Black Sales Weeks w Komfort – pięć tygodni satysfakcjonujących ofert
Komfort rozpoczyna „Black Sales Weeks” – pięciotygodniową akcję pełną gorących promocji, której kulminacyjnym momentem będą Black Friday i Cyber Monday. Już od 5 listopada klienci mogą liczyć na wyjątkowe rabaty na produkty z różnych kategorii, dostosowane do ich unikalnych potrzeb. Oferta będzie dostępna zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na stronie komfort.pl.
Każdy tydzień akcji to nowa szansa na odkrywanie bogatego asortymentu od Komfort – od podłóg, przez meble, aż po wyposażenie łazienek. Im bliżej finału, tym ciekawiej, ponieważ Komfort przygotował specjalną ofertę, która z pewnością zaskoczy łowców okazji.
Kontynuując sukces kampanii „Satysfakcja”, wykorzystującej nowoczesne technologie, powstała seria sześciu oryginalnych teledysków promujących „Black Sales Weeks”. W tej produkcji ponownie zastosowano sztuczną inteligencję, która towarzyszyła całemu procesowi — od pisania tekstów piosenek, przez generowanie muzyki, po opracowanie scenariuszy i montaż. Spoty prowadzą widzów przez kolejne etapy wyprzedaży, tworząc spójną narrację, która przyciąga wzrok i podkreśla charakter marki Komfort.
„Black Sales Weeks” potrwa do 2 grudnia, oferując satysfakcjonujące okazje zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych. Zachęcamy do obejrzenia pierwszego spotu promocyjnego: https://www.youtube.com/shorts/ZhqTkXqcFqo
***
Sklepy Komfort S.A.
Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w każdym z ponad 160 salonów stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.
Świąteczny jarmark z dobroczynnym akcentem
Kultowe targi Slow Weekend #Prezenty powracają na PGE Narodowy
Nowe kierunki w logistyce 2025: cross-border, automatyzacja i strefy wpływów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Dawid Kwiatkowski: Nie nazwałbym się jurorem pobłażliwym, ale też nie jestem surowym oceniającym. Moje decyzje są sprawiedliwe i żadnej z nich nie żałuję
Wokalista zaznacza, że od początku miał jasno określony pomysł na swoją rolę w programie „Must Be the Music”. Absolutnie nie chce identyfikować się z obrazem surowego jurora, który z góry wszystko krytykuje. U niego na starcie każdy uczestnik ma równe szanse. Dawid Kwiatkowski docenia to, że niektórzy sięgają po jego utwory, ale jak zapewnia, nie jest to gwarancją przejścia do kolejnego etapu. Liczy się bowiem nie sam dobór repertuaru, lecz umiejętności wykonawcy.
Regionalne – Mazowieckie
Luksusowe wydania książek w centrum zainteresowania kolekcjonerów. W Warszawie można zobaczyć ponad 20 białych kruków z Polski i zagranicy
Księgi faksymilowe, jubilerskie czy bibliofilskie egzemplarze to dynamicznie rosnący trend kolekcjonerski. Dzięki faksymiliom, czyli perfekcyjnym replikom, można się zapoznać z dziełami, których oryginały najczęściej są niedostępne do oglądania. W Warszawie od 9 grudnia w salonie Goldenmark można będzie zobaczyć ponad 20 zagranicznych i polskich wyjątkowych wydawnictw. W kolekcji są m.in. dzieła Leonarda da Vinci, reprodukcje „Boskiej komedii” z kosmosu czy mapy zalanej kawą przez Fryderyka Chopina.
Media
Piotr Szwedes: Chyba każdy z nas tęskni za tym, żeby czasami zrzucić te wszystkie filtry i powiedzieć komuś prawdę. Niestety życie zmusza nas do tego, żebyśmy popełniali małe kłamstewka
Zdaniem twórców spektaklu „Bez hamulców – jazda bez trzymanki” świat, w którym wszyscy mówiliby to, co naprawdę myślą, wcale nie byłby taki idealny, jak nam się może wydawać. Czasem bowiem, by nie sprawić komuś przykrości, lepiej przemilczeć pewne kwestie lub wyrazić opinię takimi słowami, które nie zabolą. Sztuka powinna więc zmusić odbiorców do refleksji i odpowiedzi na pytanie, jakie mamy korzyści, a co tracimy, mówiąc prawdę bądź kłamiąc.