutlet.com/aktualnosci-i-trendy/otwarcie-4-maja
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.