Black Friday w CentrumRowerowe.pl
Dadelo S. A.
Podleśna 17
85-145 Bydgoszcz
pr|dadelo.pl| |pr|dadelo.pl
607 758 657
https://ir.dadelo.pl/
Na co warto polować w tym roku
Sklep internetowy CentrumRowerowe.pl kolejny już raz weźmie udział w akcji Black Friday, obniżając ceny swojego asortymentu. Zniżki obejmą najchętniej wybierane produkty, takie jak np. rowery, trenażery, odzież, kaski, okulary, buty, części czy akcesoria rowerowe. Osoby szukające roweru będą miały okazję kupić taniej wyposażony w koszyk miejski model Embassy Silverly Deluxe. Obniżone zostaną również ceny trenażerów rowerowych, m.in. Eyen Fluid Sport, odzieży rowerowej, w tym koszulek marek FOX, Rogelli, Ale Cycling, akcesoriów i części rowerowych, np. amortyzatorów Rock Shox SID SL Select Charger RL.
Warto skorzystać z promocji na Black Friday, ponieważ często jest to jedyna okazja w roku, aby zapłacić mniej za wymarzone produkty i uzupełnić swój rowerowy ekwipunek. Zwłaszcza że oferta jest godna uwagi.
Black Firday – skąd wzięła się ta tradycja?
Nazwa święta wywodzi się prawdopodobnie ze Stanów Zjednoczonych, a dokładnie z Filadelfii, gdzie w latach 60’ ubiegłego wieku terminu „Black Friday” użyli policjanci, podsumowując w ten sposób korki i tłum osób, które wielką gromadą ruszyły na przedświąteczne zakupy. Jako określenie konkretnego dnia po raz pierwszy użyto wyrażenia „Black Friday” w magazynie The New York Times.
W Polsce tradycja Black Friday rozpoczęła się w roku 2015. Od razu jednak przyjęła się w świadomości konsumentów i od tego czasu jest kultywowana cyklicznie. Polacy bardzo chętnie korzystają z dużych przecen, często czekając z nabyciem wymarzonej rzeczy właśnie na ten konkretny dzień. Wiele osób wykorzystuje również promocje, aby nieco zaoszczędzić na prezentach kupowanych na Gwiazdkę.
Produkty dostępne w ramach Black Friday znaleźć będzie można na stronie: https://www.centrumrowerowe.pl/okazje/black-friday/

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.