Black Friday w Atrium Mosty!
Nie przegap Black Friday w Atrium Mosty! Przeceniony sweter z najnowszej kolekcji, markowe buty po okazyjnej cenie, ulubione perfumy z rabatem oraz wiele innych okazji zakupowych czeka na klientów płockiego centrum handlowego 26 listopada. Podczas wyprzedaży większość punktów handlowych zaplanowała specjalne przeceny sięgające od kilkunastu do 50%, a w niektórych salonach nawet do 80% zniżki.
Wyprzedażowe szaleństwo zbliża się wielkimi krokami! Black Friday, czyli globalny festiwal promocji i rabatów, rozpocznie się w Atrium Mosty w najbliższy piątek, 26 listopada. To idealna okazja, aby skorzystać z atrakcyjnych przecen na różne artykuły. A jest w czym wybierać. Klienci znajdą szeroki asortyment produktów z różnych segmentów, jak obuwie, odzież, bielizna, kosmetyki czy elektronika, a wszystko w wyjątkowych cenach.
W ramach Black Friday atrakcyjne rabaty na część asortymentu przygotowały m.in. popularne sieciówki: 50 Style, Big Star, Carry, Diverse, House, Monnari, Sinsay i Top Secret, jak również sklepy dla dzieci (Bartuś, Reserved Kids, Smyk). Niższe ceny na wybrane produkty zaoferowały także marki sportowe (4F i Martes Sport), sklep z bielizną damską (Gatta) oraz modowe marki dla kobiet (Fashion Lab, Midori, Moda i Styl). Przeceny zapowiedziały salony z biżuterią (Argentum, Diam’or) i z obuwiem (CCC). Promocje szykują również drogerie Hebe i Rossmann. Obniżki, nawet do 80% przeceny, przygotował także Media Expert na wybrane produkty elektroniki, sprzęt AGD, RTV i komputerowy. Warto śledzić stronę Atrium Mosty, gdyż okazyjne ceny zaproponują także inne sklepy oraz punkty usługowe znajdujące się na terenie galerii.
– Black Friday to wyjątkowy dzień w roku, do którego Polacy zdążyli się już przyzwyczaić i na który z niecierpliwością czekają. Dla wielu z nas to okazja, aby dokonać zaplanowanego wcześniej zakupu sprzętu czy nowych części garderoby z dużym rabatem. Dlatego gorąco zachęcamy płocczan do odwiedzenia naszego centrum w ostatnim tygodniu listopada, gdzie znajdą mnóstwo okazji zakupowych. Dodatkowo będą mogli zajrzeć do ulubionych sklepów, aby nacieszyć oko najnowszymi trendami i najmodniejszymi fasonami w sezonie zimowym, a przy tym skorzystać z atrakcyjnych przecen - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.
Akcja wyprzedażowa zaplanowana jest 26 listopada, natomiast w niektórych sklepach oferty promocyjne potrwają dłużej.
Więcej informacji na temat aktualnych promocji można znaleźć na stronie Atrium Mosty w zakładce promocje oraz Black Friday.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.