Black Friday w Atrium Mosty!
Nie przegap Black Friday w Atrium Mosty! Przeceniony sweter z najnowszej kolekcji, markowe buty po okazyjnej cenie, ulubione perfumy z rabatem oraz wiele innych okazji zakupowych czeka na klientów płockiego centrum handlowego 26 listopada. Podczas wyprzedaży większość punktów handlowych zaplanowała specjalne przeceny sięgające od kilkunastu do 50%, a w niektórych salonach nawet do 80% zniżki.
Wyprzedażowe szaleństwo zbliża się wielkimi krokami! Black Friday, czyli globalny festiwal promocji i rabatów, rozpocznie się w Atrium Mosty w najbliższy piątek, 26 listopada. To idealna okazja, aby skorzystać z atrakcyjnych przecen na różne artykuły. A jest w czym wybierać. Klienci znajdą szeroki asortyment produktów z różnych segmentów, jak obuwie, odzież, bielizna, kosmetyki czy elektronika, a wszystko w wyjątkowych cenach.
W ramach Black Friday atrakcyjne rabaty na część asortymentu przygotowały m.in. popularne sieciówki: 50 Style, Big Star, Carry, Diverse, House, Monnari, Sinsay i Top Secret, jak również sklepy dla dzieci (Bartuś, Reserved Kids, Smyk). Niższe ceny na wybrane produkty zaoferowały także marki sportowe (4F i Martes Sport), sklep z bielizną damską (Gatta) oraz modowe marki dla kobiet (Fashion Lab, Midori, Moda i Styl). Przeceny zapowiedziały salony z biżuterią (Argentum, Diam’or) i z obuwiem (CCC). Promocje szykują również drogerie Hebe i Rossmann. Obniżki, nawet do 80% przeceny, przygotował także Media Expert na wybrane produkty elektroniki, sprzęt AGD, RTV i komputerowy. Warto śledzić stronę Atrium Mosty, gdyż okazyjne ceny zaproponują także inne sklepy oraz punkty usługowe znajdujące się na terenie galerii.
– Black Friday to wyjątkowy dzień w roku, do którego Polacy zdążyli się już przyzwyczaić i na który z niecierpliwością czekają. Dla wielu z nas to okazja, aby dokonać zaplanowanego wcześniej zakupu sprzętu czy nowych części garderoby z dużym rabatem. Dlatego gorąco zachęcamy płocczan do odwiedzenia naszego centrum w ostatnim tygodniu listopada, gdzie znajdą mnóstwo okazji zakupowych. Dodatkowo będą mogli zajrzeć do ulubionych sklepów, aby nacieszyć oko najnowszymi trendami i najmodniejszymi fasonami w sezonie zimowym, a przy tym skorzystać z atrakcyjnych przecen - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.
Akcja wyprzedażowa zaplanowana jest 26 listopada, natomiast w niektórych sklepach oferty promocyjne potrwają dłużej.
Więcej informacji na temat aktualnych promocji można znaleźć na stronie Atrium Mosty w zakładce promocje oraz Black Friday.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.