Komunikaty PR

Black Friday w CentrumRowerowe.pl

2022-11-07  |  07:30
Biuro prasowe
Kontakt
Patrycja Adamczyk
Dadelo S. A.

Podleśna 17
85-145 Bydgoszcz
pr|dadelo.pl| |pr|dadelo.pl
607 758 657
https://ir.dadelo.pl/

Na co warto polować w tym roku

Sklep internetowy CentrumRowerowe.pl kolejny już raz weźmie udział w akcji Black Friday, obniżając ceny swojego asortymentu. Zniżki obejmą najchętniej wybierane produkty, takie jak np. rowery, trenażery, odzież, kaski, okulary, buty, części czy akcesoria rowerowe. Osoby szukające roweru będą miały okazję kupić taniej wyposażony w koszyk miejski model Embassy Silverly Deluxe. Obniżone zostaną również ceny trenażerów rowerowych, m.in. Eyen Fluid Sport, odzieży rowerowej, w tym koszulek marek FOX, Rogelli, Ale Cycling, akcesoriów i części rowerowych, np. amortyzatorów Rock Shox SID SL Select Charger RL.

Warto skorzystać z promocji na Black Friday, ponieważ często jest to jedyna okazja w roku, aby zapłacić mniej za wymarzone produkty i uzupełnić swój rowerowy ekwipunek. Zwłaszcza że oferta jest godna uwagi.

Black Firday – skąd wzięła się ta tradycja?

Nazwa święta wywodzi się prawdopodobnie ze Stanów Zjednoczonych, a dokładnie z Filadelfii, gdzie w latach 60’ ubiegłego wieku terminu „Black Friday” użyli policjanci, podsumowując w ten sposób korki i tłum osób, które wielką gromadą ruszyły na przedświąteczne zakupy. Jako określenie konkretnego dnia po raz pierwszy użyto wyrażenia „Black Friday” w magazynie The New York Times.

W Polsce tradycja Black Friday rozpoczęła się w roku 2015. Od razu jednak przyjęła się w świadomości konsumentów i od tego czasu jest kultywowana cyklicznie. Polacy bardzo chętnie korzystają z dużych przecen, często czekając z nabyciem wymarzonej rzeczy właśnie na ten konkretny dzień. Wiele osób wykorzystuje również promocje, aby nieco zaoszczędzić na prezentach kupowanych na Gwiazdkę.

Produkty dostępne w ramach Black Friday znaleźć będzie można na stronie: https://www.centrumrowerowe.pl/okazje/black-friday/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Dadelo S. A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.