Komunikaty PR

biuro@openmedia.pl

2023-02-06  |  14:45
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Wielkimi krokami zbliża się czas wyczekiwany przez wszystkich zakochanych, którzy właśnie w lutym obchodzą swoje święto. Celebrować ten dzień zamierza również Galeria Bronowice, która już 11 lutego zorganizuje Czekoladowe Walentynki. Na wszystkich zakochanych, ale również singli i osoby szukające drugiej połówki czekać będą wyjątkowe upominki.

Tegoroczny Dzień Świętego Walentego klienci Galerii Bronowice spędzą w niezwykle słodkiej atmosferze. Centrum handlowe przygotowało bowiem dla swoich gości specjalną akcję, podczas której będzie można otrzymać drobne upominki. Odbędzie się ona 11 lutego, w godz. 12:00 - 20:00. Aby wziąć udział w  Czekoladowych Walentynkach, wystarczy zrobić zakupy za min. 100 zł, a następnie okazać dowód zakupu oraz pobraną aplikację Galerii Bronowice. Klienci, którzy spełnią te warunki obdarowani zostaną czekoladowym sercem, a także bonem rabatowym do wybranego przez siebie sklepu. 

Nie są to jednak wszystkie atrakcje, które Galeria Bronowice przewiduje w tym dniu. Przy walentynkowym stoisku staną dwa instaboxy, które dadzą szansę na zdobycie kolejnych nagród. Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na zrobienie w nich kreatywnego zdjęcia, będą mieli okazję wziąć udział w konkursie organizowanym na Facebooku. Autorzy najciekawszych zdjęć zostaną nagrodzeni kartą podarunkową do Galerii Bronowice. 

Więcej szczegółów na: www.galeriabronowice.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.