Komunikaty PR

#BezpieczneZakupy, czyli w jaki sposób Galeria Młociny dba o zdrowie i bezpiecze

2020-11-23  |  14:00
Biuro prasowe

Galeria Młociny wprowadziła wiele rozwiązań, które mają na celu ochronę zdrowia i bezpieczeństwo klientów podczas zakupów. Poza regularną dezynfekcją oraz przeszkoleniem personelu z zakresu środków ostrożności w dobie epidemii warszawskie centrum handlowe zrealizowało również edukacyjny materiał wideo, który został opublikowany na kanale obiektu w serwisie YouTube.

 

#BezpieczneZakupy

Zdrowie i bezpieczeństwo odwiedzających stanowi dla Galerii Młociny priorytet. Na terenie obiektu stosowane są wszystkie środki bezpieczeństwa, a każda działalność przygotowana jest zgodnie z wytycznymi i normami sanitarnymi. Co więcej, na kanale warszawskiego centrum handlowego w serwisie YouTube ukazał się właśnie nowy materiał wideo, którego celem jest edukacja związana z przestrzeganiem zasad higieny oraz szerzenie świadomości na temat zaleceń sanitarnych. Personel galerii dba, by wszystkie części wspólne, a także elementy często dotykane – na przykład klamki i przyciski, były na bieżąco dezynfekowane przy wykorzystaniu specjalistycznych środków czystości. Toalety zostały wyposażone w preparaty dezynfekujące, a na ścianach umieszczono instrukcje informujące, jak skutecznie myć ręce. W trosce o zdrowie odwiedzających wprowadzono również ograniczenia w liczbie osób korzystających z wind. W wielu miejscach na terenie galerii zainstalowano płyny do dezynfekcji oraz tablice edukacyjne mówiące o tym, jak robić zakupy z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Galeria Młociny to przede wszystkim duża przestrzeń, która pozwala na zachowanie odpowiedniego dystansu, dzięki czemu klienci mogą czuć się swobodnie. By ułatwić funkcjonowanie i robienie zakupów, na witrynach każdego ze sklepów rozpisano również liczbę osób, które mogą znajdować się w tym samym czasie w lokalu. 

Więcej informacji o działaniach obiektu znajdziemy pod linkiem:

https://www.youtube.com/watch?v=zcmcOl7wPwE

 

#SpotkaniaiDania

Spotkania i Dania, czyli strefa gastronomiczna znajdująca się na drugim piętrze Galerii Młociny, realizuje zamówienia wyłączenie na wynos. Znajdziemy tu smaki z przeróżnych zakątków globu – zarówno orientalne, jak i kuchnię włoską, europejską, polską czy wegetariańską, a nawet opcje wegańskie. Wszyscy ci, którzy pragną wesprzeć gastronomię, z całą pewnością ucieszą się na widok licznych propozycji kulinarnych, które zdążyły już rozkochać w sobie podniebienia mieszkańców Warszawy. Co więcej, znajdujące się tu lokale gastronomiczne współpracują z platformami umożliwiającymi zamówienie jedzenia z dowozem do domu czy biura. Wśród nich: A.Blikle, Bobby Burger, Buena Vista Social Food, Burger King, Foods by Ann, Good Lood, Kebab King, KFC, McDonald’s, Menya Musashi, Nalewak, Papa Diego Świeży Meksyk, Pasibus, Pizza Hut Express, Salad Story, Thai Wok, Costa Coffee, Subway. Mieszkańcy Bielan i nie tylko mogą odetchnąć z ulgą – szefowie kuchni umilą zainteresowanym dzień pysznym jedzeniem, dowiezionym prosto pod drzwi. 

Galeria Młociny jest otwarta od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-22:00, a także w niedziele handlowe w godzinach 10:00-21:00. Wszystkie sklepy znajdujące się w galerii wznawiają swoją działalność już 28 listopada. Więcej informacji na temat bielańskiego centrum handlowego oraz o stosowanych środkach ostrożności znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy CH Focus z nową ofertą dla dzieci Biuro prasowe
2024-05-23 | 15:20

CH Focus z nową ofertą dla dzieci

Dobra wiadomość dla wszystkich dzieci i rodziców z Bydgoszczy oraz okolic! Już wkrótce w CH Focus swój stacjonarny salon otworzy popularna marka z zabawkami Yupi,
Zakupy Port Łódź ze Strefą Kibica
2024-05-21 | 10:45

Port Łódź ze Strefą Kibica

Już 14 czerwca w Niemczech startuje największe piłkarskie święto na Starym Kontynencie. Z tej okazji Port Łódź zaprasza do wspólnego kibicowania i wspierania Biało-Czerwonych
Zakupy Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!
2024-05-21 | 08:20

Sephora w Focusie w nowej, pięknej odsłonie!

Perfumeria Sephora w CH Focus właśnie przechodzi gruntowny remont. Jak przystało na tą markę, zaskakującą bogactwem i różnorodnością kosmetyków, także sam wystrój

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.