Komunikaty PR

Black Week w Programie PAYBACK!

2022-11-23  |  14:15
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.06 MB )

Trwa zakupowe szaleństwo z PAYBACK. Do 28 listopada każdy uczestnik Programu będzie mógł skorzystać z promocji na zakupy online przygotowanych przez 21 partnerów PAYBACK, między innymi Allegro, CCC, Empik, eobuwie, Euro RTV AGD czy Zalando Lounge.  

Black Week w PAYBACK to wyjątkowa okazja, aby podczas zakupów w Internecie zdobyć nawet 30 razy więcej punktów. Jak? Korzystając z ofert dostępnych na specjalnej stronie akcji www.payback.pl/black-week. To tam czekają ekstra oferty na zakupy online przygotowane przez znane wszystkim marki: Allegro, RTV Euro AGD, Neonet, Media Markt, Empik, Media Expert, Groupon, CCC, Sinsay, Zalando Lounge, eobuwie.pl, Deichmann, Play, Modivo, C&A, Douglas, Half Price, Philips, T-Mobile, Farfetch i Booking.com.

Wykorzystując specjalnie oznaczone kupony, PAYBACK-owicze mogą zapolować na np. ubrania, obuwie, elektronikę, kosmetyki czy artykuły wyposażenia wnętrz w bardzo atrakcyjnych cenach.

Dodatkowo, podczas Black Week uczestnicy Programu mogą też wymienić zebrane wcześniej punkty na konkretne nagrody. Wystarczy wejść na stronę sklep.payback.pl, gdzie czekają na nas okazje i rabaty sięgające nawet 50%. W ofercie dostępne są produkty m.in. Tefal, XIAOMI, BLACK + DECKER czy Kärcher.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.