Black Week w Programie PAYBACK!
Trwa zakupowe szaleństwo z PAYBACK. Do 28 listopada każdy uczestnik Programu będzie mógł skorzystać z promocji na zakupy online przygotowanych przez 21 partnerów PAYBACK, między innymi Allegro, CCC, Empik, eobuwie, Euro RTV AGD czy Zalando Lounge.
Black Week w PAYBACK to wyjątkowa okazja, aby podczas zakupów w Internecie zdobyć nawet 30 razy więcej punktów. Jak? Korzystając z ofert dostępnych na specjalnej stronie akcji www.payback.pl/black-week. To tam czekają ekstra oferty na zakupy online przygotowane przez znane wszystkim marki: Allegro, RTV Euro AGD, Neonet, Media Markt, Empik, Media Expert, Groupon, CCC, Sinsay, Zalando Lounge, eobuwie.pl, Deichmann, Play, Modivo, C&A, Douglas, Half Price, Philips, T-Mobile, Farfetch i Booking.com.
Wykorzystując specjalnie oznaczone kupony, PAYBACK-owicze mogą zapolować na np. ubrania, obuwie, elektronikę, kosmetyki czy artykuły wyposażenia wnętrz w bardzo atrakcyjnych cenach.
Dodatkowo, podczas Black Week uczestnicy Programu mogą też wymienić zebrane wcześniej punkty na konkretne nagrody. Wystarczy wejść na stronę sklep.payback.pl, gdzie czekają na nas okazje i rabaty sięgające nawet 50%. W ofercie dostępne są produkty m.in. Tefal, XIAOMI, BLACK + DECKER czy Kärcher.
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.