Biżuteria TOUS pod choinkę
Piękna, stylowa biżuteria wykonana ze złota lub srebra, wzbogacona szlachetnymi kamieniami, a do tego różnorodne modele torebek i modnych dodatków, jednym słowem wszystko to, co sprawi radość każdej kobiecie. Wyjątkową świąteczną ofertę dla pań przygotował TOUS, nowo otwarty butik w Galerii Dominikańskiej zajmujący powierzchnię 84 mkw. Salon tej znanej hiszpańskiej marki biżuteryjnej znajduje się na poziomie „0”, w pobliżu salonów Venezia i iSpot. Z okazji świąt czeka w nim mnóstwo wspaniałych pomysłów na prezent.
Jednym z ulubionych i najpopularniejszych upominków dla pań jest biżuteria. Jej zakup bardzo często jest wyrazem głębokich uczuć i przywiązania. Wyroby jubilerskie wręcza się także w ramach wdzięczności czy podziękowania. Biżuteria jest także wspaniałym prezentem pod choinkę. Z szerokiej oferty popularnej marki biżuteryjnej mogą skorzystać w okresie przedświątecznym wrocławianie odwiedzający Galerię Dominikańską. TOUS to luksusowa marka, w ofercie której znajdują się pierścionki, bransoletki, kolczyki, naszyjniki, łańcuszki oraz zawieszki. Firma oferuje także szeroki przekrój wyrobów z galanterii skórzanej, torebek, perfum, zegarków, okularów, walizek, portfeli, szali oraz wielu innych stylowych dodatków. Dzięki dużej różnorodności, produkty TOUS stworzone są dla każdej kobiety oraz idealnie nadają się na każdą okazję – w codziennych sytuacjach, podczas weekendowych wyjazdów czy w trakcie wieczorowych wyjść.
– Okres przedświąteczny, a przy tym intensywne poszukiwanie wyjątkowych prezentów pod choinkę dla najbliższych osób, może okazać się stresujące i czasochłonne. Z pomocą przychodzi oferta hiszpańskiej marki TOUS. Biżuteria i dodatki ze świątecznej kolekcji to zawsze trafiony pomysł dla każdej kobiety – mówi Ewa Hiller, dyrektor Galerii Dominikańskiej.
Symbolem hiszpańskiej marki jest znany na całym świecie miś. Misie TOUS są wykonywane ręcznie z dbałością o najmniejszy szczegół. Jednak biżuteria TOUS to nie tylko misie – to także inne wyjątkowe motywy i symbole, spośród których każda kobieta znajdzie coś wyjątkowego dla siebie, natomiast mężczyzna zyskuje zawsze trafiony prezent dla wyjątkowej osoby.
Ambasadorkami marki TOUS zostało wiele, topowych polskich gwiazd. Tej wiosny grono sławnych ambasadorek powiększyło się o dwie, kolejne Polki: influencerkę Julię Kuczyńską oraz młodą wokalistkę Roksanę Węgiel. TOUS to marka kojarzona przede wszystkim z unikalnym, efektowym, nowoczesnym designem i wysokiej jakości wyrobami.
Więcej informacji na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.