Black Week w Programie PAYBACK!
Trwa zakupowe szaleństwo z PAYBACK. Do 28 listopada każdy uczestnik Programu będzie mógł skorzystać z promocji na zakupy online przygotowanych przez 21 partnerów PAYBACK, między innymi Allegro, CCC, Empik, eobuwie, Euro RTV AGD czy Zalando Lounge.
Black Week w PAYBACK to wyjątkowa okazja, aby podczas zakupów w Internecie zdobyć nawet 30 razy więcej punktów. Jak? Korzystając z ofert dostępnych na specjalnej stronie akcji www.payback.pl/black-week. To tam czekają ekstra oferty na zakupy online przygotowane przez znane wszystkim marki: Allegro, RTV Euro AGD, Neonet, Media Markt, Empik, Media Expert, Groupon, CCC, Sinsay, Zalando Lounge, eobuwie.pl, Deichmann, Play, Modivo, C&A, Douglas, Half Price, Philips, T-Mobile, Farfetch i Booking.com.
Wykorzystując specjalnie oznaczone kupony, PAYBACK-owicze mogą zapolować na np. ubrania, obuwie, elektronikę, kosmetyki czy artykuły wyposażenia wnętrz w bardzo atrakcyjnych cenach.
Dodatkowo, podczas Black Week uczestnicy Programu mogą też wymienić zebrane wcześniej punkty na konkretne nagrody. Wystarczy wejść na stronę sklep.payback.pl, gdzie czekają na nas okazje i rabaty sięgające nawet 50%. W ofercie dostępne są produkty m.in. Tefal, XIAOMI, BLACK + DECKER czy Kärcher.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.