Komunikaty PR

#BezpieczneZakupy, czyli w jaki sposób Galeria Młociny dba o zdrowie i bezpiecze

2020-11-23  |  14:00
Biuro prasowe

Galeria Młociny wprowadziła wiele rozwiązań, które mają na celu ochronę zdrowia i bezpieczeństwo klientów podczas zakupów. Poza regularną dezynfekcją oraz przeszkoleniem personelu z zakresu środków ostrożności w dobie epidemii warszawskie centrum handlowe zrealizowało również edukacyjny materiał wideo, który został opublikowany na kanale obiektu w serwisie YouTube.

 

#BezpieczneZakupy

Zdrowie i bezpieczeństwo odwiedzających stanowi dla Galerii Młociny priorytet. Na terenie obiektu stosowane są wszystkie środki bezpieczeństwa, a każda działalność przygotowana jest zgodnie z wytycznymi i normami sanitarnymi. Co więcej, na kanale warszawskiego centrum handlowego w serwisie YouTube ukazał się właśnie nowy materiał wideo, którego celem jest edukacja związana z przestrzeganiem zasad higieny oraz szerzenie świadomości na temat zaleceń sanitarnych. Personel galerii dba, by wszystkie części wspólne, a także elementy często dotykane – na przykład klamki i przyciski, były na bieżąco dezynfekowane przy wykorzystaniu specjalistycznych środków czystości. Toalety zostały wyposażone w preparaty dezynfekujące, a na ścianach umieszczono instrukcje informujące, jak skutecznie myć ręce. W trosce o zdrowie odwiedzających wprowadzono również ograniczenia w liczbie osób korzystających z wind. W wielu miejscach na terenie galerii zainstalowano płyny do dezynfekcji oraz tablice edukacyjne mówiące o tym, jak robić zakupy z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Galeria Młociny to przede wszystkim duża przestrzeń, która pozwala na zachowanie odpowiedniego dystansu, dzięki czemu klienci mogą czuć się swobodnie. By ułatwić funkcjonowanie i robienie zakupów, na witrynach każdego ze sklepów rozpisano również liczbę osób, które mogą znajdować się w tym samym czasie w lokalu. 

Więcej informacji o działaniach obiektu znajdziemy pod linkiem:

https://www.youtube.com/watch?v=zcmcOl7wPwE

 

#SpotkaniaiDania

Spotkania i Dania, czyli strefa gastronomiczna znajdująca się na drugim piętrze Galerii Młociny, realizuje zamówienia wyłączenie na wynos. Znajdziemy tu smaki z przeróżnych zakątków globu – zarówno orientalne, jak i kuchnię włoską, europejską, polską czy wegetariańską, a nawet opcje wegańskie. Wszyscy ci, którzy pragną wesprzeć gastronomię, z całą pewnością ucieszą się na widok licznych propozycji kulinarnych, które zdążyły już rozkochać w sobie podniebienia mieszkańców Warszawy. Co więcej, znajdujące się tu lokale gastronomiczne współpracują z platformami umożliwiającymi zamówienie jedzenia z dowozem do domu czy biura. Wśród nich: A.Blikle, Bobby Burger, Buena Vista Social Food, Burger King, Foods by Ann, Good Lood, Kebab King, KFC, McDonald’s, Menya Musashi, Nalewak, Papa Diego Świeży Meksyk, Pasibus, Pizza Hut Express, Salad Story, Thai Wok, Costa Coffee, Subway. Mieszkańcy Bielan i nie tylko mogą odetchnąć z ulgą – szefowie kuchni umilą zainteresowanym dzień pysznym jedzeniem, dowiezionym prosto pod drzwi. 

Galeria Młociny jest otwarta od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-22:00, a także w niedziele handlowe w godzinach 10:00-21:00. Wszystkie sklepy znajdujące się w galerii wznawiają swoją działalność już 28 listopada. Więcej informacji na temat bielańskiego centrum handlowego oraz o stosowanych środkach ostrożności znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.