Black Friday w e-grocery - przegląd promocji
Everli, wiodąca platforma do zakupów online, przygotowała dla swoich Klientów tygodniową promocję wykorzystując popularny i bardzo atrakcyjny mechanizm podwajania cashback’ów na produkty z kategorii orzechy, tłuszcze, a także pielęgnacja twarzy. Oferta obowiązuje od 21-28 listopada.
- Orzechy: kup dwa produkty z oferty i otrzymaj rabat 8zł zamiast 4zł
- Produkty do pielęgnacji twarzy: kup dwa produkty z oferty i otrzymaj rabat 8zł zamiast 4zł
- Tłuszcze (masło, olej, margaryna itp.): kup dwa produkty z oferty i otrzymaj rabat 10zł zamiast 5zł
Specjalna oferta została przygotowana także na zakup produktów marki Auchan – przy zakupie dwóch Klient otrzyma 5zł rabatu.
Okres Black Friday to dobry czas, aby lojalizować swoich stałych Klientów i nagradzać ich za przywiązanie do marki, dlatego Everli przygotowało dla Klientów PLUS, subskrybcji dającej dostawy gratis od 100 zł, cashback na budynie, kisiel i galaretki - 6zł rabatu za zakup 5 produktów z kategorii objętych promocją oraz wiele innych atrakcyjnych ofert. Koszt subskrybcji Everli Plus zwraca się już przy dwóch zamówieniach w miesiącu!
Black Friday może być świetną okazją do zrobienia zapasów, przygotowania się do ważnych uroczystości, a nawet nadchodzących świąt – szczególnie dzięki promocjom na produkty o długiej dacie przydatności, jak te oferowane w Everli.
Marka Everli to wiodąca w Europie platforma do zakupów spożywczych online, firma pochodzi z Włoch, a w Polsce działa od 2019 roku. Klienci mogą robić zakupy za pomocą platformy w wiodących sieciach handlowych, takich jak Auchan, Netto, Kaufland, Carrefour, Lidl, Biedronka, a także w kilkudziesięciu mniejszych sklepach na terenie kraju, w tym także w drogeriach. To co wyróżnia Everli na tle konkurencji, to dedykowani szoperzy, którzy jeśli jest taka potrzeba są w kontakcie z Klientem w trakcie dokonywania zakupów, dzięki czemu mogą np. zaproponować zamienniki niedostępnego produktu. Everli jest dostępne w 23 miastach w Polsce, a swoim zasięgiem obejmuje już 25% populacji kraju.
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.