Komunikaty PR

Black Sales Weeks w Komfort – pięć tygodni satysfakcjonujących ofert

2024-11-06  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania Artykuł ( 0.3 MB )

Komfort rozpoczyna „Black Sales Weeks” – pięciotygodniową akcję pełną gorących promocji, której kulminacyjnym momentem będą Black Friday i Cyber Monday. Już od 5 listopada klienci mogą liczyć na wyjątkowe rabaty na produkty z różnych kategorii, dostosowane do ich unikalnych potrzeb. Oferta będzie dostępna zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na stronie komfort.pl.

Każdy tydzień akcji to nowa szansa na odkrywanie bogatego asortymentu od Komfort – od podłóg, przez meble, aż po wyposażenie łazienek. Im bliżej finału, tym ciekawiej, ponieważ Komfort przygotował specjalną ofertę, która z pewnością zaskoczy łowców okazji.

Kontynuując sukces kampanii „Satysfakcja”, wykorzystującej nowoczesne technologie, powstała seria sześciu oryginalnych teledysków promujących „Black Sales Weeks”. W tej produkcji ponownie zastosowano sztuczną inteligencję, która towarzyszyła całemu procesowi — od pisania tekstów piosenek, przez generowanie muzyki, po opracowanie scenariuszy i montaż. Spoty prowadzą widzów przez kolejne etapy wyprzedaży, tworząc spójną narrację, która przyciąga wzrok i podkreśla charakter marki Komfort.

„Black Sales Weeks” potrwa do 2 grudnia, oferując satysfakcjonujące okazje zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych. Zachęcamy do obejrzenia pierwszego spotu promocyjnego: https://www.youtube.com/shorts/ZhqTkXqcFqo

***

Sklepy Komfort S.A.

Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w każdym z ponad 160 salonów stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.  

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce! Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:10

Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!

Choć z drzew nie opadły jeszcze ostatnie kolorowe liście, to na social mediach coraz częściej trafić można na odliczanie do 24 grudnia. Tych, którzy z niecierpliwością wyczekują
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Robert Stockinger: Wziąłem na siebie odpowiedzialność podnoszenia jakości Telewizji Polskiej i przywracania jej blasku

Nowe studio „Pytania na śniadanie” daje dużo możliwości i pozwala realizować program na najwyższym poziomie. A to teraz kwestia priorytetowa, nie tylko dla ekipy tego porannego formatu, ale również innych projektów Telewizji Polskiej. Robert Stockinger ma świadomość, że przed twórcami związanymi z publicznym nadawcą duże wyzwanie, bo trzeba przyciągnąć widza zarówno atrakcyjnym obrazem, jak i wysoką wartością merytoryczną. Nie kryje jednak satysfakcji z tego, że może mieć realny wpływ na nowy kształt TVP.

Przemysł spożywczy

Coraz więcej Polaków deklaruje, że nie marnuje żywności. Wciąż jednak do kosza trafia 5 mln t jedzenia rocznie

45 proc. Polaków przyznaje, że zdarza im się wyrzucać jedzenie – wynika z raportu „Nie Marnuj Jedzenia 2024”. Choć odsetek osób deklarujących, że nie marnuje żywności, znacząco wzrósł, wciąż na śmietnik co roku trafia 5 mln t jedzenia. Eksperci wskazują, że potrzeba więcej inicjatyw, które mogłyby tę żywność uratować. Jedną z nich jest „Punkt pod Parasolem” prowadzony przez Bank Żywności SOS w Warszawie, który przekazuje i dostarcza żywność potrzebującym. W ubóstwie żyje 2,5 mln Polaków, a mniej więcej 1,5 mln korzysta z pomocy przekazywanej przez banki żywności.