Komunikaty PR

Bezpieczne zakupy we Wrocław Fashion Outlet

2020-05-04  |  09:00
Biuro prasowe

–  Długo czekaliśmy na moment, w którym ponownie będziemy mogli otworzyć centrum dla naszych klientów. Dziś otwarcie zapowiedziało 56 sklepów. Ich lista jest aktualizowana na bieżąco na stronie internetowej centrum. W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w pełni stosujemy się do zalecanych przez stosowne organy środków ostrożności i higieny. Naszych gości również prosimy o zachowanie podstawowych zasad bezpieczeństwa – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. Przy wejściach do centrum i we wszystkich toaletach dostępny jest płyn do dezynfekcji. – Zdecydowaliśmy o zwiększeniu częstotliwości sprzątania i dezynfekcji - ze szczególnym uwzględnieniem toalet, uchwytów i klamek. Nasz system klimatyzacyjny ma nie tylko wymienione  filtry, ale także będzie w nim tłoczone wyłącznie świeże powietrze z zewnątrz. Z myślą o osobach, które znajdą się w potrzebie zakupienia maseczki, przed wejściem głównym do centrum zainstalowaliśmy specjalny automat, w którym, poza maseczkami, można nabyć również żel do dezynfekcji, rękawiczki nitrylowe i wodę. Tego rodzaju produkty w swojej ofercie mają także sklepy znajdujące się na terenie outletu. Uruchomiliśmy bezkolizyjną organizację wejścia i wyjścia z centrum. Przed wejściem prosimy klientów o dezynfekcję rąk i skorzystanie z rękawiczek udostępnionych przez naszych najemców. Podczas zakupów zachęcamy do korzystania z płatności kartą, czy smartfonem, a także  korzystania z naszego programu lojalnościowej za pośrednictwem aplikacji mobilnej – wyjaśnia Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet.

Zapewniamy bezpieczne zakupy

Zgodnie z nowymi wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa na terenie centrum zostanie ograniczona liczba klientów – w myśl zasady 1 osoba na 15 metrów kwadratowych. Informacja o indywidualnej dopuszczalnej liczbie gości zostanie oznaczona przy wejściu do każdego sklepu. Podczas zakupów o bezpieczeństwo klientów dbać będą pracownicy ochrony, do których zadań należy m.in. skrupulatny monitoring liczby osób na terenie obiektu. Podczas zakupów zalecane jest przestrzeganie zasad sanitarnych:

  • Utrzymywanie odległości społecznej 2 metrów, nie dotyczy to rodzin robiących wspólnie zakupy (w centrum przypominać o tym będą specjalne oznaczenia podłogowe);
  • Zasłanianie ust i nosa na terenie centrum i parkingu;
  • Noszenie rękawiczek jednorazowych w sklepach;
  • Powstrzymanie się od spożywania posiłków;
  • Niekorzystanie ze stref odpoczynku (zdecydowaną większość mebli usunięto z pasażu).

W przypadku podejrzenia objawów COVID-19 zalecane jest przełożenie planowanej wizyty w centrum i pozostanie w domu. Zdrowie jest dzisiaj najważniejsze.

W restauracjach i kawiarniach kupowanie żywności jest możliwe wyłącznie na wynos i w ramach dostaw. Aktualnie klienci outletu mogą skorzystać z oferty restauracji Od Kuchni i McDrive przygotowującej posiłki w opcji na wynos. Szczegółowych informacji, m.in. na temat statusu otwarcia danego sklepu czy restauracji, z zachowaniem zasady społecznego dystansu, udziela Punkt Informacyjny Wrocław Fashion Outlet. Pytania można zadawać osobiście, ale także telefonicznie lub za pośrednictwem Facebooka.

Wrocław Fashion Outlet zaprasza na zakupy od poniedziałku do soboty w tymczasowych godzinach pracy – od 10:00 do 19:00. Informacje na temat otwartych sklepów, jak również szczegółowe zasady związane z bezpiecznymi zakupami dostępne są na stronie https://wroclawfashionoutlet.com/aktualnosci-i-trendy/otwarcie-4-maja

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.