Black Friday w Atrium Mosty!
Nie przegap Black Friday w Atrium Mosty! Przeceniony sweter z najnowszej kolekcji, markowe buty po okazyjnej cenie, ulubione perfumy z rabatem oraz wiele innych okazji zakupowych czeka na klientów płockiego centrum handlowego 26 listopada. Podczas wyprzedaży większość punktów handlowych zaplanowała specjalne przeceny sięgające od kilkunastu do 50%, a w niektórych salonach nawet do 80% zniżki.
Wyprzedażowe szaleństwo zbliża się wielkimi krokami! Black Friday, czyli globalny festiwal promocji i rabatów, rozpocznie się w Atrium Mosty w najbliższy piątek, 26 listopada. To idealna okazja, aby skorzystać z atrakcyjnych przecen na różne artykuły. A jest w czym wybierać. Klienci znajdą szeroki asortyment produktów z różnych segmentów, jak obuwie, odzież, bielizna, kosmetyki czy elektronika, a wszystko w wyjątkowych cenach.
W ramach Black Friday atrakcyjne rabaty na część asortymentu przygotowały m.in. popularne sieciówki: 50 Style, Big Star, Carry, Diverse, House, Monnari, Sinsay i Top Secret, jak również sklepy dla dzieci (Bartuś, Reserved Kids, Smyk). Niższe ceny na wybrane produkty zaoferowały także marki sportowe (4F i Martes Sport), sklep z bielizną damską (Gatta) oraz modowe marki dla kobiet (Fashion Lab, Midori, Moda i Styl). Przeceny zapowiedziały salony z biżuterią (Argentum, Diam’or) i z obuwiem (CCC). Promocje szykują również drogerie Hebe i Rossmann. Obniżki, nawet do 80% przeceny, przygotował także Media Expert na wybrane produkty elektroniki, sprzęt AGD, RTV i komputerowy. Warto śledzić stronę Atrium Mosty, gdyż okazyjne ceny zaproponują także inne sklepy oraz punkty usługowe znajdujące się na terenie galerii.
– Black Friday to wyjątkowy dzień w roku, do którego Polacy zdążyli się już przyzwyczaić i na który z niecierpliwością czekają. Dla wielu z nas to okazja, aby dokonać zaplanowanego wcześniej zakupu sprzętu czy nowych części garderoby z dużym rabatem. Dlatego gorąco zachęcamy płocczan do odwiedzenia naszego centrum w ostatnim tygodniu listopada, gdzie znajdą mnóstwo okazji zakupowych. Dodatkowo będą mogli zajrzeć do ulubionych sklepów, aby nacieszyć oko najnowszymi trendami i najmodniejszymi fasonami w sezonie zimowym, a przy tym skorzystać z atrakcyjnych przecen - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.
Akcja wyprzedażowa zaplanowana jest 26 listopada, natomiast w niektórych sklepach oferty promocyjne potrwają dłużej.
Więcej informacji na temat aktualnych promocji można znaleźć na stronie Atrium Mosty w zakładce promocje oraz Black Friday.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.