biuro@openmedia.pl

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Wielkimi krokami zbliża się czas wyczekiwany przez wszystkich zakochanych, którzy właśnie w lutym obchodzą swoje święto. Celebrować ten dzień zamierza również Galeria Bronowice, która już 11 lutego zorganizuje Czekoladowe Walentynki. Na wszystkich zakochanych, ale również singli i osoby szukające drugiej połówki czekać będą wyjątkowe upominki.
Tegoroczny Dzień Świętego Walentego klienci Galerii Bronowice spędzą w niezwykle słodkiej atmosferze. Centrum handlowe przygotowało bowiem dla swoich gości specjalną akcję, podczas której będzie można otrzymać drobne upominki. Odbędzie się ona 11 lutego, w godz. 12:00 - 20:00. Aby wziąć udział w Czekoladowych Walentynkach, wystarczy zrobić zakupy za min. 100 zł, a następnie okazać dowód zakupu oraz pobraną aplikację Galerii Bronowice. Klienci, którzy spełnią te warunki obdarowani zostaną czekoladowym sercem, a także bonem rabatowym do wybranego przez siebie sklepu.
Nie są to jednak wszystkie atrakcje, które Galeria Bronowice przewiduje w tym dniu. Przy walentynkowym stoisku staną dwa instaboxy, które dadzą szansę na zdobycie kolejnych nagród. Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na zrobienie w nich kreatywnego zdjęcia, będą mieli okazję wziąć udział w konkursie organizowanym na Facebooku. Autorzy najciekawszych zdjęć zostaną nagrodzeni kartą podarunkową do Galerii Bronowice.
Więcej szczegółów na: www.galeriabronowice.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.