Biedronka – już w czwartek w Porcie Łódź!

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Zaskakuje bogatą ofertą i przyjaznymi cenami na każdą kieszeń. Biedronka – bo o niej mowa – już w najbliższy czwartek, 11 marca, otworzy swoje podwoje dla Klientów w Porcie Łódź. Z tej okazji Centrum przygotowało konkurs, w ramach którego wygrać można jedną z 50 kart podarunkowych do wykorzystania na zakupy w nowo otwartym sklepie pod szyldem Biedronki.
Biedronka – codziennie w Porcie Łódź
W Porcie Łódź na dniach swój sklep otwiera Biedronka. Nowy operator spożywczy pojawi się w lokalu, w którym wcześniej funkcjonował Piotr i Paweł (zlokalizowanym w pobliżu Media Markt). Biedronka czynna będzie w Centrum już od godziny 7:00 do godziny 22:00 od poniedziałku do soboty. Natomiast w niedziele handlowe (najbliższa przypada na 31 marca) w godzinach 9:00 – 21:00. Bogaty wybór produktów i szeroka oferta sklepu sprawi, że pod jednym dachem szybko i wygodnie będzie można dokonać codziennych bieżących zakupów. Z myślą o komforcie Klientów zmotoryzowanych, do Biedronki będzie można szybko dotrzeć także z poziomu parkingu podziemnego. Zlokalizowane zostaną tu też wózki na zakupy, tak by po spakowaniu do samochodu wszystkich produktów, nie trzeba było odwozić wózka do sklepu. Zostawimy go w wyznaczonym do tego miejscu na parkingu. Wózki i koszyki dostępne będą także standardowo w samym sklepie. W Biedronce korzystać będzie można z dwóch rodzajów kas – tradycyjnych oraz samoobsługowych.
Podziel się przepisem i wygraj 100 zł na zakupy!
Z okazji otwarcia nowego sklepu, Port Łódź zaprasza Klientów do udziału w konkursie organizowanym na profilu Centrum na Facebooku. Zabawa potrwa do 20 marca, a wygrać będzie w niej można jedną z 50 kart podarunkowych na kwotę 100 zł do wydania na zakupy w Biedronce zlokalizowanej w Porcie Łódź. Co trzeba zrobić by wziąć udział w konkursie? Wejść na fanpage Portu Łódź na Facebooku, odnaleźć post konkursowy i zostawić pod nim komentarz z przepisem na swoje ulubione danie utrzymane w duchu zero waste. We wpisie konkursowym podajemy też listę zakupów – produktów dostępnych w Biedronce, za pomocą których stworzymy pyszny posiłek, jednocześnie kupując rozsądnie i nie marnując przy tym żywności. Autorzy 50 najlepszych przepisów zostaną nagrodzeni bonami na 100 zł do wykorzystania w nowo otwartym sklepie z logo Biedronki.
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej www.portlodz.pl.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.