Komunikaty PR

Biżuteria TOUS pod choinkę

2022-12-20  |  15:36
Biuro prasowe

Piękna, stylowa biżuteria wykonana ze złota lub srebra, wzbogacona szlachetnymi kamieniami, a do tego różnorodne modele torebek i modnych dodatków, jednym słowem wszystko to, co sprawi radość każdej kobiecie. Wyjątkową świąteczną ofertę dla pań przygotował TOUS, nowo otwarty butik w Galerii Dominikańskiej zajmujący powierzchnię 84 mkw. Salon tej znanej hiszpańskiej marki biżuteryjnej znajduje się na poziomie „0”, w pobliżu salonów Venezia i iSpot. Z okazji świąt czeka w nim mnóstwo wspaniałych pomysłów na prezent.

 

Jednym z ulubionych i najpopularniejszych upominków dla pań jest biżuteria. Jej zakup bardzo często jest wyrazem głębokich uczuć i przywiązania. Wyroby jubilerskie wręcza się także w ramach wdzięczności czy podziękowania. Biżuteria jest także wspaniałym prezentem pod choinkę. Z szerokiej oferty popularnej marki biżuteryjnej mogą skorzystać w okresie przedświątecznym wrocławianie odwiedzający Galerię Dominikańską. TOUS to luksusowa marka, w ofercie której znajdują się pierścionki, bransoletki, kolczyki, naszyjniki, łańcuszki oraz zawieszki. Firma oferuje także szeroki przekrój wyrobów z galanterii skórzanej, torebek, perfum, zegarków, okularów, walizek, portfeli, szali oraz wielu innych stylowych dodatków. Dzięki dużej różnorodności, produkty TOUS stworzone są dla każdej kobiety oraz idealnie nadają się na każdą okazję – w codziennych sytuacjach, podczas weekendowych wyjazdów czy w trakcie wieczorowych wyjść.

 

– Okres przedświąteczny, a przy tym intensywne poszukiwanie wyjątkowych prezentów pod choinkę dla najbliższych osób, może okazać się stresujące i czasochłonne. Z pomocą przychodzi oferta hiszpańskiej marki TOUS. Biżuteria i dodatki ze świątecznej kolekcji to zawsze trafiony pomysł dla każdej kobietymówi Ewa Hiller, dyrektor Galerii Dominikańskiej.

 

Symbolem hiszpańskiej marki jest znany na całym świecie miś. Misie TOUS są wykonywane ręcznie z dbałością o najmniejszy szczegół. Jednak biżuteria TOUS to nie tylko misie – to także inne wyjątkowe motywy i symbole, spośród których każda kobieta znajdzie coś wyjątkowego dla siebie, natomiast mężczyzna zyskuje zawsze trafiony prezent dla wyjątkowej osoby.

 

Ambasadorkami marki TOUS zostało wiele, topowych polskich gwiazd. Tej wiosny grono sławnych ambasadorek powiększyło się o dwie, kolejne Polki: influencerkę Julię Kuczyńską oraz młodą wokalistkę Roksanę Węgiel. TOUS to marka kojarzona przede wszystkim z unikalnym, efektowym, nowoczesnym designem i wysokiej jakości wyrobami.

 

 

Więcej informacji na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.