biuro@openmedia.pl
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Wielkimi krokami zbliża się czas wyczekiwany przez wszystkich zakochanych, którzy właśnie w lutym obchodzą swoje święto. Celebrować ten dzień zamierza również Galeria Bronowice, która już 11 lutego zorganizuje Czekoladowe Walentynki. Na wszystkich zakochanych, ale również singli i osoby szukające drugiej połówki czekać będą wyjątkowe upominki.
Tegoroczny Dzień Świętego Walentego klienci Galerii Bronowice spędzą w niezwykle słodkiej atmosferze. Centrum handlowe przygotowało bowiem dla swoich gości specjalną akcję, podczas której będzie można otrzymać drobne upominki. Odbędzie się ona 11 lutego, w godz. 12:00 - 20:00. Aby wziąć udział w Czekoladowych Walentynkach, wystarczy zrobić zakupy za min. 100 zł, a następnie okazać dowód zakupu oraz pobraną aplikację Galerii Bronowice. Klienci, którzy spełnią te warunki obdarowani zostaną czekoladowym sercem, a także bonem rabatowym do wybranego przez siebie sklepu.
Nie są to jednak wszystkie atrakcje, które Galeria Bronowice przewiduje w tym dniu. Przy walentynkowym stoisku staną dwa instaboxy, które dadzą szansę na zdobycie kolejnych nagród. Wszyscy klienci, którzy zdecydują się na zrobienie w nich kreatywnego zdjęcia, będą mieli okazję wziąć udział w konkursie organizowanym na Facebooku. Autorzy najciekawszych zdjęć zostaną nagrodzeni kartą podarunkową do Galerii Bronowice.
Więcej szczegółów na: www.galeriabronowice.pl
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.