Biżuteria TOUS pod choinkę
Piękna, stylowa biżuteria wykonana ze złota lub srebra, wzbogacona szlachetnymi kamieniami, a do tego różnorodne modele torebek i modnych dodatków, jednym słowem wszystko to, co sprawi radość każdej kobiecie. Wyjątkową świąteczną ofertę dla pań przygotował TOUS, nowo otwarty butik w Galerii Dominikańskiej zajmujący powierzchnię 84 mkw. Salon tej znanej hiszpańskiej marki biżuteryjnej znajduje się na poziomie „0”, w pobliżu salonów Venezia i iSpot. Z okazji świąt czeka w nim mnóstwo wspaniałych pomysłów na prezent.
Jednym z ulubionych i najpopularniejszych upominków dla pań jest biżuteria. Jej zakup bardzo często jest wyrazem głębokich uczuć i przywiązania. Wyroby jubilerskie wręcza się także w ramach wdzięczności czy podziękowania. Biżuteria jest także wspaniałym prezentem pod choinkę. Z szerokiej oferty popularnej marki biżuteryjnej mogą skorzystać w okresie przedświątecznym wrocławianie odwiedzający Galerię Dominikańską. TOUS to luksusowa marka, w ofercie której znajdują się pierścionki, bransoletki, kolczyki, naszyjniki, łańcuszki oraz zawieszki. Firma oferuje także szeroki przekrój wyrobów z galanterii skórzanej, torebek, perfum, zegarków, okularów, walizek, portfeli, szali oraz wielu innych stylowych dodatków. Dzięki dużej różnorodności, produkty TOUS stworzone są dla każdej kobiety oraz idealnie nadają się na każdą okazję – w codziennych sytuacjach, podczas weekendowych wyjazdów czy w trakcie wieczorowych wyjść.
– Okres przedświąteczny, a przy tym intensywne poszukiwanie wyjątkowych prezentów pod choinkę dla najbliższych osób, może okazać się stresujące i czasochłonne. Z pomocą przychodzi oferta hiszpańskiej marki TOUS. Biżuteria i dodatki ze świątecznej kolekcji to zawsze trafiony pomysł dla każdej kobiety – mówi Ewa Hiller, dyrektor Galerii Dominikańskiej.
Symbolem hiszpańskiej marki jest znany na całym świecie miś. Misie TOUS są wykonywane ręcznie z dbałością o najmniejszy szczegół. Jednak biżuteria TOUS to nie tylko misie – to także inne wyjątkowe motywy i symbole, spośród których każda kobieta znajdzie coś wyjątkowego dla siebie, natomiast mężczyzna zyskuje zawsze trafiony prezent dla wyjątkowej osoby.
Ambasadorkami marki TOUS zostało wiele, topowych polskich gwiazd. Tej wiosny grono sławnych ambasadorek powiększyło się o dwie, kolejne Polki: influencerkę Julię Kuczyńską oraz młodą wokalistkę Roksanę Węgiel. TOUS to marka kojarzona przede wszystkim z unikalnym, efektowym, nowoczesnym designem i wysokiej jakości wyrobami.
Więcej informacji na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.