Black Friday w e-grocery - przegląd promocji
Everli, wiodąca platforma do zakupów online, przygotowała dla swoich Klientów tygodniową promocję wykorzystując popularny i bardzo atrakcyjny mechanizm podwajania cashback’ów na produkty z kategorii orzechy, tłuszcze, a także pielęgnacja twarzy. Oferta obowiązuje od 21-28 listopada.
- Orzechy: kup dwa produkty z oferty i otrzymaj rabat 8zł zamiast 4zł
- Produkty do pielęgnacji twarzy: kup dwa produkty z oferty i otrzymaj rabat 8zł zamiast 4zł
- Tłuszcze (masło, olej, margaryna itp.): kup dwa produkty z oferty i otrzymaj rabat 10zł zamiast 5zł
Specjalna oferta została przygotowana także na zakup produktów marki Auchan – przy zakupie dwóch Klient otrzyma 5zł rabatu.
Okres Black Friday to dobry czas, aby lojalizować swoich stałych Klientów i nagradzać ich za przywiązanie do marki, dlatego Everli przygotowało dla Klientów PLUS, subskrybcji dającej dostawy gratis od 100 zł, cashback na budynie, kisiel i galaretki - 6zł rabatu za zakup 5 produktów z kategorii objętych promocją oraz wiele innych atrakcyjnych ofert. Koszt subskrybcji Everli Plus zwraca się już przy dwóch zamówieniach w miesiącu!
Black Friday może być świetną okazją do zrobienia zapasów, przygotowania się do ważnych uroczystości, a nawet nadchodzących świąt – szczególnie dzięki promocjom na produkty o długiej dacie przydatności, jak te oferowane w Everli.
Marka Everli to wiodąca w Europie platforma do zakupów spożywczych online, firma pochodzi z Włoch, a w Polsce działa od 2019 roku. Klienci mogą robić zakupy za pomocą platformy w wiodących sieciach handlowych, takich jak Auchan, Netto, Kaufland, Carrefour, Lidl, Biedronka, a także w kilkudziesięciu mniejszych sklepach na terenie kraju, w tym także w drogeriach. To co wyróżnia Everli na tle konkurencji, to dedykowani szoperzy, którzy jeśli jest taka potrzeba są w kontakcie z Klientem w trakcie dokonywania zakupów, dzięki czemu mogą np. zaproponować zamienniki niedostępnego produktu. Everli jest dostępne w 23 miastach w Polsce, a swoim zasięgiem obejmuje już 25% populacji kraju.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.