Black Week w Programie PAYBACK!
Trwa zakupowe szaleństwo z PAYBACK. Do 28 listopada każdy uczestnik Programu będzie mógł skorzystać z promocji na zakupy online przygotowanych przez 21 partnerów PAYBACK, między innymi Allegro, CCC, Empik, eobuwie, Euro RTV AGD czy Zalando Lounge.
Black Week w PAYBACK to wyjątkowa okazja, aby podczas zakupów w Internecie zdobyć nawet 30 razy więcej punktów. Jak? Korzystając z ofert dostępnych na specjalnej stronie akcji www.payback.pl/black-week. To tam czekają ekstra oferty na zakupy online przygotowane przez znane wszystkim marki: Allegro, RTV Euro AGD, Neonet, Media Markt, Empik, Media Expert, Groupon, CCC, Sinsay, Zalando Lounge, eobuwie.pl, Deichmann, Play, Modivo, C&A, Douglas, Half Price, Philips, T-Mobile, Farfetch i Booking.com.
Wykorzystując specjalnie oznaczone kupony, PAYBACK-owicze mogą zapolować na np. ubrania, obuwie, elektronikę, kosmetyki czy artykuły wyposażenia wnętrz w bardzo atrakcyjnych cenach.
Dodatkowo, podczas Black Week uczestnicy Programu mogą też wymienić zebrane wcześniej punkty na konkretne nagrody. Wystarczy wejść na stronę sklep.payback.pl, gdzie czekają na nas okazje i rabaty sięgające nawet 50%. W ofercie dostępne są produkty m.in. Tefal, XIAOMI, BLACK + DECKER czy Kärcher.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.