Komunikaty PR

Biżuteria TOUS pod choinkę

2022-12-20  |  15:36
Biuro prasowe

Piękna, stylowa biżuteria wykonana ze złota lub srebra, wzbogacona szlachetnymi kamieniami, a do tego różnorodne modele torebek i modnych dodatków, jednym słowem wszystko to, co sprawi radość każdej kobiecie. Wyjątkową świąteczną ofertę dla pań przygotował TOUS, nowo otwarty butik w Galerii Dominikańskiej zajmujący powierzchnię 84 mkw. Salon tej znanej hiszpańskiej marki biżuteryjnej znajduje się na poziomie „0”, w pobliżu salonów Venezia i iSpot. Z okazji świąt czeka w nim mnóstwo wspaniałych pomysłów na prezent.

 

Jednym z ulubionych i najpopularniejszych upominków dla pań jest biżuteria. Jej zakup bardzo często jest wyrazem głębokich uczuć i przywiązania. Wyroby jubilerskie wręcza się także w ramach wdzięczności czy podziękowania. Biżuteria jest także wspaniałym prezentem pod choinkę. Z szerokiej oferty popularnej marki biżuteryjnej mogą skorzystać w okresie przedświątecznym wrocławianie odwiedzający Galerię Dominikańską. TOUS to luksusowa marka, w ofercie której znajdują się pierścionki, bransoletki, kolczyki, naszyjniki, łańcuszki oraz zawieszki. Firma oferuje także szeroki przekrój wyrobów z galanterii skórzanej, torebek, perfum, zegarków, okularów, walizek, portfeli, szali oraz wielu innych stylowych dodatków. Dzięki dużej różnorodności, produkty TOUS stworzone są dla każdej kobiety oraz idealnie nadają się na każdą okazję – w codziennych sytuacjach, podczas weekendowych wyjazdów czy w trakcie wieczorowych wyjść.

 

– Okres przedświąteczny, a przy tym intensywne poszukiwanie wyjątkowych prezentów pod choinkę dla najbliższych osób, może okazać się stresujące i czasochłonne. Z pomocą przychodzi oferta hiszpańskiej marki TOUS. Biżuteria i dodatki ze świątecznej kolekcji to zawsze trafiony pomysł dla każdej kobietymówi Ewa Hiller, dyrektor Galerii Dominikańskiej.

 

Symbolem hiszpańskiej marki jest znany na całym świecie miś. Misie TOUS są wykonywane ręcznie z dbałością o najmniejszy szczegół. Jednak biżuteria TOUS to nie tylko misie – to także inne wyjątkowe motywy i symbole, spośród których każda kobieta znajdzie coś wyjątkowego dla siebie, natomiast mężczyzna zyskuje zawsze trafiony prezent dla wyjątkowej osoby.

 

Ambasadorkami marki TOUS zostało wiele, topowych polskich gwiazd. Tej wiosny grono sławnych ambasadorek powiększyło się o dwie, kolejne Polki: influencerkę Julię Kuczyńską oraz młodą wokalistkę Roksanę Węgiel. TOUS to marka kojarzona przede wszystkim z unikalnym, efektowym, nowoczesnym designem i wysokiej jakości wyrobami.

 

 

Więcej informacji na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.