Komunikaty PR

Black Friday w Atrium Mosty!

2021-11-25  |  16:16
Biuro prasowe

Nie przegap Black Friday w Atrium Mosty! Przeceniony sweter z najnowszej kolekcji, markowe buty po okazyjnej cenie, ulubione perfumy z rabatem oraz wiele innych okazji zakupowych czeka na klientów płockiego centrum handlowego 26 listopada. Podczas wyprzedaży większość punktów handlowych zaplanowała specjalne przeceny sięgające od kilkunastu do 50%, a w niektórych salonach nawet do 80% zniżki.

 

Wyprzedażowe szaleństwo zbliża się wielkimi krokami! Black Friday, czyli globalny festiwal promocji i rabatów, rozpocznie się w Atrium Mosty w najbliższy piątek, 26 listopada. To idealna okazja, aby skorzystać z atrakcyjnych przecen na różne artykuły. A jest w czym wybierać. Klienci znajdą szeroki asortyment produktów z różnych segmentów, jak obuwie, odzież, bielizna, kosmetyki czy elektronika, a wszystko w wyjątkowych cenach.

 

W ramach Black Friday atrakcyjne rabaty na część asortymentu przygotowały m.in. popularne sieciówki: 50 Style, Big Star, Carry, Diverse, House, Monnari, Sinsay i Top Secret, jak również sklepy dla dzieci (Bartuś, Reserved Kids, Smyk). Niższe ceny na wybrane produkty zaoferowały także marki sportowe (4F i Martes Sport), sklep z  bielizną damską (Gatta) oraz modowe marki dla kobiet (Fashion Lab, Midori, Moda i Styl). Przeceny zapowiedziały salony z biżuterią (Argentum, Diam’or) i z obuwiem (CCC). Promocje szykują również drogerie Hebe i Rossmann. Obniżki, nawet do 80% przeceny, przygotował także Media Expert na wybrane produkty elektroniki, sprzęt AGD, RTV i komputerowy. Warto śledzić stronę Atrium Mosty, gdyż okazyjne ceny zaproponują także inne sklepy oraz  punkty usługowe znajdujące się na terenie galerii.

 

– Black Friday to wyjątkowy dzień w roku, do którego Polacy zdążyli się już przyzwyczaić i na który z  niecierpliwością czekają. Dla wielu z nas to okazja, aby dokonać zaplanowanego wcześniej zakupu sprzętu czy nowych części garderoby z dużym rabatem. Dlatego gorąco zachęcamy płocczan do odwiedzenia naszego centrum w ostatnim tygodniu listopada, gdzie znajdą mnóstwo okazji zakupowych. Dodatkowo będą mogli zajrzeć do ulubionych sklepów, aby nacieszyć oko najnowszymi trendami i najmodniejszymi fasonami w sezonie zimowym, a przy tym skorzystać z  atrakcyjnych przecen - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.

 

Akcja wyprzedażowa zaplanowana jest 26 listopada, natomiast w niektórych sklepach oferty promocyjne potrwają dłużej.

Więcej informacji na temat aktualnych promocji można znaleźć na stronie Atrium Mosty w zakładce promocje oraz Black Friday.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.