Komunikaty PR

Black Friday w e-grocery - przegląd promocji

2022-11-22  |  14:52
Biuro prasowe

Everli, wiodąca platforma do zakupów online, przygotowała dla swoich Klientów tygodniową promocję wykorzystując popularny i bardzo atrakcyjny mechanizm podwajania cashback’ów na produkty z kategorii orzechy, tłuszcze, a także pielęgnacja twarzy. Oferta obowiązuje od 21-28 listopada.

 

  • Orzechy: kup dwa produkty z oferty i otrzymaj rabat 8zł zamiast 4zł
  • Produkty do pielęgnacji twarzy: kup dwa produkty z oferty i otrzymaj rabat 8zł zamiast 4zł
  • Tłuszcze (masło, olej, margaryna itp.): kup dwa produkty z oferty i otrzymaj rabat 10zł zamiast 5zł

 

Specjalna oferta została przygotowana także na zakup produktów marki Auchan – przy zakupie dwóch Klient otrzyma 5zł rabatu.

 

Okres Black Friday to dobry czas, aby lojalizować swoich stałych Klientów i nagradzać ich za przywiązanie do marki, dlatego Everli przygotowało dla Klientów PLUS, subskrybcji dającej dostawy gratis od 100 zł,  cashback na budynie, kisiel i galaretki - 6zł rabatu za zakup 5 produktów z kategorii objętych promocją oraz wiele innych atrakcyjnych ofert. Koszt subskrybcji Everli Plus zwraca się już przy dwóch zamówieniach w miesiącu!

 

Black Friday może być świetną okazją do zrobienia zapasów, przygotowania się do ważnych uroczystości, a nawet nadchodzących świąt – szczególnie dzięki promocjom na produkty o długiej dacie przydatności, jak te oferowane w Everli.

 

 

 

Marka Everli to wiodąca w Europie platforma do zakupów spożywczych online, firma pochodzi z Włoch, a w Polsce działa od 2019 roku. Klienci mogą robić zakupy za pomocą platformy w wiodących sieciach handlowych, takich jak Auchan, Netto, Kaufland, Carrefour, Lidl, Biedronka, a także w kilkudziesięciu mniejszych sklepach na terenie kraju, w tym także w drogeriach. To co wyróżnia Everli na tle konkurencji, to dedykowani szoperzy, którzy jeśli jest taka potrzeba są w kontakcie z Klientem w trakcie dokonywania zakupów, dzięki czemu mogą np. zaproponować zamienniki niedostępnego produktu. Everli jest dostępne w 23 miastach w Polsce, a swoim zasięgiem obejmuje już 25% populacji kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.