Komunikaty PR

Black Friday w CentrumRowerowe.pl

2022-11-07  |  07:30
Biuro prasowe
Kontakt
Patrycja Adamczyk
Dadelo S. A.

Podleśna 17
85-145 Bydgoszcz
pr|dadelo.pl| |pr|dadelo.pl
607 758 657
https://ir.dadelo.pl/

Na co warto polować w tym roku

Sklep internetowy CentrumRowerowe.pl kolejny już raz weźmie udział w akcji Black Friday, obniżając ceny swojego asortymentu. Zniżki obejmą najchętniej wybierane produkty, takie jak np. rowery, trenażery, odzież, kaski, okulary, buty, części czy akcesoria rowerowe. Osoby szukające roweru będą miały okazję kupić taniej wyposażony w koszyk miejski model Embassy Silverly Deluxe. Obniżone zostaną również ceny trenażerów rowerowych, m.in. Eyen Fluid Sport, odzieży rowerowej, w tym koszulek marek FOX, Rogelli, Ale Cycling, akcesoriów i części rowerowych, np. amortyzatorów Rock Shox SID SL Select Charger RL.

Warto skorzystać z promocji na Black Friday, ponieważ często jest to jedyna okazja w roku, aby zapłacić mniej za wymarzone produkty i uzupełnić swój rowerowy ekwipunek. Zwłaszcza że oferta jest godna uwagi.

Black Firday – skąd wzięła się ta tradycja?

Nazwa święta wywodzi się prawdopodobnie ze Stanów Zjednoczonych, a dokładnie z Filadelfii, gdzie w latach 60’ ubiegłego wieku terminu „Black Friday” użyli policjanci, podsumowując w ten sposób korki i tłum osób, które wielką gromadą ruszyły na przedświąteczne zakupy. Jako określenie konkretnego dnia po raz pierwszy użyto wyrażenia „Black Friday” w magazynie The New York Times.

W Polsce tradycja Black Friday rozpoczęła się w roku 2015. Od razu jednak przyjęła się w świadomości konsumentów i od tego czasu jest kultywowana cyklicznie. Polacy bardzo chętnie korzystają z dużych przecen, często czekając z nabyciem wymarzonej rzeczy właśnie na ten konkretny dzień. Wiele osób wykorzystuje również promocje, aby nieco zaoszczędzić na prezentach kupowanych na Gwiazdkę.

Produkty dostępne w ramach Black Friday znaleźć będzie można na stronie: https://www.centrumrowerowe.pl/okazje/black-friday/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Dadelo S. A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.