Komunikaty PR

„Bezpieczny Dzień Dziecka”. Magnolia Park organizuje rodzinny piknik

2023-06-01  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Zobacz, jak grają w piłkę młodzi wrocławianie i wrocławianki, przymierz strój policjanta i pokonaj 30-metrowy dmuchany tor przeszkód. Już w najbliższą sobotę (3 czerwca) na placu przed wejściem do Magnolia Park rusza piknik rodzinny z okazji Dnia Dziecka.

 

To będzie wyjątkowy dzień dla każdego dziecka. Wszystko za sprawą rodzinnego pikniku, który Magnolia Park organizuje razem z Komendą Miejską Policji we Wrocławiu. Na najmłodszych uczestników czeka wiele atrakcji, a także wata cukrowa, lemoniada, popcorn, lody i jabłka.

 

Co będzie się działo?

 

  • Międzykulturowy Turniej Piłki Nożnej

W turnieju będzie rywalizowało 8 mieszanych drużyn. Oznacza to, że na boisku zobaczymy zarówno młodych piłkarzy jak i piłkarki. Będą to dzieci w wieku od 7 do 9 lat, które zagrają w 8-osobowych drużynach (5 zawodników na boisku i 3 rezerwowych).  

To już szósta edycja Międzykulturowego Turnieju Piłki Nożnej, podczas którego dzieci pokazują, że można rywalizować ze sobą, jednocześnie świetnie się bawiąc – mówi mł. asp. Łukasz Raczkowski z Wydziału Prewencji i Patrolowego Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, który jest pomysłodawcą tego wydarzenia.

 

  • Pokazy sprzętu i rozmowy o bezpieczeństwie

Podczas pikniku będzie można porozmawiać z policjantami o zasadach ruchu drogowego, a także dowiedzieć się, jak zachować się podczas wypadku czy jak bezpiecznie spędzić wakacje nad wodą. Na miejscu zaparkują także radiowozy oraz wozy bojowe, a każdy chętny będzie mógł przymierzyć strój policjanta. Przed Magnolia Park pojawią się także: Żandarmeria Wojskowa, WOT i Wodne Służby Ratownicze.

 

  • Znakowanie rowerów

Podczas pikniku będzie można skorzystać z możliwości oznakowania swojego roweru przez policję. Trwa to zaledwie kilka minut, a każdy rowerzysta powinien mieć ze sobą dowód osobisty oraz dowód zakupu jednośladu.

 

  • Strefa Dmuchańców

Na wszystkie dzieci czekać będzie wyjątkowa Strefa Dmuchańców. Dostępne będą dmuchańce zarówno dla młodszych dzieci jak i nowość, czyli 30-metrowy dmuchany tor przeszkód dla starszych dzieci i dorosłych.

 

  • Strefa sportowa, w której znajdzie się m.in. stoisko Ślęzy Wrocław, gdzie będzie można wziąć udział w konkursach z nagrodami. Na strefie będzie można także przetestować sprzęt sportowy ze sklepu Decathlon, w tym bramki dla dzieci i łuki.

 

  • W pikniku udział wezmą też pracownicy Wrocławskiego Hospicjum dla Dzieci, którzy przygotują kiermasz z książkami. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na cele statutowe fundacji.

 

  • Na uczestników czeka także gra zręcznościowa z atrakcyjnymi nagrodami i animacje z malowania buziek i zaplatania kolorowych warkoczyków.

 

Dzieci, które w trakcie pikniku zbiorą 3 pieczątki na specjalnie przygotowanych kuponach, otrzymają atrakcyjne nagrody. 

 

Rodzinny piknik odbędzie się na placu przy wejściu do Magnolia Park od strony ulicy Legnickiej w godz. 10.00 – 16.00. Wszystkie atrakcje dla dzieci są bezpłatne.

 

Partnerami wydarzenia są: Starosta Powiatu Wrocławskiego, Komenda Miejska Policji we Wrocławiu, Żandarmeria Wojskowa, Supral, Wodne Służby Ratownicze, Tauron, PKO Bank Polski, LG Energy Solution, Ślęza Wrocław, Ochotnicza Straż Pożarna w Lutyni i Wojska Obrony Terytorialnej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.