Biżuteria TOUS pod choinkę
Piękna, stylowa biżuteria wykonana ze złota lub srebra, wzbogacona szlachetnymi kamieniami, a do tego różnorodne modele torebek i modnych dodatków, jednym słowem wszystko to, co sprawi radość każdej kobiecie. Wyjątkową świąteczną ofertę dla pań przygotował TOUS, nowo otwarty butik w Galerii Dominikańskiej zajmujący powierzchnię 84 mkw. Salon tej znanej hiszpańskiej marki biżuteryjnej znajduje się na poziomie „0”, w pobliżu salonów Venezia i iSpot. Z okazji świąt czeka w nim mnóstwo wspaniałych pomysłów na prezent.
Jednym z ulubionych i najpopularniejszych upominków dla pań jest biżuteria. Jej zakup bardzo często jest wyrazem głębokich uczuć i przywiązania. Wyroby jubilerskie wręcza się także w ramach wdzięczności czy podziękowania. Biżuteria jest także wspaniałym prezentem pod choinkę. Z szerokiej oferty popularnej marki biżuteryjnej mogą skorzystać w okresie przedświątecznym wrocławianie odwiedzający Galerię Dominikańską. TOUS to luksusowa marka, w ofercie której znajdują się pierścionki, bransoletki, kolczyki, naszyjniki, łańcuszki oraz zawieszki. Firma oferuje także szeroki przekrój wyrobów z galanterii skórzanej, torebek, perfum, zegarków, okularów, walizek, portfeli, szali oraz wielu innych stylowych dodatków. Dzięki dużej różnorodności, produkty TOUS stworzone są dla każdej kobiety oraz idealnie nadają się na każdą okazję – w codziennych sytuacjach, podczas weekendowych wyjazdów czy w trakcie wieczorowych wyjść.
– Okres przedświąteczny, a przy tym intensywne poszukiwanie wyjątkowych prezentów pod choinkę dla najbliższych osób, może okazać się stresujące i czasochłonne. Z pomocą przychodzi oferta hiszpańskiej marki TOUS. Biżuteria i dodatki ze świątecznej kolekcji to zawsze trafiony pomysł dla każdej kobiety – mówi Ewa Hiller, dyrektor Galerii Dominikańskiej.
Symbolem hiszpańskiej marki jest znany na całym świecie miś. Misie TOUS są wykonywane ręcznie z dbałością o najmniejszy szczegół. Jednak biżuteria TOUS to nie tylko misie – to także inne wyjątkowe motywy i symbole, spośród których każda kobieta znajdzie coś wyjątkowego dla siebie, natomiast mężczyzna zyskuje zawsze trafiony prezent dla wyjątkowej osoby.
Ambasadorkami marki TOUS zostało wiele, topowych polskich gwiazd. Tej wiosny grono sławnych ambasadorek powiększyło się o dwie, kolejne Polki: influencerkę Julię Kuczyńską oraz młodą wokalistkę Roksanę Węgiel. TOUS to marka kojarzona przede wszystkim z unikalnym, efektowym, nowoczesnym designem i wysokiej jakości wyrobami.
Więcej informacji na stronie: https://galeria-dominikanska.pl/

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.