biuro@openmedia.pl
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Wielkimi krokami zbliża się czas wyczekiwany przez wszystkich zakochanych, którzy właśnie w lutym obchodzą swoje święto. Celebrować ten dzień zamierza również Galeria Bronowice, która już 11 lutego zorganizuje Czekoladowe Walentynki. Na wszystkich zakochanych, ale również singli i osoby szukające drugiej połówki czekać będą wyjątkowe upominki.
Tegoroczny Dzień Świętego Walentego klienci Galerii Bronowice spędzą w niezwykle słodkiej atmosferze. Centrum handlowe przygotowało bowiem dla swoich gości specjalną akcję, podczas której będzie można otrzymać drobne upominki. Odbędzie się ona 11 lutego, w godz. 12:00 - 20:00. Aby wziąć udział w Czekoladowych Walentynkach, wystarczy zrobić zakupy za min. 100 zł, a następnie okazać dowód zakupu oraz pobraną aplikację Galerii Bronowice. Klienci, którzy spełnią te warunki obdarowani zostaną czekoladowym sercem, a także bonem rabatowym do wybranego przez siebie sklepu.
Nie są to jednak wszystkie atrakcje, które Galeria Bronowice przewiduje w tym dniu. Przy walentynkowym stoisku staną dwa instaboxy, które dadzą szansę na zdobycie kolejnych nagród. Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na zrobienie w nich kreatywnego zdjęcia, będą mieli okazję wziąć udział w konkursie organizowanym na Facebooku. Autorzy najciekawszych zdjęć zostaną nagrodzeni kartą podarunkową do Galerii Bronowice.
Więcej szczegółów na: www.galeriabronowice.pl
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.