biuro@openmedia.pl

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Wielkimi krokami zbliża się czas wyczekiwany przez wszystkich zakochanych, którzy właśnie w lutym obchodzą swoje święto. Celebrować ten dzień zamierza również Galeria Bronowice, która już 11 lutego zorganizuje Czekoladowe Walentynki. Na wszystkich zakochanych, ale również singli i osoby szukające drugiej połówki czekać będą wyjątkowe upominki.
Tegoroczny Dzień Świętego Walentego klienci Galerii Bronowice spędzą w niezwykle słodkiej atmosferze. Centrum handlowe przygotowało bowiem dla swoich gości specjalną akcję, podczas której będzie można otrzymać drobne upominki. Odbędzie się ona 11 lutego, w godz. 12:00 - 20:00. Aby wziąć udział w Czekoladowych Walentynkach, wystarczy zrobić zakupy za min. 100 zł, a następnie okazać dowód zakupu oraz pobraną aplikację Galerii Bronowice. Klienci, którzy spełnią te warunki obdarowani zostaną czekoladowym sercem, a także bonem rabatowym do wybranego przez siebie sklepu.
Nie są to jednak wszystkie atrakcje, które Galeria Bronowice przewiduje w tym dniu. Przy walentynkowym stoisku staną dwa instaboxy, które dadzą szansę na zdobycie kolejnych nagród. Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na zrobienie w nich kreatywnego zdjęcia, będą mieli okazję wziąć udział w konkursie organizowanym na Facebooku. Autorzy najciekawszych zdjęć zostaną nagrodzeni kartą podarunkową do Galerii Bronowice.
Więcej szczegółów na: www.galeriabronowice.pl

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.