Komunikaty PR

#BezpieczneZakupy, czyli w jaki sposób Galeria Młociny dba o zdrowie i bezpiecze

2020-11-23  |  14:00
Biuro prasowe

Galeria Młociny wprowadziła wiele rozwiązań, które mają na celu ochronę zdrowia i bezpieczeństwo klientów podczas zakupów. Poza regularną dezynfekcją oraz przeszkoleniem personelu z zakresu środków ostrożności w dobie epidemii warszawskie centrum handlowe zrealizowało również edukacyjny materiał wideo, który został opublikowany na kanale obiektu w serwisie YouTube.

 

#BezpieczneZakupy

Zdrowie i bezpieczeństwo odwiedzających stanowi dla Galerii Młociny priorytet. Na terenie obiektu stosowane są wszystkie środki bezpieczeństwa, a każda działalność przygotowana jest zgodnie z wytycznymi i normami sanitarnymi. Co więcej, na kanale warszawskiego centrum handlowego w serwisie YouTube ukazał się właśnie nowy materiał wideo, którego celem jest edukacja związana z przestrzeganiem zasad higieny oraz szerzenie świadomości na temat zaleceń sanitarnych. Personel galerii dba, by wszystkie części wspólne, a także elementy często dotykane – na przykład klamki i przyciski, były na bieżąco dezynfekowane przy wykorzystaniu specjalistycznych środków czystości. Toalety zostały wyposażone w preparaty dezynfekujące, a na ścianach umieszczono instrukcje informujące, jak skutecznie myć ręce. W trosce o zdrowie odwiedzających wprowadzono również ograniczenia w liczbie osób korzystających z wind. W wielu miejscach na terenie galerii zainstalowano płyny do dezynfekcji oraz tablice edukacyjne mówiące o tym, jak robić zakupy z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Galeria Młociny to przede wszystkim duża przestrzeń, która pozwala na zachowanie odpowiedniego dystansu, dzięki czemu klienci mogą czuć się swobodnie. By ułatwić funkcjonowanie i robienie zakupów, na witrynach każdego ze sklepów rozpisano również liczbę osób, które mogą znajdować się w tym samym czasie w lokalu. 

Więcej informacji o działaniach obiektu znajdziemy pod linkiem:

https://www.youtube.com/watch?v=zcmcOl7wPwE

 

#SpotkaniaiDania

Spotkania i Dania, czyli strefa gastronomiczna znajdująca się na drugim piętrze Galerii Młociny, realizuje zamówienia wyłączenie na wynos. Znajdziemy tu smaki z przeróżnych zakątków globu – zarówno orientalne, jak i kuchnię włoską, europejską, polską czy wegetariańską, a nawet opcje wegańskie. Wszyscy ci, którzy pragną wesprzeć gastronomię, z całą pewnością ucieszą się na widok licznych propozycji kulinarnych, które zdążyły już rozkochać w sobie podniebienia mieszkańców Warszawy. Co więcej, znajdujące się tu lokale gastronomiczne współpracują z platformami umożliwiającymi zamówienie jedzenia z dowozem do domu czy biura. Wśród nich: A.Blikle, Bobby Burger, Buena Vista Social Food, Burger King, Foods by Ann, Good Lood, Kebab King, KFC, McDonald’s, Menya Musashi, Nalewak, Papa Diego Świeży Meksyk, Pasibus, Pizza Hut Express, Salad Story, Thai Wok, Costa Coffee, Subway. Mieszkańcy Bielan i nie tylko mogą odetchnąć z ulgą – szefowie kuchni umilą zainteresowanym dzień pysznym jedzeniem, dowiezionym prosto pod drzwi. 

Galeria Młociny jest otwarta od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-22:00, a także w niedziele handlowe w godzinach 10:00-21:00. Wszystkie sklepy znajdujące się w galerii wznawiają swoją działalność już 28 listopada. Więcej informacji na temat bielańskiego centrum handlowego oraz o stosowanych środkach ostrożności znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.